5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Hoi Mickey

Ik vind het zelf ook super spannend. Ik ben verpleegkundige en de eerste 3 maanden moet je nog nachtdiensten draaien dus voorlopig zit ik er nog even aan vast.... Maar wel lekker geld verdienen (kan ook niet wachten om babydingetjes te gaan kopen  maar dat heb ik al sinds ik gestopt ben met de pil, jullie ook ?????)

groetjes flora

Één voordeel, op het moment dat een vrouw positief test is ze al 4 weken zwanger.
In jouw  geval misschien al wel iets langer.
Ik weet niet hoeveel nachtdiensten je in  een maand draait, maar je hoeft nog maar 2 maanden

Ik blijf je de komende dagen nog ff volgen, want ik ben erg benieuwd naar de uitslag van de test.

Bedankt meiden,

Voor het warme welkom hier.
Ik heb het zelf ook, dat ik babyspullen wil kopen nadat ik met de pil gestopt was (3 weken nu, maar goed :))
Weet niet eens of het allemaal wel gaat lukken, maar dat mag de voorpret niet drukken ha ha.

Flora: ben echt reuzebenieuwd naar jouw uitslag. Zoals je al werd aangeraden, zou ik het ook met ochtendurine proberen.
HEEEEL veel succes zondag!

Daan: Hoop niet voor je dat die misselijkheid nog lang blijft aanhouden, maar je hebt het helaas niet voor het zeggen :-(

Ik lees steeds iets over NOD; sorry hoor, maar wat houdt dat in?

x Fabienne

@fabienne: nod is de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden. (niet ongesteld dag). Wanneer is je nod?

Ik werd vanochtend echt kotsmisselijk wakker dus de twijfel van wel of niet zwanger zijn wordt steeds minder.

@ daan: hoe is het met jou, nog steeds erg misselijk?

groetjes flora

hallo flora,
ik ben nu 4 maanden gestopt ook voor ons eerste kindje. ik ben de eerste keer wel heel normaal ongi geweest maar ben nu al twee keer niet geweest. ik moet aankomende week weer heb al die tijd verschillende keren getest maar ook helemaal niks. weet hoe je je voelt. succes.

groetjes kim

@Flora:
Dit is de tweede keer dat ik ong ben sinds dat ik gestopt ben met de pil. Tussen de eerste en de tweede zat 25 dagen. Normaal  zat  ik dus op 28 dagen; is dit vreemd?
Deze maand gaan we voor  ronde 1!
Ik vind het echt spannend en ben blij dat ik dit forum heb gevonden om te lezen hoe het iedereen vergaat.
Kun je nog wel wachten tot morgen?

x Fabienne x

@Kim:
Zo te lezen ook een erg spannende tijd voor jullie. Ik duim voor je!
Heb je al meerdere testen gedaan?

x Fabienne

@Kim:
Sorry, lees nu dat je al verschillende keren getest hebt. Kan me voorstellen dat je meer duidelijkheid wil hebben.
Ben je al naar de HA geweest?

x Fabienne

Terug
Bovenaan