aangeboren afwijking







wat leuk dit zeg, leuke foto's allemaal. hier een foto van laurens, inmiddels is hij naar de kapper geweest en zijn de "vleugels" weg.

we gaan naar normandie, ik hoop dat we mooi weer hebben, het kan ook 2 weken regenen, nou ja, we zijn vrij, doen lekker relaxed!!!

Tot over 2 weken.

Groetjes,
Lia
 
hoi daniella

alles goed met je?
en slaapt de kleine ruben een beetje door nu je babymassage aan hem geeft?
ja als ze aan je nachtrust komen ,in het begin is het nog niet zo erg maar als het te lang gaat duren is het niet leuk meer.
zou lia al op de plek van bestemming zijn ?
ik ben benieuwd hoe de reis is gegaan erheen, ging jij nog op vakantiemisschien heb je het al verteld maar is het me even ontgaan.
wij mogen woensdag weer een dag in het ziekenhuis doorbrengen, ik heb er echt geen zin in maar het is voor die kleine dus ik mag niet zeuren.
kun jij de foto van lia bekijken ik niet ik weet niet of dat aan mijn computer ligt of aan de hare.
ik hoor je gauw weer
groetjes san
 
Hoihoi,

Wat een schatjes van kinderen heb jij zeg!!!! Vooral de foto dat ze in bad zitten, is ontzettend lief!!!
Nee, ik kan de foto van lia ook niet zien, waarschijnlijk is er iets verkeerd gegaan.
Wat gaan ze woensdag in het ziekenhuis doen met jouw kleine??
Wij zijn eind mei een paar dagen in Duitsland geweest, verder gaan we niet op vakantie. Het zou eerst wel, mijn opa en oma hebben een stacaravan in Drente waar wij heen zouden, alleen nu gaan mijn opa en oma verhuizen naar Friesland(wonen nu vlakbij Rotterdam) en dat valt precies tijdens onze vakantie. Zij kunnen wel wat hulp gebruiken, dus wij zijn zo lief geweest om onze vakantie daarvoor op te offeren!!!! (ik had er toch niet zo'n zin in, Ruben is nog zo klein, ik kan er toch niet van genieten dan)
En jullie, gaan jullie nog op vakantie???
 
Ik moet morgen voor het eerst weer werken. Ik moet om  5.30 al in de trein zitten om op tijd te komen!!!!!!!! Ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat, met de eerste voeding enzo (nu meestal om 7.00 uur) alleen moet ruben nu om 6.30 al in de auto zitten, mijn man brengt hem dat weg naar de oppas, hij moet namelijk ook om 7 uur beginnen.
Vanmorgen trouwens......... de wekker van Willem ging om 5.45 uur, en we keken elkaar aan....... vroegen elkaar tegelijk...... Heb jij Ruben vannacht gehoord???? Wij allebei dus niet.... of we hebben beide heel vast geslapen of hij heeft inderdaad tot 5.45 geslapen. Toen werd hij ook meteen wakker hoor, hij hoorde waarschijnlijk dat de wc doorgetrokken werd!!!!!!!!!!
Nog 3 kwartier erbij en we zijn er!!!!!!!!!!! (Hij moet namelijk toch om 6.30 uur wakker worden, omdat hij dan naar de oppas gaat, die geeft hem dan om 7.00 uur de eerste voeding)
Ik heb een druk weekje voor de boeg,(30 uur werken, vanavond sporten, morgenavond babymassage, donderdag naar het ziekenhuis en dan ben ik zondag eindelijk weer even vrij)  maar ik zal wel proberen om zo vaak mogelijk even op het forum te kijken!!
groetjes Daniella
 
hoi daniella

wat is je zoontje alweer groot het gaat veels te hard.
je gaat een drukke week tegemoet het zal je best wel tegenvallen en wat moet jij vroeg je bed uit zeg ik zou er niet aan moeten denken,knap van je .
wat lief van julli dat je je oma gaat helpen verhuizen en wat toevallig wij wonen ook vlakbij rotterdam in een dorpje vlakbij.
wij weten nog niet of wij op vak gaan het ligt aan de kleine thijs eind juli krijgen we pas de uitslag van het onderzoek van woensdag, hij krijgt een hypotone volume expansie test   hij moet de hele dag   blijven hij krijgt een infuus met een hoop vocht en in de middag krijgt hij radioaktief spul ingespoten en dan gaat hij door de scan .
we hebben zelf de middelste 2 weken van augustus vakantie dus we zien wel.
en krijgen jullie donderdag die mictie cystogram? spannend hoor.
ik hoop voor je dat ruben een beetje door blijft slapen zeker nu je weer moet gaan werken .
ik ga de jongste maar weer eens wakker maken hij was moe geworden van het zwembad ik moest met de oudste om 9uur al in het zwembad zijn voor de zwemles.
hoef je niet vroeg je bed uit voor school nee moet hij naar zwemles.
nou groetjes en ik wens je veel succes deze week.
groetjes san
 
In welk dorpje woon je dan bij Rotterdam?? Mijn opa en oma wonen in Moordrecht, ik ben daar ook geboren, daarna heb ik in Krimpen a/d IJssel gewoond, en nu woon ik lekker in het hoge noorden...
 
hoi daniella

ik ben geboren in bergschenhoek daar heb ik 20 jaar gewoond en daarna ben ik gaan samenwonen in capelle aan den ijssel daar hebben we dik 6 jaar gewoond en we wonen nu bijna 3 jaar in berkel en rodenrijs.
groetjes san
 
Terug
Bovenaan