aangeboren afwijking

Hee hallo allebei,

Nou hier schijnt het zonnetje niet, het regent gelukkig niet. maar het is vies beetje benauwd.

ik ben al oud, 34 jaar ohoh, en wordt deze zomer 35, en ben al grijs, ik zweer het je dat die zijn gekomen tijdens de opname in het ziekenhuis van Laurens (mijn zoon, nu 13 maanden), met zijn blaasonsteking. Dat heeft wel bij mij de moedergevoelens versterkt, denk het wel. maar ja, we hebben zo wie zo een rot start gehad, hij met pomp gehaald, meteen weggehaald, wij dachten zelfs dat hij niet meer leefden wisten niet wat het was, meisje, jongen, ze waren druk met hem bezig dat was ook niet zo belangrijk, gelukkig ging het daarna weer goed, maar bij mij kwam de moederkoek er niet uit, dus naar de ok, ik heb hem daarna pas gezien, mocht hem niet eens vast houden. Ach arme moppie. En dan een week later weer opgenomen weer aan alle toeters en bellen, infuus.  Nou ja niks aan te doen. Gelukkig gaat het nu goed, maandag weer een echo, deze keer ga ik er maar van uit dat nog niks is veranderd, de vorige keer was ik helemaal overtuigd dat het goed zou zijn en hij met anti biotica zou mogen stoppen.

Ik werk trouwens 32 uur, laurens gaat 2 1/2 dag naar de creche 1 dag naar oma. Ik werk bij de rechtbank als administratief medewerkster. Heb trouwens ook meteen alle ouderschapsverlof opgenomen, was bij mij met nog zwangerschapverlof een half jaar. Was wel erg lekker moet ik zeggen om het eerste half jaar bij hem te zijn.

Zo lang verhaal. Ik ben nog thuis, heb van de dokter een kuurtje gekregen hopelijk weer snel beter. Ook laurens heeft weer antibiotica gekregen omdat zijn hoest nog niet weg is. Maar hij voelt zich top gelukkig.

ik moet alleen gaan want hij is volgens mij wakker.

Groetjes
Lia
 
hallo dames

alles goed met jullie?
met mij wel wel een beetje moe van het werken maar ja iemandmoet het geld toch binnen brengen (haha)ik zou best nog wel een paar maanden thuis willen blijven nog effe genieten van die kleine maar ja dat extra geld  is ook wel lekker zeker als je je kids een beetje leuk wil   kleden   want het kost toch allemaal een hoop tegenwoordig.
he lia knap je al een beetje op van het kuurtje?en redt je het allemaal want je werkt best een hoop petje af hoor ik zou gek worden geloof ik.
en gaan jullie nog een beetje genieten van het mooie weer dit weekend ik hoorde dat het dik 30 graden zou worden wel weer een beetje overdreven hoor, dat wordt zweten.
ik wens jullie een prettig weekend en ikhoor jullie wel weer.
oh ja lia als ik je niet meer hoor sterkte maandag met de echo ik zal voor je duimen.
groetjes san
 
He lia,

En.........
heb je de uitslag al van de echo???? Of moet je daar weer voor terugkomen
bij de kinderarts (zo gaat dat bij ons tenminste)
Ik hoop voor je dat hij nu mag stoppen met de antibiotica, echt vervelend is
het niet voor je kindje, nu niet tenminste, (ruben vindt het juist hartstikke lekker) maar
later voor de tandjes is het niet zo goed natuurlijk.
Wij moeten nog 3 weekjes wachten, 7 juli moet hij voor dat inwendig onderzoek.

Gelukkig is het vandaag weer wat koeler, op de slaapkamer van Ruben was het gisterenavond 29!!!!! graden. We hebben hem lekker beneden in de wieg laten slapen, daar was het nog 24 graden, maar ja dat scheelt toch weer 5 graden.
Ik heb hem gisteren lekker roosvicee gegeven, water lust hij niet. En hij had zo'n dorst .Ik had al op het cb gevraagd of het mocht, niet dus, maar toen zei mijn moeder dat ze bij mijn broertje, die tijdens een hittegolf is geboren, juist roosvicee MOEST geven. En die was toen nog maar een paar dagen oud?????? snappen jullie dat nou....... al die adviezen die je overal vandaan krijgt, ik wordt er helemaal tureluurs van, dan weet ik op het laatst niet meer wat wel en niet mag.
 
