5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Hoi danielle

Vervelend joh nog steeds geen zekerheid. Dus we moeten zn allen nog even afwachten. Ik hoop dat één van ons snel goed nieuws krijgt.

groetjes flora

Een cyclus overslaan? Daar heb ik nog nooit van gehoord! Dat kan toch helemaal niet?! Het baarmoederslijmvlies moet eerst afgebroken worden met een ongesteldheid, voordat er aan een nieuwe ronde begonnen kan worden.

Soms neuzelen die huisartsen ook maar wat, hoor! Het zijn natuurlijk generalisten: ze weten van heel veel maar een beetje en dat komt hun oordeel soms niet ten goede...

Aarrggghh, ik word gek hier! Fijne avond allemaal,

Faye

Hallo allemaal,

Gister weer een test gedaan...... negatief...... vanochtend met de huisarts gebeld de assistente adviseerde mij nog 1 week te wachten en als ik dan nog geen positieve teste heb en of ongesteld ben mag ik weer bellen en dan kan ik wel een afspraak maken bij de huisarts....

dus weer afwachtend

volgens mij ben ik nu alweer 8 dagen overtijd!!!!!!!

Suc6  iedereen en hopen op een positieve test....!

Liefs Ria

Hoi ria

Bij jou ook al weer dag 8, vervelend he die onzekerheid. Ik zit inmiddels op dag 17 enkon volgende week dinsdag pas bij de ha komen. Ik was geen urgent geval en ze hadden het druk daar. Voor mij dus ook nog wachten, ben het echt zat. Ik heb wel wat klachten, beetje misselijk en gespannen borsten maar dat kan natuurlijk ook naderende ongi zijn.

groetjes flora

Hoi,

Heel erg vervelend om te horen dat het niet urgent genoeg is..... voor jou is het urgent...!

Ik ben wel heel erg moe en wordt overal heel erg emotioneel van. Verder heb ik gevoelige borsten. Maar ik weet niet of dit nu heeft te maken met dat ik misschien zwanger ben of dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.

M'n vriend heeft gisteren 2 zwangerschapstesten gekocht (lief he) (werd ik ook al emontioneel van) dus woensdag zijn we alle 2 vrij dus dan gebruiken we de laatste test doen.

Laat je wat weten of er iets in de situatie is veranderd??? (positief en negatief)

Liefs Ria

Hoi ria

Natuurlijk laat ik het weten als ik iets weet. Ik vind het heerlijk om hier een beetje te kletsen over het zwanger worden. In mijn omgeving weet niemand dat we proberen zwanger te worden en dat wil ik ook graag zo houden tot we (mocht het allemaal lukken) drie maanden zwanger zijn.
In welke ronde zit jij eigenlijk?
Wij zitten in de derde ronde voor ons eerste kindje.

groetjes flora

Hoi,

Mijn vriend en ik zijn nu officieel met de 2e ronde bezig..... Ik had vroeger een staafje in m'n arm (implanon) en die is begin januari 2007 verwijderd. Ik heb hiermee niet hoeven ontpillen. Mijn cyclussen waren elke keer netjes 28 dagen.

Omdat ik een erge flapuit ben heb ik het wel tegen goede vriendinnen (2 stuks)  gezegt. Ook heb ik me laatst versproken tegen over mijn moeder. Ze was gestopt met roken met de reden dat als ik ooit zwanger zou raken dat het door het roken misschien wel kanker zou hebben en daardoor zou je haar klein kind niet meer leren kennen. Tja als je moeder dat dan zegt dan kan ik mij niet meer inhouden om te zeggen dat het een goede beslissing is geweest want als het aan ons ligt dat ze snel oma zou worden.

Vorige maand waren we met mijn vriendsfamilie weg. Toen heb ik mij ook versproken tegen over m'n zwager; hij zei dat zij nu bezig zijn voor het 2e kindje..... Tja dan kan ik toch ook niet mijn mond meer houden......

Oh ja dit zal dan ons eerste kindje worden.

Ria

Hoi meiden,

Ook ik ben 8 dagen overtijd. Ik heb gister een test gedaan en die was nega. Ook kruidvat.... Zouden ze misschien een productie foutje hebben waardoor alles nega is?

Boven alles krijg ik net bericht dat een vriendin wel zwanger is! Heel leuk voor haar en ik ben echt wel blij, maar als je zelf overtijd ben word je er wel emotioneel van.
Daarover gesproken, ik ben al snel emotioneel, maar toen van de week een jongetje hardverscheurend stond te huilen bij mij in de winkel stond ik zelf ook bijna te janken haha. Ik kon mezelf nog net omdraaien en mezelf toespreken.
Behalve opgezette borsten merk ik nergens wat van (en mn vriend vind dat niet erg haha).

Nou heb ik vorige week een slijmprop verloren, doorzichtig met draadje bloed (smerig sorry) zou dit betekenen dat ik toen pas mn eisprong had? Of is dit ook een soort innesteling geweest?

Ik weet niet meer wat ik moet denken..... Wacht maar gespannen.

Hoe is het met jullie?

Liefs

Reneke

Terug
Bovenaan