aan de sept 2008 mama's!

Enne ikke 35 laat je weten wat de uitslag van de test is als je het hebt gedaan? Hopelijk kun je je echt aansluiten hier en geeft de test een positief resultaat!! Ik duim voor je. Spannend.

Groetjes Inge

Dag allen,

vanochtend de verloskundigenpraktijk gebeld en ik heb een afspraak voor een intake-gesprek volgende week donderdag en een afspraak voor een termijn-echo de week erop, op woensdag. Vlak voor Valentijn. Als het goed is ben ik nu 6 weken en 5 dagen en dan dus bijna 9 weken.
Ben blij dat het allemaal vrij snel kan.
Gisteren hebben wij onze ouders geinformeerd. Moxht het mis gaan weet ook iemand er van. Verder is het nog geen algemeen nieuws. Het wordt voor beide ouders evt het eerste kleinkind. Een hoop tranen en glimlachen en sterke verhalen waren het gevolg.
Ben ook wel een beetje zenuwachtig voor de termijnecho. Kun je dan evt ook een hartje horen?

Hallo allemaal,

Wat vervelend te lezen dat er een aantal een miskraam/bloedingen hebben gehad. Dat drukt je wel met je neus op de feiten, het is allemaal zo pril en kan ook zo weer afgelopen zijn.... terwijl we allemaal zo blij zijn met onze zwangerschap!
Sterkte voor degene die dit is overkomen en voor alle anderen hoop ik dat alles goed blijft gaan.
Morgenavond mag ik voor het eerst naar de VK dus ik vind het ook wel erg spannend. Alle kwaaltjes zijn er wel, maar ja het is wel heel fijn om een bevestiging te krijgen. Ik ben nu 8 weken en 1 dag dus ben benieuwd of ze iets kunnen zien.
We hebben het onze ouders wel verteld en mijn broers... we hadden een familiefeestje en toen wist op eens bijna iedereen het terwijl dat eigenlijk niet helemaal de bedoeling was... op mijn werk wil ik het pas vertellen rond een week of 12 nl.. nou ja we zien wel...
Dit is onze 3e, onze zoon is bijna 7 en onze dochter is 3 zelf ben ik 35 ik ben uitgerekend op 8 september....

Groetjes KMD

Hallo allemaal,

Het is inderdaad fijn om een bevestiging te krijgen dat het allemaal goed zit. Ook al is het mijn derde kindje, toch zijn er een beetje de zenuwen of alles wel goed gaat. Ik hoop dat het snel donderdag is, dan krijg ik de eerste echo. Het kan natuurlijk nog alle kanten op en dat houd ik mezelf ook nog voor: eerst wat meer bewijzen zien en dan kan ik me hopelijk  echt verheugen.
Buiten dat ik vreselijk misselijk ben (herken ik van de vorige zwangerschappen), heb ik nu behoorlijke pijn in mijn onderrug (herken ik dus niet). Echt zo'n zeurende pijn. Wie herkent dit wel?

Succes allemaal!
groetjes, Inge

Dag Ingea. Ik heb die pijn ook gehad en dat heeft een paar dagen geduurd. Nu alleen bij vlagen misselijk en pijn in mijn onderbuik (bandenpijn oid???).
Het schijnt dat je last van je nieren kunt krijgen onder invloed van de hormonen, dus dat kan het zijn wat je in je onderrug voelt.
Ik zal ook blij zijn na de eerste echo hoewel dat nog niks zegt. Maar dan weet je in ieder geval weer wat.
Nog 15 daagjes daarop wachten.

Hoi Ingea,

Het is ook de derde voor jou, leuk! Ik heb alleen last van een misselijk gevoel en ben erg moe, maar dat had ik de vorige keren ook.
Gelukkig geen last van mijn onderrug. Wel voel ik af een toe een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar dat schijnt er ook bij te horen...
Zolang alles maar goed gaat, vind ik het prima!
Stom hè dat je weet hoe het is maar dat het toch weer spannend is en dat je er toch weer wat onzeker over bent..

Groetjes KMD

Hallo Aanstaande mama's

Ik heb een vraagje.

Wie heeft er nog meer last van de onderbuik (het gevoel dat je mensturatie op komt zetten).

Ik maak me toch een beetje zorgen. Vandaag heb ik een afspraak bij de huisarts en weet niet wat me allemaal te wachten staat.

Ik hoop dat alles goed gaat en dat wij ons kleine mensje in september mogen verwachten.

Ik wil iedereen Feliciteren met de zwangerschap.

Liefs san

Hoi Valensan,

Ik herken dit zeker,heb ook vervelende zeurende pijn in mijn onderbuik.Het schijnt erbij te horen.

Terug
Bovenaan