5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Heee Flora en Daan,

Hoe voelen jullie je nu?

@Kim: Het kan zijn dat je nog aan het ontpillen ben. Mijn HA zei dat het gerust een half jaar duurt voordat je een tweede keer ongi wordt. Best balen natuurlijk. Ik hoop voor je dat dat niet zo is....

Ik zit nu in ronde drie voor mn eerste kindje. Aangezien mijn vorige cyclus 35 dagen duurde, ga ik er nu ook maar vanuit en dat betekend dat mijn NOD 22 juni moet zijn.
Best bijzonder, want voor ik begon met de pil was ik twee weken lang ongi en dan 1,5 week niet en dan begon het weer. Dus dat aangaat blij dat mn cyclus zo lang duurt haha.
Ik zit nu dus in mijn vruchtbare periode, dus flink klussen jippieeeee

Hoe is het met iedereen?

Liefs Reneke

@fabienne: wachten lukt nog wel tot morgen (wel spannend). Heb er echter wel vertrouwen in was vanochtend echt kotsmisselijk

@reneke: met mij gaat het behalve de misselijkheid goed. Morgen nog 1 keer testen en dan maandag de ha bellen.

ik strooi mn glitters echter pas als ik morgen getest heb. Ik moet de hele dag werken morgen echt balen.

groetjes flora

En Reneke succes met klussen, altijd weer een leuke tijd he, zeker als je voor een kindje gaat vind ik het klussen extra speciaal.

groetjes flora

@fabienne
heb hem gebeld toen ik de eerste keer een week over tijd was alleen hij zei dat ik gewoon moest afwachten wand hij had kort daar voor een gesprek gehad me gynecologen en die hebben gezegt dat de testen van tegenwoordig zo betrouwbaar zijn dus heb ik dat maar gedaan maar de derde keer komt annkomende week ga uiterlijk volgende week zat testen en als het dan weer het zelvde is ga ik de ha nog maar eens bellen. bedankt voor je interessen.
liefs kim

Hoi Kim

Ik had precies hetzelfde als jij. Ik ben toen ik op dag 45 van mn cyclus zat ook even bij de ha langsgeweest en hij zei hetzelfde als jouw ha. Gewoon afwachten en over twee weken weer een test doen. Deze test was bij mij dus vrijdag positief (heel licht streepje) dus ik zou gewoon nog een keer testen als ik jou was.

groetjes flora

Hoi meiden

hoe is het met jullie???

Met mij gaat het wel goed alleen nog misselijk en ben wat moe

@flora ben heel benieuwd hoe je test morgen is
Ik heb zelf donderdag nog een gedaan voor de zekerheid want ik kon het gewoon niet geloven dat hij pos was na zoveel neg testen.

Ik heb de verloskundige (vk) een mailtje gestuurd van wanneer ik moet tellen (25 april??)dus ik kreeg als antwoord dat ik maar een afspraak mocht maken en dat we dan een echo deden. dus ik ga maandag maar meteen bellen voor een afspraak.

duim voor jullie allemaal en klus ze

groetjes danielle

Flora, heb je nog getest???
Ik zie dat je vandaag nog niet hier bent geweest.
Laat ons niet te lang in spanning zitten hoor!!!

Hoi meiden

Vanochtend weer getest nog steeds zo'n vaag streepje. Ik ga morgen de ha bellen dan hoop ik dat hij misschien een bloedtest kan doen dan weten we hte in ieder geval zeker!

Heb vandaag de hele dag gewerkt, was echt super druk allemaal hele zieke oude verwarde mensjes, echt zielig.

groetjes flora

Terug
Bovenaan