5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

hoi ria

wat grappig om te horen dat jouw vriend ook denkt dat je wel zwanger bent ondanks de testen. Die van mij is er nl ook helemaal van overtuigd. Ik moet hem echt een beetje afremmen in zijn enthousiasme anders valt het straks zo tegen als het niet raak is.

groetjes flora

hoi ria

ik vandaag de ha gebelt maar hij was ziek vandaag dus ga het morgen nog maar een keer proberen.
Weer een dag langer in onzekerheid.
Heb geen gevoel dat ik ongi moet worden heb allleen wat gevoelige borsten meer niet.
laat morgen wel weten hoe het is gegaan bij de ha (als hij niet meer ziek is)

groetjes danielle

Hoi meiden

Moet even mijn frustratie kwijt. Vandaag de ha gebeld, kan ik pas volgende week dinsdag komen. Het was erg druk en mijn vraag was niet urgent genoeg om eerder aan de beurt te zijn. Echt vreselijk balen want ben de onzekerheid spuugzat. Ben 16 dagen over tijd. Dat vind ik nogal lang maar daar dacht de assistente toch anders over.

Zo dat lucht even op. Hoe is het nu bij jullie?

groetjes Flora

Hoi meiden,

Om gek van te worden, die onzekerheid! Vandaag ben ik al 9 dagen overtijd, maar ik test nog steeds negatief, net als jullie allemaal.

Ik vroeg aan de assistente van mijn huisarts wat zij ervan dacht. Volgens haar was het echt goed mogelijk dat ik toch zwanger ben, ook omdat ik af en toe al wat misselijk ben (ging gister bijna over mn nek van de gebakken zalm van mn schoonmoeder, haha!). Ze gaf me 2 keuzes: of nog een weekje afwachten of een afspraak maken en dan zou de dokter (vaginaal) aan de stand van mn baarmoeder kunnen zien of ik zwanger ben. Dit leek me nou niet de meest betrouwbare methode, dus ik wacht nog maar even af...

Het is natuurlijk mogelijk om bloed te laten prikken om je HCG-waarde te laten bepalen, maar dat vind ik ook wat ver gaan. Jullie?

Eens moeten de RD ´s  toch komen of..... een positief testje......!! We zien wel. Houden jullie het nog een beetje uit?

Groetjes, Faye

Hoi Faye

Ik houd het niet echt meer uit. Ik heb dus vandaag ook de ha gebeld (ben 16 dagen overtijd) zie hierboven hoe dat verlopen is. Ik moet dus nu wachten tot volgende week dinsdag. Echt heel vervelend maar ja doe er nu niks meer aan. Ik ga na het weekend nog een testje doen als ik nog niet ongi ben. Ik heb ook wel wat vage klachten (beetkje misselijk en pijnlijke borsten). Ik heb van het weekend nachtdienst (ben verpleegkundige) heb er echt helemaal geen zin in. Mijn lichaam raakt echt altijd helemaal van slag van snachts werken.
Maar ja het hoort erbij zullen we maar zeggen (dat is wele en bijkomend voordeel van zwanger worden als je drie maanden bent mag je geen nachtdiensten meer draaien, lijkt me heelrijk!)

groetjes en succes met wachten flora

Ha die Flora,

Beetje raar, hoor, dat jouw huisarts jouw geval niet urgent vindt. Die van mij nam echt even de tijd om me gerust te stellen en dat terwijl ik maar gewoon even kwam binnenvallen bij hem... Misschien is het in jouw geval wel raadzaam om even een bloedtestje te laten doen; weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Ben jij nog aan het ontpillen, denk je? Mijn Mirena spiraal is  begin april verwijderd, maar dat kan niet de oorzaak zijn voor mijn belachelijk lange cyclus, volgens de HA.

Nou zucht..... afwachten maar weer..... Sterkte!

Groetjes, Faye

Hoi faye

Fijn dat jouw ha wel zo aardig reageerde. Ik kwam niet eens langs de assistente (is een heel grote praktijk met 8 ha). Ik ben al 2 keer ongesteld geweest na pil (keurig 28 dagen) dus ontpillen heb ik al gedaan denk ik.
Ik weet het ook niet meer wacht maar gewoon geduldig tot volgende week.

groetjes flora

Hoi dames

ik ben vandaag bij de huisarts geweest en hij dacht misschien dat ik een cyclus overslaoeg of misschien toch zwanger was en dat de test misschien niet zo betrouwbaar was.
hij zei ook dat het wel vaker voor kwam dat je een ongi oversloeg omdat ik toch allang aan de pil was (10 jaar). Ik moest maar nog even wachten en als ik 25 juni nog niet ongi was en de test was nog neg dan moest ik nog maar een keertje terug komen.
dus ik weet nu nog niet veel dan dat ik maar moet afwachten.

groetjes danielle

Terug
Bovenaan