6 dagen overtijd test negatief

Ik ben 3 dagen over<span style="line-height: 1.5;">tijd en heb vandaag een 2e zwangerschapstest gedaan die negatief was. Heeft iemand hier ook ervaring mee?? </span>



 
Dag dames,

ik ben altijd tussen 28 en 29 dagen ongesteld! ik heb wel eens gehad dat het 34 dagen was maar gebeurd eens in de jaar!

Nu ben ik 11juli als laatst ongesteld geweest, ben dus al paar dagen overtijd! Ik heb 2x getest met cleaurblue digital maar helaas negatief :(

ik heb al 3dagen hele erge maagzuur, misselijk, steeds trek, moe en pijnlijke borsten! Heb ook steeds opgezwolle gevoel.. Ook bij me buik / navel rare gevoel steeds Maar me testen blijven negatief..:( dit is me 3de dag na nod

weet er iemand of ik alsnog zwanger kan zijn? Of is test negatief dus niet zwanger?

 
Ik ben altijd tussen 28 en 29 dagen ongesteld! ik heb wel eens gehad dat het 34 dagen was maar gebeurd eens in de jaar!
Nu ben ik 11juli als laatst ongesteld geweest, ben dus al paar dagen overtijd! Ik heb 2x getest met cleaurblue digital maar helaas negatief 

ik heb al 3dagen hele erge maagzuur, misselijk, steeds trek, moe en pijnlijke borsten! Heb ook steeds opgezwolle gevoel.. Ook bij me buik / navel rare gevoel steeds Maar me testen blijven negatief..:( dit is me 3de dag na nod

weet er iemand of ik alsnog zwanger kan zijn? Of is test negatief dus niet zwanger?
 
Hoi hoi.



Hier exact het zelfde .. naja iets ander wel... mij laaste goede menstruatie was 12 juni 2016.. gewoon zoals altijd ( ik slik al vanaf dec geen pil, mijn vriend zit in detentie en wij willen graag een kindje )... goed ik denk geen sex dus geen pil he... nou toen was dus 6 juli onze dag na al die maanden.... 1 uurtje de tijd hadden we . Naja we hebben niet eens gepraat en je snapt wel wat er toen is gebeurd en dat wel 3 a 4x in t uurtje.... ik heb exspress mijn plas lang opgehouden... want ik d8 ja ik heb net mijn eisprong gehad wie weet he..... 1 dag er na voelde ik het gewoon werken in me buik zo raar wat ik voelde... naja ach schij uit na 1 x direct raak?.mmm zou wel een wonder zijn.... nou goed kleine 3 dagen erna kreeg ik ineens super erge diarree enkel in de ochtend en!! Wat ik dus bij mijn vorige zwangerschap ook had in het begin (heb een dochter van 2.5), nou t zal toch echt niet d8 ik.... goed ik een test kopen wat nog helemaal niet kan hahhaha toch zo eigenwijs als weet niet wat gedaan

