5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Hai meiden,

Ik wil even zeggen dat ik iedere dag weer vol hoop jullie berichtjes lees! Ik ben zelf net in de 2e ronde en had vorige maand een cyclus van 32 dagen (en dan heb ik het nog goed als ik jullie verhalen zo lees)
Ik wens jullie alle suc6 van de wereld en dat jullie maar snel of ongi óf zwanger mogen worden!
Vol spanning wacht ik jullie berichtjes maar weer af! haha

Groetjes, Esther

Hoi meiden,

Ik ben weer terug van vakantie en heb gelijk ff al jullie berichtjes gelezen. Ik vind het echt balen voor jullie dat er nog steeds geen zekerheid is.

@Daantje: Heb jij al nieuws?

@Flora: is je ongi nu gekomen of ga je nog een keer testen?

Wij gingen op vakantie om lekker ff tot elkaar te komen na een drukke tijd. Maar bij 55 graden en s'nachts nog 36 graden en geen airco is er van klussen weinig gekomen haha. Dus vanochtend weer snel wat ingehaald.
Mn vriend was erg nuchter hierin, maar begint zich nu ook er steeds meer mee te bemoeien haha. Zelfs hij maakte zich druk of we nu geen kansen misten.

Meiden heel veel sterkte nog. Ik lees nog steeds mee, ben zeer nieuwsgierig hoe het nu is met jullie.

Liefs Reneke

Hoi meiden

@Reneke jammer dat het zo heet was op vakantie, maar heb je wel lekker genoten?

Bij mij is er nog geen nieuws.
Ik zou afgelopen maandag ongi moeten worden (als ik een ongi had overgeslagen) maar er is nog steeds niks. had woensdag wel ongi buikpijn dus ik dacht dat het er wel aan zat te komen. maar niet dus heb nu nergens meer last van.
Ik ga volgende week nog een testje doen en als hij dan neg is dan ga ik maar weer naar de ha.
hoe is het verder met jou??

@Flora hoe is het met jou? heb je al een testje gedaan? of zijn de rd  al gekomen

groetjes danielle

Hallo meiden,

Nou helaas bij niemand nog nieuws.... :(
Ook ik gister toch maar weer een test en en zo negatief als maar kan!
Heb maar een afspraak met de huisarts gemaakt begint me nu wat te lang duren.
Maar ik kan vrijdag pas terecht zul je net zien dat je het donderdag wordt ofzow.

Fijn weekend voor allemaal gewenst!

Liefs Suzanne

Hoi meiden

Wat vervelend dat nog niemand nieuws heeft. Ik heb nog niet getest. Ik zou vrijdag mn nod hebben als ik 1 keer heb overgeslagen maar ik had donderdag echt heel veel pijn in mn buik en ben een paar druppels oud bloed verloren, stiekem hoop ik nu dat dat door innesteling zou komen. Dus wacht toch nog heel even met testen..Echt spannend.
Succes allemaal en hoop snel nieuws van jullie te horen.

groetjes flora

Hoi meiden

hie eindelijk goed nieuws ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb vanmorgen een test gedaan en die was positief (yes,yes)
Weet alleen niet hoelang ik nu zwanger ben of ik nu vanaf de 25 april moet tellen maar de test van 17 juni was nog neg. dus ik heb geen idee>

hier de glitters+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

heel veel succes

groetjes danielle

geweldig zeg danielle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dan is er voor ons ook nog hoop.

Ik heb de glitters gevangen. Ik weet nog niet zeker wanneer ik weer ga testen. Als ik jou nu hoor wil ik eigenlijk ook gelijk weer proberen.

groetjes flora

Hoi Meiden,

Ik ben gisteren ongi geworden...
@ Danielle: Super gefeliciteerd!!!!!! Geniet er lekker van!

Ik hoop dat jullie allemaal snel positief zullen testen of evt. ongi worden want dan kan je weer met een schone lei beginnen...

Groetjes, Irianne

Terug
Bovenaan