aan de sept 2008 mama's!

Onderbuik heb ik ook. De huisarts noemde dat bandenpijn. Lijkt inderdaad op de buikpijn die je voor je menstruatie hebt. Dit was voor mij een reden om te testen, want had al 4 dagen die buikpijn, maar geen bloedverlies. En toen was het idd raak. Die buikpijn heb ik nu na een week nog, maar wel iets minder  vaak. Vooral 's avonds.

Zijn jullie ook zo moe?????

Ik ben ook vreselijk moe. Vaak lig ik al tegelijkertijd met de kinderen op bed. Overdag helaas geen tijd om   even te rusten. S'avonds probeer ik er zo snel mogelijk aan toe te geven.
De bandenpijn heb ik (nog) niet, terwijl ik al een klein buikje krijg (nu al). Bij mijn tweede zwangerschap zag je pas met 20 weken dat ik zwanger was.

Groetjes,

Inge (die straks na het eten meteen haar bed op zoekt)

Hoi Allemaal,

iedereen gefeliciteerd met het zwanger zijn!!!!!
nou ik ben er vorige week achter gekomen dat ik ook een september mama,
als het goed is 20 september, dus ben nu 6 weken, yeeeeh

Maar ik voel me helemaal niet zwanger, heb alleen af en toe buikkramp en ben heel moe dat is het
vrijdag moet ik naar de gynecoloog, ben echt benieuwd, t lijkt me echt erg als ze dan geen hartje horen of zoiets, daar maak ik me zo'n zorgen over

groetjes Buzzz

Helaas herken ik de pijn in de onderbuik maar al te goed, ben dit weekend zelfs bij de gyn geweest om uit te sluiten of het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn, zó erg was het.
Gelukkig bleek er niets aan de hand, het vruchtje zat perfect in de baarmoeder. Het gebied rondom mijn eierstok was extreem gevoelig (echo was dan ook NIET leuk helaas) maar er was niets te zien wat die pijn kon verklaren. Inmiddels is het, na meer dan een week geduurd te hebben, ook wel wat afgezakt gelukkig.

Heb dus wel al mijn kindje voor het eerst gezien, maar het was  nog te klein om een kloppend hartje te kunnen zien. Heb 7 feb een termijnecho, blijft dus nog even spannend.

Hallo meiden.

Sinds 2,5 week weet ik dat ik zwanger ben, maar ik wist niet hoever ik was. Ik schatte zo tussen de 7 a 10 weken. Aangezien ik ook nog licht bloedverlies had, had ik zoiets van.. eerst maar even afwachten en na de echo ga ik mij bij jullie aansluiten.

Afgelopen maandag de echo gehad en wat blijkt... ik bleek al 11 weken en 1 dag te zijn . Enorme verassing natuurlijk. Ik ben nu op 17 augustus 2008 uitgerekend. Lekker hoor, ook al uit die gevaren zone.
De echoscopiste heeft nog extra goed gekeken wat mogelijk de oorzaak zou kunnen zijn van die bloedingen, maar dat heeft zijn niet kunnen ontdekken. Kennelijk ben ik gewoon een bloederig typje, aangezien ik het bij mijn twee eerdere zwangerschappen ook had, alhoewel daar de eerste van is geeindigd in een miskraam, maar de tweede geresulteerd heeft in een prachtige mooie dochter.
Ik wens iedereen succes met de echo en sterkte voor wie het uiteindelijk toch mis is gegaan.

Mamajo.

Hoi!

Ik meld me ook aan voor het septemberforum zodra die er is :). 24 september uitgeteld en zwanger van de eerste... allemaal heel spannend dus!
Groetjes

Hallo (aanstaande) september-mama's,

Ik ben 29 september uitgerekend van ons eerste kindje. Ik ben begonnen met een dagboekje voor ons kleintje, erg leuk, kan ik iedereen aanbevelen.

Lijkt me ontzettend leuk om  deze bijzondere periode met jullie  te delen!

Liefs

Cynthia
(6 weken zwanger)

Hallo ladies!

Nog een septembermama, maandag bloedtest, dinsdag echo. Vandaag ben ik 6wk3dgn
ben (volgens de echo) 21september uitgerekend.
Ben heel blij en vermoeid en ik lust ineens geen tiramisu meer...
groetjes, Priscilla, mama van Ioannis(16-2-2005)
                                                                                    Billy(28-11-2006)
                                                                                  ....... sept. 2008

Terug
Bovenaan