5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

een streep is een streep. Mag ik je alvast heel voorzichtig feliciteren...Hoop voor je dat de test morgen ook positief is. Succes ermee!

Liefs evelien

Ik weet het streep is streep. Ik heb al zo vaak bij andere meiden gelezen dat ze twijfelden en dan dacht ik wees toch lekker blij een streep is een streep!! maar nu heb ik het zelf en ga ik ook zitten twijfelen maar dat komt ook omdat ik inmiddels op dag 63 zit en dan ga je aan alles twijfelen.

groetjes flora

Hoi meiden,

Ik ben Fabienne en ik zit al een paar dagen met spanning met jullie mee te lezen!
Ik ben 28 jaar en wil volgende maand aan mijn eerste ronde beginnen (zoals jullie dat zo mooi zeggen) voor onze eerste!
Ik ben nog helemaal niet ervaren op dit gebied, dus hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.

Flora: ik hoop echt dat het gelukt is! Ik zal voor je duimen!

x Fabienne

@fabienne: gezellig dat je meekletst. Wij zitten nu (al 63 dagen) in de derde ronde voor ons eerste kindje. Ben 26.  Het lijkt dus nu toch echt raak te zijn. (al ga ik zondag nog wel een keer opnieuw testen hoor.

Mn vriend was ook helemaal blij.

groetjes flora

@Flora: als ik jou was dan zou ik morgen met ochtendurine testen, dit is veel geconcentreerder en dan zie je het streepje misschien wel veel duidelijker!
Succes! Ik zal voor je

Groetjes, Irianne

Heee Flora,

Volgens mij is dit toch echt wel positief hoor! Laat het ons nog wel even weten, voordat ik je echt feliciteer?

@Daantje: rot dat je je nu rot voel. Probeer dit weekend lekker beetje bij te slapen en laat je lekker een beetje verwennen

@Fabienne: Welkom meid. De enige tip die ik zo snel kan verzinnen, geniet van het klussen, maak er geen 'moeten' van.

Ik ga nu lekker weekend vieren, ben er wel aan toe....

Liefs en fijn weekend allemaal!

Hoi meiden

Kan het nog steeds niet helemaal bevatten dat er toch echt een streepje stond vanochtend. Ik heb al zo vaak een test gedaan, dat ik er nu niet echt meer in geloofde. Ik ben bijna bang om nog een keer te testen. Ik doe het zondag want vannacht logeren er vrienden bij ons (we gaan lekker gezellig de stad in) en die wil ik er niet bij hebben als ik weer test.
Maandag ga ik de ha bellen. Helaas ga ik de hele week de nachtdienst in dus kan ik deze week geen afspraak maken. Lijkt me trouwens wel lastig zwanger in de nachtdienst. Ik hoop niet dat ik al teveel last van misselijkheid ga krijgen want dat gaat dan zo opvallen en wil het nog wel een tijdje geheim houden.
Moet de rest van jullie al weer bijna testen en daantje hoe is het met jou?

groetjes flora

Hoi Flora,

Ik lees af en toe mee in dit topic.
Je maakt het wel spannend hoor.

Ik heb het misschien over het hoofd gezien, maar welk werk doe je?
Volgens mij is het namelijk zo dat je als je zwanger bent geen nachtdiensten meer hoeft te draaien.
Als ik jou was zou ik dat toch eens uit gaan zoeken.

Succes met testen zondag.
Ik hoop dat je een duidelijk streepje te zien krijgt.

Liefs Mickey

Terug
Bovenaan