aangeboren afwijking

ben ook blij dat het wat minder warm is, zo is het beter. Ik hou zelf wel van de zon en zomer, maar het is altijd meteen zo benauwd hier in Nederland.

Arme Ruben hoop dat die warmte uitslag dan snel weg is. Laurens had trouwens ook een keer uitslag, rode vlekjes, op zijn rug en buik (was toen niet zomer), was toen naar de dokter gegaan, die noemde het vlekjes ziekte. Tja, ze hebben er voor geleerd he!! Maar goed, als hij er geen last van heeft en het niet jeukt.

Nou vrijdag belde de kinderarts. De echo was inderdaad heel mooi, nier was goed en het zag er allemaal geruststellend uit. Na overleg met de kinderuroloog van het wilhemina kinderzieken huis hebben ze besloten om over een tijdje weer een mictie cystogram (schrijft het anders sorry) tot die tijd gewoon doorgaan met de antibiotica. Dus heb maar meteen een afspraak gemaakt voor oktober. Vondt het eigenlijk al wel raar dat hij zomaar zo mogen stoppen. Ook al ziet de nier er goed uit, de vorige keer liep er nog urine van de blaas naar de nier toe, en dat is niet te zien op een echo.

Ik ga is even naar beneden, hoor iemand huilen. hoop dat hij vanavond wel slaapt, gister was het weer feest... pfff...

groetjes
lia

 
Dus je moet dus nog zowiezo tot oktober doorgaan met de antibiotica, best wel lang hoor!!! Ze hopen zeker dat hij er overheen groeit. Hoe oud is hij dan??
Ik hoop voor Ruben (en voor ons) dat uit het onderzoek blijkt dat het allemaal loos alarm was, anders zitten wij daar ook tegenaan te kijken!!!! Minimaal nog een jaar antibiotica en misschien nog wel langer. Een operatie lijkt me ook niet fijn voor hem. Hij moet als hij een jaar is toch al een keer geopereerd worden voor zijn liesbreuk, dat is meer dan genoeg!!!
Ik heb wat nieuws ontdekt!!!!!!!!! Ik weet nu hoe ik fotootjes moet toevoegen.....
ik voeg er eentje bij van toen Ruben in het ziekenhuis lag,
zielig he
Het infuus moest op zijn hoofdje, omdat hij die van zijn hand er steeds uittrok en op zijn voetjes schopte hij hem er telkens vanaf!!!


 
hallo dames

alles goed met jullie?
he lia dacht je dat je mocht stoppen met die troep moet je weer door gaanvervelend zeg.
is het bij jullie ook lekker afgekoeld bij ons wel gelukkig,die kleine slaapt er zo slecht van je weet ook niet meer wat je ze s'nachts aan moet trekken en wel of niet onder de dekens ik vindt dat best moeilijk,hij kan al zo lekker zweten en dan koel je s'nachts toch wel af en hij is ook nog eens verkouden. af en toe zou ik wel een s heel hard weg willen rennen om vervlogens einde van de dag weer terug te komen ik ben blij dat ik straks weer effe mag gaan werken .
he wat leuk die foto bijgevoegd het is niet zo'n leuke foto om te zien vervelend wat zo'n kleine al niet moet doorstaan .
ik zal eens proberen of het mij ook lukt en anders moet je maar efef uitleggen hoe het moet.
nou ik kom er niet uit wil je het effe uitleggen
ik hoor jullie wel weer
groetjes san
 
ach wat zielig he infuus in zijn hoofdje. Laurens had hem de eerste paar dagen ook in zijn hoofd zitten, zo goed als dezelfde plek. Dat was de enige plek waar ze nog een ader konden vinden, hij was zo ziek. Het plekje is lang kaal geweest. Na een paar dagen moest de infuus in een andere plek, in zijn arm. Laurens heeft nog lang een kaal plekje gehad waar het infuus heeft gezeten. Je hebt een mooi kereltje Danielle!    Hoe heb je eigenlijk die foto erbij gezet? ben ik wel benieuwd naar.

gelukkig is het weer wat afgekoeld, geloof wel dat er onweer aankomt. Het is hier nog droog trouwens.  Je trekt het volgens mij echt niet  he Sandra dit warme weer! Ik hoop voor je dat het nu een beetje normaal blijft!!

Nog een paar dagen  en we gaan op vakantie, kan niet wachten,  we gaan zaterdag  weg, voor 2 weken, ben benieuwd hoe dat gaat!

groetjes,
lia

   
 
Hey meiden,

Hoe gaat het??? Hier is het lekker rustig, vannacht voor het eerst een beetje doorgeslapen. Ik ben gisteren met Ruben naar babymassage geweest, hij werd er zo ontspannen van dat hij prompt van 22.00 tot 5.00 doorsliep!!!!  Ik denk dat ik het vanavond thuis ook maar ga proberen en dan hopen dat hij het voortaan nog wat langer volhoudt.
Lia, waar ging je ook alweer naartoe op vakantie  frankrijk toch??? Ik hoop dat het niet te warm wordt voor je kleintje, hebben we hier net het ergste gehad, kom je er daar weer volop in. In ieder geval: fijne vakantie toegewenst!!!!

De foto moet al op internet staan, anders kan je hem niet toevoegen.Ik zal het even uitleggen:
Je maakt een fotoalbum aan op bijvoorbeeld www.mijnalbum.nl (gratis)
Je voegt een leuke foto toe, "kopieert" hem(kies bewerken, dan kopieren), ga vervolgens naar het forum, en dan bij je reactie kan je hem "plakken"(kies bewerken, dan plakken)

Veel succes!!!! Ik hoop snel leuke fotootjes van jullie kleintjes te mogen zien!!!

Deze foto is al een dikke maand  oud, maar ik vind hem zo schattig hier


 
Sorry foutje,

je moet met de muis op de foto gaan staan, rechtermuisknop indrukken en dan kopieren!!!!!
Met het menu bewerken, kopieren werkt het niet kwam ik net achter
 
hoi

wat een droppie die kleine van je mooi kind.
bedankt voor de uitleg ik ga zo effe proberen of het mij ook lukt ben niet zo heel technisch.
lia, bij deze alvast een prettige vakantie en een goeie reis
ga er lekker van genieten en ik ben heel benieuwd naar je belevenissen als je terug   bent ik hoop dat je het ons in geuren en kleuren wil vertellen.
nou ik ga proberen of het lukt een foto van mijn kroost te plaatsen
 
het is gelukt alleen kun er daarna niets meer onder tikken
ik ga er nog 1 proberen
dus bij deze de groetjes en tot gauw



het lukt wel er onder te schrijven was effe dom, doeg
 
Terug
Bovenaan