Aftellen naar je NOD (rond 17 februari)

Hoi maiden ik wacht met lullie mee!
Had mijn NOD de 13 maar nog niets te bekennen.. Wel volop kwaaltjes trouwens..
Hoe is het bij jullie?

Hé hallo dames,

Hier is het ook nog afwachten geblazen en ik heb me ook nog niet tot testen laten verleiden (vind ik nog wat te vroeg aangezien mijn NOD met 28 dagen pas maandag is).
Tja, en de kwaaltjes .......... : nog steeds gevoelens in de onderbuik, nu niet zozeer meer trekkend gevoel, maar meer "prikjes", rare smaak in de mond, pijn in de rug ....
En bij jullie?

Ik wil me nog nergens op gaan verspitsen. Het is maar voor weinigen weggelegd om in de 1e ronde al zwanger te raken, dus ik vestig hier ook nog maar weinig hoop op.

Miena, wat shit voor jou zeg dat je ongi weer is gekomen, vooral omdat je schrijft dat jullie al best lang bezig zijn. Ik kan me voorstellen dat je hier echt flink van baalt.
Ik  voor je dat het niet lang meer zal duren voordat het bij jou raak is.

Veel suc6 met alles dames, en we houden elkaar wel op de hoogte.

Liefs,

Twinkel3

Hey,
Hier nog geen kwaaltjes of tekenen !!......helaas.
Dit weekend is weer spannend ! Morgen is dag 26 en de vorige x werd ik toen ongesteld. De keer ervoor bij dag 16 en de keer na 26 dagen. Na dit weekend als er geen  zijn gearriveerd ga ik een testje wagen. De vorige x dacht ik echt zwanger te zijn. Ik teste 2 dagen te vroeg (dag 26)...negatief en werd gelijk een uur later ongesteld. Ik had echt niets aan voelen komen....GRRRRR!
Ik ga voor jullie en voor mezelf KEI hard
Succes met het inhouden van testen
Liefs Gizmo

Hey juliecevol,
Balen van die duivels !! Bij mij nog geen ongie tekens in mijn buik, maar ja de vorige keer kwamen ze ook ineens uit het niets aan zetten ! Vandaag gewoon weer een pak maandverband in mijn boodschappen wagen gegooid, want het zal vandaag  wel gaan arriveren !!! Ben een beetje in een depriebui en meestal is dat een voorbode van de rode Duivels bij mij !!!
Succes allemaal !!
Liefs Gizmo

Hé hallo allemaal,

Hier is het ook nog steeds wachten op de RD , of zouden ze deze maand niet komen? Vorige maand had ik werd ik ongi op dag 26 (morgen dus), de maand ervoor op dag 28 (maandag).
Nog even geduld hebben met testen dus. En wie weet ben ik zo weer ongesteld (ik ben nl. ook een beetje kribbig en heb de waterlanders vrij hoog zitten).

Ik reken nog maar nergens op.
Juicefol, echt zwaar balen dat je weer ongesteld bent geworden! Ik hoop voor je dat een zwangerschap niet lang meer op zich laat wachten.

Veel suc6 nog allemaal en ik hoor wel hoe het met jullie verder gaat.

Veel liefs,

Twinkel3

Juliecevol, ik zie nu pas hoe ik jouw naam moet schrijven, maar ik denk dat je wel snapte wie ik bedoelde of niet?!

Help.....ik word gek van het wachten !!
Loop telkens naar de wc om even te plassen en met hartkloppingen af te vegen !! Gelukkig nog steeds niets, maar als het dan toch nog moet komen.....laat het dan nu gebeuren !!

Terug
Bovenaan