Natuurlijk negatief! Duhhh....  nou goed, tijdens de diarree door wat een weekje heeft geduurd miss iets langer.. ben ik gaan bloeden (op 10 juli).. het was minder als normaal en duurde ook maar 2 a 3 dagen.. nou goed ik dacht ben gewoon ongesteld ... maar toen dat bloeden weg was begon ik erg moe te worden zoo moe dat ik me aan alles begon te irriteren ik had echt rust nodig, mijn dochter is gaan logeren voor eeen paar dagen en ik probeerde te rusten , dat lukte niet echt en werd voor mn gevoel alleen maar moeier!! (Ook begonnen mijn borsten te veranderen van zwaarte en grooten... en de kleur van m'n tegels en de vorm van m'n tegels).  Ik ging de 27e op vakantie naar Spanje met mijn dochter en wou goed uitgerust zijn .. weekend voor dat ik weg ging dus 24 juli heb nog een kv testen gedaan en zag daarop een lichte streep ik geloofde m'n ogen niet en ben maandag naar de ha gegaan.. die mij dood leuk zei voor 80 procent zeg ik ja!!! Gefeliciteerd geniet er van en van je vakantie en doe er nog 1 als je terug komt... nou goed ik op vakantie... op de dag zelf 27 juli begon ik was bruine sliertjes te krijgen... dit hield aan tot de 30e ongv 3 a 4 dagen... niet veel en enkel waneer er druk op me baarmoeder kwam..na deze dagen kreeg ik een erg opgezwolle buik tot opnde dag vab Vandaag innde avobd vooral of na het eten...( ook ben ik 2 weken erg misselijk geweesr na het eten, is nu weg gelukkig) heb die dag voor ik wegging me urine bewaard en weer naar kv gereden voor nog testen... die werden weer licht de strepen.... nou goed effe los laten en op vak gaan. 3 aug terug gekomen... weer getest wel een stuk of 8. Waarvan weer 4 lichte streep dit maal van de action........ ik maak me zelf helemaal gek.. nou goed afspraak gemaakt bij vk m'n verhaal uitgelegd... die mij eerst door verwees na zkh om.een echo te laten maken... die heb ik as maandag de 15e.... maar deze week de.maandag ben ik van mijn paard gevallen en was nog al bang dus heb t zkh gebeld en gezged dat ik zwanger ben en ongerust ben door de val... ze hebben mijn direct laten komen en een inwendige echo gemaakt... daarop was nog helemaal niks te zien enkel een slijmprop..... die vk van t zkh heeft mij bloed laten afnemen en een dag later kon k bellen.... naja je raad t miss negatief.. onder de 1.... nu heb ik deze week gister en vanmorgen weer een extra gevoelige test er tegen aan gegooid van sensi nog iets weer negatief....

Nu ben ik dus als die 2 3 dagen bloeden,een menstruatie was 6 dagen overtijd........ en van de 15 testen 6 positief wel licht.. derest nega en de bloedtest van afgelopen maandag ( 4 weken na sex) ook nega... ben normaal altijd stipt met me ongi meestal 1 dag eerder dan later.... meer dames ervaring hier mee....nu moet ik maandag weer inwendig echo int zkh en daarna afspraak met gynaecoloog. Meer dames zoiets meegemaakt??? Pfff ik kan niet meer w8e en voel me al weken zo zwanger!!!
 
Afgelopen vrijdag zou ik ongesteld moeten worden. De donderdag ervoor veel last gehad van mijn buik, rommelige darmen, opgezette buik en winderigheid. Dit heeft ook de vrijdag aangehouden. Tevens ben ik al 2 weken moe. Vrijdag avond test gedaan, negatief. Wel nog steeds klachten van buik, darmen, rug soms misselijk. Je zou denken alle kwaaltjes . Nu deze ochtend ( 3 dagen overtijd) weer test gedaan.  Negatief! Nu lees ik dat dit regelmatig voorkomt en dat ik nog maar even een aantal dagen moet wachten met testen....
 
Nina9999 : nee , heb ondertussen nog geen test weer gedaan ben 2 dagen licht ongesteld geweest ben er nu net weer af , maar het was niet zoals het moest zijn , ook zat er bruine afscheiding tussen, het was meer bruin als rood. Weten verder nog niks , doe deze week weer een test
 
He dames,

Hier nog iemand actief of nog meer positieve verhalen? Hier nu 1 dag over tijd, test is negatief.. heb een cyclus van ongeveer 38 dagen. Heb vanaf zondag rugpijn, hoofdpijn en een menstruatie achtige pijn. Sinds gister is de menstruatie achtige pijn weg. Wel last van gerommel in mn buik en nog steeds rug en hoofdpijn. Dit was ronde 8 en ik krijg het maar niet uit mn hoofd! Hoe doen jullie dat?
 
Terug
Bovenaan