Hi Sandra, Daniella,

echo ging goed, daarna gesprek met de kinderarts, hij wacht nog het rapport af van de radioloog, dat krijgt hij vrijdag en dan belt de kinderarts mij op. Of met goed nieuws, dat het inderdaad allemaal goed is en dat we met de antibiotica mogen stoppen of toch nog aan de antibiotica. Ik ga nog maar van niks uit!! Kan het ook niet tegen vallen. Dus we moeten nog eventjes geduld hebben. Zal wel blij zijn, 1 jaar lang antibiotica is wel meer dan genoeg. We hebben wel een leuke kinderarts, hij heeft laurens nog helemaal onderzocht, alles was voor de rest goed.

Daniella, als je zoontje geen water lust en wel roosvisee zou ik gewoon geven hoor. Vocht is nu heel belangrijk. Je kan ook nog melk geven met extra water (als je fles geeft) maar roosvisee lijkt me ook prima.

Erg he die hitte, het was bij ons boven ook veel te heet, zo'n 28 graden, het is nu 27 graden, hopelijk koelt het vanavond wat af. Ben wel verbrand gister, gloei dus nog na.

Ga stoppen, de pc staat op de zolder dusse!!!

groetjes,
Lia
 
Hi Sandra, Daniella,

Hoe gaat het met jullie, wat een hitte vandaag he!!! Ben vrij vandaag, vanochtend maar de boodschappen gehaald (bbq-en vanavond, net als half nederland ongetwijfeld). Laurens slaapt nu, ben eventjes email aan het checken. Wilde nu in de zon gaan liggen, maar denk dat het te heet is. Moet eigenlijk leren, heb morgen een examen (een interne cursus op werk), maar daar heb ik helemaal geen zin in. Trekken jullie kleintjes het nog, geeft je eigenlijk nog roosvisee Daniella? Ik bedenk me nu dat mijn wijkverpleegkundige vorig jaar ook zei om roosvisee te geven, toen was laurens ook iets van 6 of 8 weken. Hij drinkte ook geen water namelijk, en ik gaf nog borstvoeding. Zo zie je elk consulatie buro is weer anders.

Ga maar weer verder want op zolder is het ook niet uit te houden!

Groetjes,
lia
 
ha die dames

zo een beetje bijgekomen van het warme weer niet te harden zeg.
moest gisteren werken we liepen allemaal te klagen het is ook nooit goed.
ik zelf ben ook niet echt een zomer mens geef mij het voor en najaar maar.
van mij mag de zon vandaag wegblijven, van de week hebben we zo'n groot zwembad met zo'n filterpomp  gekocht ideaal zeg het hele gezin past er met gemak in.
en lia weet je al of je mag stoppen met de antibiotica je zou vrijdag toch wat horen nou ik hoop het voor je.
en heb je je examen nog een beetje goed gemaakt of werdt je bevangen door de hitte?
daniella effe een vraagje ik was aan het surfen op internet en kwam een kleding winkel tegen bij jouw in de buurt kakketula ken je die winkel en is hetr wat ik koop nogal wat kleding via het internet.
ik ga stoppen want me moeder stapt net binnen groetjes en to gauw
sandra
 
Hello dames,

Zoooooo, gelukkig is het vandaag weer wat koeler, pfffffff, wat een hitte zeg. Ik ben deze week nog naar de huisarts geweest met Ruben, hij zat helemaal onder de uitslag, het leken net allemaal kleine bloeduitstortinkjes. Volgens de huisarts kwam het van de warmte???????????? Ik heb ook wel eens huiduitslag gehad, maar dan lagen de "plekjes" bovenop mijn huid, maar bij Ruben zitten ze er echt "in". Maarja, zij heeft er voor geleerd denk ik dan, hij heeft er gelukkig geen last van.
Ik geef hem nog gewoon roosvicee, hij vind het hartstikke lekker en heeft ook niet meer krampjes dan anders, dus hij verdraagt het goed denk ik.
Mijn laatste weekje vrij............. dan moet ik weer beginnen.........hellup!!!!!!!!!!!
Ja, kakatula ken ik wel (zit in franeker, vlakbij het kruidvat)  ik heb er vorige week nog een zomerjas en een zonnehoedje voor Ruben gekocht, ik wist niet dat zij ook via internet verkochten. Het is een hele leuke winkel ik vind hem alleen een beetje te duur. Dit jasje wat hij nu heeft kostte me 20 euro en dan was het al afgeprijsd met 40%, dus normaal was hij nog duurder geweest. Ik kijk vaak alleen even op het rek wat buiten staat, dat is dan nog enigszins te betalen, we hebben het niet slecht hoor, integendeel, maar ik heb het er gewoon (nog) niet voor over, hij heeft zijn kleren 3 á 4 weekjes aan, en dan is hij er alweer uitgegroeit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Terug
Bovenaan