aangeboren afwijking

goedeavond

zo liggen alle kids weer op hun bed wat heerst er dan een rust in huis he!
daniella kun je al weer zo snael terecht voor dat onderzoek in het zkh wij moesten wel een poosje wachten ik hoop voor jullie dat het niet weer zo'n drama wordt.heeft hij nou nog lang bloed geplast?
weet je hoe je terug kun t kijken terwijl je aan het tikken bent ik open deze pagina die minimaliseer ik dan en open ik weer deze site opnieuw en daar log ik dan in en als ik dan terug wil kijken dan open ik die andere weer en dat doe ik wel een paar keer want ik kan ook niet alles onthouden hoor.
wat heb je er weer een leuke foto bijgezet hoe oud is je zoontje op dit moment?
he lia geniet je nog een beetje van je vakantie? wat gaat zo'n vakantie toch hard zeg ik heb hem nog tegoed ik ben er wel aan toe ik ben moe en nog steeds verkouden slaap slecht dat komt denk ik door dat we nog 2 weken moeten wachten op de uitslag je weet dat het waarschijnlijk niet goed zit   je wilt eigenlijk gewoon gelijk doorgaan in het traject dan ben je er maar vanaf en kan hij hopelijk stoppen met die medicijnen
he daniella je gaat er wel op achteruit zeg wat scheelt dat een hoop maar een voordeel is wel dat je wat minder werkt per week en iets meer bij die kleine bent
en ja geld het is erg makkelijk als je er een hoop van hebt maar met iets minder en een gelukkig leven kun je ook leven.
allebei een prettig weekend en lekker genieten van het mooie weer

groetjes san
 
hee hallo,

zo we zijn vandaag weer terug gekomen van de veluwe. het was daar toch wel wat koeler als hier, wat is het benauwd vanavond. we zaten daar tussen de bossen, lekker rustig. ben blij dat we vorige week uit Frankrijk naar huis zijn gegaan, donderdag waren we bij de huisarts, die had als voorzorg urine op kweek laten zetten. Donderdag nacht kreeg Laurens over de 40 graden koorts, dus wij naar de huisartsen post, inmiddels was de koorts natuurlijk gezakt. Vrijdag ging het wel weer en leek de koorts te zakken, maar zaterdag was het weer raak, dus weer naar de huisartsen post, die ons doorstuurde naar de kinderarts. Inmiddels had zij (kinderarts) de urine kweek uitslag kunnen natracen, en wat bleek dat Laurens weer blaasonsteking had. Zaterdag was echt erop of eronder, gelukkig ging het goed (hij at en dronk niet meer) en vanaf zondag was er niets meer aan de hand, raar he. maar goed, maandag weer urine brengen en ik heb een afspraak gemaakt bij de kinderarts, want ik wil wel weten hoe het komt dat hij toch weer blaasonsteking kan krijgen terwijl hij een onderhoudsdossis antibiotica krijgt. Wel rare weken zo hoor, vooral stress.

Jeetje Danielle, goed dat je minder gaat werken en een mindere functie, wel jammer van het geld, maar dat is niet het belangrijkste.   Jammer dat je naar een ander filaal moet, hoop dat het wel in de buurt is. Utrecht is echt aan te raden leuke kinderuroloog hebben ze daar, ik neem tenminste aan dat je naar wilhemina kinderziektehuis gaat. Zal wel hetzelfde zijn als bij Laurens dat jou kinderarts met de kinderuroloog van wkz in contact staat. Ik vindt het zo prima werken, ze hebben onderling contact, en voor onderzoeken kunnen wij gewoon hier in hilversum terecht. Hoe oud is Ruben nu?

zo ik ga nu even op de bank liggen, tv kijken!!!

ik ga morgen wel is kijken hoe het met die foto's nou moet, doe toch echt ergens iets verkeerds!

Groetjes,
Lia!





 
hoi

alles goed met jullie?
he lia heb je al een afspraak bij de kinderarts kunnen maken als ik zo je verhaal lees lijkt het wel of er meer aan de hand is misschien zou je kunnen vragen of je dat onderzoek dat thijs pas heeft gekregen ook zou kunnen krijgen .
denk je dat hij goeie medicijnen krijgt krijgt hij toch nog een blaasontsteking wat zei de arts daarvan dan ?
maar jullie zijn toch nog eefe een paar dagen er tussen uit geweest was zeker wel lekker.
ben ook druk op zoek naar een last minute hier in nederland voor de tweede week van aug maar kan nog niks leuks vinden, ja en wat ik vindt is onwijs duur een weekje voor 1000 euro is niks, echt niet normaal hebben jullie geen tips voor me?
groetjes san
 
wat een scheetje je Thijs!!! wat worden ze al groot he! echt al mannetjes aan het worden. ik zal binnenkort weer is gaan kijken of ik niet een foto erop kan zetten.

wij hebben gekeken bij www.weekendjeweg.nl   maar het was van landal green parks en hebben hun direct gebeld en geboekt, het was niet duur iets van 300 euro, maar goed het is was nog geen hoofdseizoen en augustus natuurlijk wel. maar kijk maar is op die site zitten soms best leuke dingen bij. Het was wel landal green parks, ik weet niet of je ervan houdt, (ze hadden ook een bingo avond, ohoh, snel weg) maar op zich is het best prima, huisjes zijn o.k., zwembad erbij alleen niet altijd een buitenbad, waar wij waren was een kinderboerderij, en dat was helemaal favoriet. Ik hoop dat je wat leuks kan vinden.

gaan maandag naar de kinderarts, alleen wel irritant want ik had maandag urine gebracht, stond gister zijn assistent op de voicemail of ik kon bellen, dat heb ik dus vanochtend gedaan. was de urine niet schoon of ik nieuwe kon brengen. daar baal ik dus wel van want ik had gehoopt maandag de uitslag van de kweek te hebben, nu moeten we maandag meteen urine meebrengen. nou ja, in principe is hij weer beter. Welk onderzoek heb je het eigenlijk over wat Thijs gehad heeft?

Wat het is het weer koud he! Nu mis ik toch wel het warme weer, het lijkt wel herfst.

kee ik ga verder, eventjes wasje draaien, mijn huis is een grote vuilnisbelt op het moment, pfff, leuk morgen middag wat te doen.......

groetjes,
lia
 
Terug
Bovenaan