5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Hee Danielle,

Super gefeliciteerd meis! Eindelijk nieuws na dat lange wachten en nog goed nieuws ook! Geniet ervan meid.

@Flora: Heb jij al nieuws? Ik hoop zo dat ook jij met leuk nieuws komt. Of ben je intussen ongi geworden?

Hier alles goed. Ik heb inderdaad genoten van mn vakantie en ben me nu aan het voorbereiden om zo te gaan werken
Ik vind de eerste dag altijd zo rot na een fijne vakantie. Gelukkig hoef ik maar een half dagje, kan ik langzaam aan wennen haha.

Laten jullie nog iets weten?

Liefs Reneke

Hoi meiden

@ reneke: fijn dat he een leuke vakantie hebt gehad. Inderdaad altijd weer even balen eerste dag na de vakantie aan het werk.

Hier nog niet echt nieus. Ik heb vorige week donderdag echt veel kramp gehad en ben een paar druppels oud bloed verloren, misschien innesteling?????????
Als dat zo is kan ik toch pas een week later gaan testen, weten jullie dat?

Ik ben de laatste paar dagen erg misselijk maar ik kan het me ook inbeelden want weet inmiddels dat mn lichaam me aardig voor de gek kan houden.

groetjes flora

Hoi meiden

Hier nog steeds geen nieuws zit nu op dag 61 en begin me echt een beetje zorgen te maken. Ik ga vrijdag weer testen (dat is ruim een week na evt innesteling) en als het dan nog negatief is ga ik maandag de ha bellen want dan zit ik  al op dag 66.

Heb wel veel klachten: misselijk pijnlijke borsten en pijn in mn onderbuik.

Wordt er echt gekkkkkkkkkkk van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes Flora

Hee Flora,

Ik weet niet veel van die testen. Mijn HA zei dat je twee dagen nadat je ongi moest worden kan testen.
Een vriendin van me had een innestelingsbloeding en heeft twee dagen erna getest en die was positief. Dus ik denk dat je nu wel een test kan doen hoor.
Ik vind het zo spannend voor je.
Hou nog ff vol meis.
Liefs

Hey Flora,

Spannend zeg voor jou.
Je kan al testen hoor naar de innestelling, dan krijg je (als het goed is) een heel licht streepje. Ik hoop het voor je.

Daantje

Gefeliciteerd, eindelijjk na het lange wachten een streep!!!
Ik zou gewoon naar de HA gaan en vragen voor een termijn echo, dan weet je hoe lang je zwanger bent.
Geniet ervan!!

x karin

Hoi meiden

Ik ga morgenochtend testen. Ik krijg steeds meer klachten dus zou bijna gaan denken dat ik echt zwanger zou kunnen zijn.

Jullie horen het als ik getest heb. Mocht het negatief zijn dan bel ik gelijk de ha want an weet ik het echt niet meer.

groetjes flora

Hoi meiden

@flora heel veel succes morgen met testen en ik duim voor je

Met mij gaat het goed ben alleen heel misselijk en ben heel moe kan wel de hele dag slapen.
Heb gelukkig nu weekend, want de nachtdienst breekt me nu wel een beetje

groetjes danielle

voor iedereen

Hoi meiden

Net getest met etos test en er verscheen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ligt streepje. Ik moest 'm echt helemaal tegen het licht houden. Ik durf dus nog niet echt blij te zijn, ga snel een kv test halen en dan test ik morgen nog een keer.

Zo spannend.

groetjes flora

Terug
Bovenaan