5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

hallo meiden,

Ben ik weer, even een tijdje niets laten horen d8 misschien ben ik er wel te veel mee bezig.
Wat gezellig dat er weer een paar meiden bij zijn!
Allemaal veel suc6 met klussen.
En Daan gefeliciteerd he!!!
Bij mij nog steeds geen nod helaas......
vorige week bij de ha geweest en die zegt dat het officieel wel 2 jaar weg mag blijven en na 1 jaar een doorverwijzing kan krijgen voor de verloskundige.
Niet echt bevorderend dus z'n bevestiging.
Nou flora hoop dat bij jou een licht streepje nu al wat meer zekerheid biedt!

Gr Suzanne

@flora
hallo,
ze hebben mij altijd gezegt ook al is hij vaag dat het wel zo is dus wie weet maar voor de zeker heid kun je beter naar de dokter dan weet je het zeker. succes
liefs kim

Hoi meiden

Vanochtend weer een test gedaan en deze keer geen streepje, ik word er zo depri van. Ik heb allemaal verschijnselen mijn lichaam is echt volledig in de war volgens mij. Ik heb vanochtend een aantal keer de ha proberen te bellen maar constant in gesprek. Hij heeft ook een telefonisch spreekuur dus dat ga ik nu maar proberen.

Ik word hier echt niet goed van. Soms denk ik ik ga maar weer de pil slikken want deze onzekerheid vind ik echt vreselijk. Ik voel me ook nog eens echt niet lekker.

groetjes flora

hoi flora

wat erg dat er vandaag geen streepje stond ik zou de ha toch vragen voor een bloedtest dan weet je het zeker.

Ik moet over 2 weken voor de eerste keer naar de vk best spannend maar moet wel 2 weekjes wachten ze zei dat ik dan misschien 8 of 12 weken zwanger ben omdat ik 17 juni de test had gedaan en die was neg.

ik duim voor je en natuurlijk ook de rest van de dames

groetjes danielle

@ flora:
Meid kop op. hou  nog even vol! Ik hoop dat je de HA al te pakken heb gehad. En laat je niet zomaar afschepen hoor. Deze onzekerheid is ook niet goed voor je (eventuele) zwangerschap. Ik kan niet anders zeggen dan ik  voor je.

@ Daantje: Wel spannend om naar de vk te gaan. Ik ben benieuwd hoe lang je nou precies zwanger bent.

En de rest van de meiden.... Iemand al nieuws? Ik heb net mn ei gehad en nu is het weer twee spannende weken wachten. De ene dag denk ik er totaal niet aan, de andere dag ben ik aan het zwijmelen hoe het zou zijn met een kleintje in mijn armen....
We zien wel waar ons schip strand.
Succes allemaal.

Liefs

Haai meiden,

Hier aan het front geen  nieuws. Zit nu in mijn ongi week, we gaan daarna voor ronde 1.

@Flora: Vreemd dat je na 2 positieve testen ineens geen streepje ziet, kan me voorstellen dat je het nu helemaal wil weten. Ik hoop dat je door het telefonisch spreekuur heen komt. Ik wens je veel succes en ik duim voor je!

@Daan: Dus over 2 weken de grote dag voor jullie? Laat ons weten hoe het was!

Alle andere lieve meiden; veel succes in de komende ronde of met afwachten!

x Fabienne

Meid ik zat gistere op dag 52 en met clearblue negatief en gistere avond met DA merk getest en positief dus het zegt helemaal nix
24 dagen later pas positieve test gehad!!!

XXies + Suc6

Goedemorgen meiden,

@Flora: zit nog steeds in spanning voor je! Heb je al meer duidelijkheid gekregen middels een test of de dokter?

Anderen nog nieuws aan het front?
Moet zo helaas gaan werken....bleeeeeh....maar goed....bijna vakantie. Aanstaande maandag vertrek ik voor vier weken naar Spanje. Dus meiden, ik denk vanuit daar aan jullie, goed?

x Fabienne

Terug
Bovenaan