aan de sept 2008 mama's!

Hoi,

Ik ben ben 27 jaar en ruim 8 weken zwanger van mijn derde kindje. Ik ben 1 september uitgerekend. Ik heb een dochter van 15-02-2004 en een dochter van 04-05-2006.

Ik hoop dat alles goed mag gaan bij iedereen. Al lees ik net het nare berichtje over de miskraam. Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven.

Groetjes Paula

Inderdaad succes met het verwerken van het verlies. Ik weet het zelf ook nog maar net en brengt toch wel veel onzekerheden met zich mee. Is voor mij ook de eerste en ook nog niet veel vriendinnen in de nabije omgeving waar je die ervaring van hebt.

Vrijdagochtend ga ik naar de huisarts en die verwijst me dan door naar de verloskundige. Ik weet niet precies hoe lang, want ik ben heel onregelmatig. De kortste was 32 de langste 52 dagen. Gelukkig heb ik die laatste maar 1 keer gehad toen ik net met de pil gestopt was. Nu is dat ongeveer een jaar geleden.

De huisarts vertelde me (of eigenlijk de assistente) dat ik daar eerst heen mag en zij doen wel wat testjes maar geven verder gewoon uitleg over hoe het bij de verloskundige gaat. Mijn vriend gaat ook mee. Bij 6 weken schijnen ze op zijn vroegst pas een echo te kunnen maken om te kijken hoe ver je bent.

Heeft iemand ervaring met Moeders voor Moeders en wanneer moet ik hen raadplegen???

Hoi meiden,
Ik ben ook al 1,5 week hier aan het lezen en af en toe schrijven, maar heb me hier nog niet "gemeld". Ik ben 36 jaar, en zwanger van nr 3 (twee meiden van 6,5 en bijna 3). Ik vermoed dat ik rond 23 september uitgerekend ben, hoewel het volgens de laatste menstruatie 16 september zou zijn... We wachten dus met smart de echo af!
Voel me verder goed. Het ene moment helemaal niet zwanger... het volgende moment komt er ineens een vlaag van misselijkheid voorbij met buikpijn en moeheid....!
Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap!
Groetjes, J

Hallo, ik wil ook graag reageren maar er was inmiddels nog een onderwerp september mamma's, dus nu hetzelfde berichtje  ook  bij deze reacties wat eigenlijk de bedoeling was....  

Hallo allemaal, ik werd zo blij van al die september mamma verhalen dat ik zelf ook een berichtje plaats. Ik ben Jessica en 6 weken zwanger van mijn tweede. Ik ben 26 september uitgerekend en heb net de vk gebeld en ik mag 12 feb al komen! Ik vind het super spannend omdat ik net een miskraam achter de rug heb. "gelukkig" werd ik vanmorgen misselijk wakker en dat is positief omdat ik de vorige zwangerschap helemaal geen kwaaltjes had. Nu ben ik ook super moe. Ik kijk uit naar de verhalen van de andere zwangeren.....En degene met een miskraam, ik voel met je mee maar houd moed ik was meteen erna weer zwanger

groetjes Jessica

Hoi Allemaal,

Ook in ben een september 2008 moeder (al weet niemand dat nog) We verwachten onze kleine spruit rond de 23e. Ben zelf al moeder van een dochtertje van 1 jaar.

tot snel

Ingrid

haihai

ik wil ook graag melden dat ik zwanger ben

ben eind sept uitgerekend, en het is onze derde.

We hebben al 2 jongens van 4 en 2, heb wel voor de beide jongens een miskraam gehad, dus hoop dat deze in 1 keer goed zit..

Hallo! Er is weer een hoop te lezen bijgekomen. Allen gefeliciteerd.
Wat erg van de miskraam.. Ik zit zelf ook in afwachting of alles nog goed gaat en het gevoel zegt niet veel goeds.. Nog nooit zoiets meegemaakt, dus ben op van de spanning.. Laat het wel weer horen..De Vk zegt dat het een gesprongen vaatje kan zijn.
IK HOOP HET ZO!!!!!!!!!!!!!!! Goed weekend allemaal!

Hallo Dames,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Mariska, 35 jaar en moeder van een zoontje van nu 20 maanden (mei 2006) en nu zwanger van de tweede.

Afgelopen zondag de test gedaan en volgens mijn berekeningen ben ik 28 september 2008 uitgerekend.

Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe en hopen dat we allemaal in september een gezond kindje ter wereld mogen brengen.

Groetjes, Mariska

Terug
Bovenaan