als zwanger worden niet lukt

hallo Allemaal

Had ik net een berichtje getikt krijg ik weer een foutmelding bij het plaatsen bah.

Maar opnieuw.

Carina fijn dat alles goed is je bent altijd welkom.
Heb je nu om medische reden vaker een echo,om dus te kijken of alles goed zit?
Dat is wel een fijn idee.

Helaas ik voel mijn eisprong niet maar zie het wel aan die ovutesten.

Wel goed van je Joke dat je nog een mnd wacht,hopen dat het toch spontaan komt.
Sport je ook bij het afvallen?
Het blijft lastig he dat vrouwen probleem, ik zal ook altijd op mijn eten moeten blijven letten. Door het sporten kan ik wel iets meer eten,mijn gewicht schommelt ook erg.

He uk lekker hoor vakantie beetje uitgerust?
Volgende wk jou NOD zou een heel hoop gedoe schelen toch als het nu raak is.

Het zaad van mijn vriend was ok nu ben ik dus aan de beurt.
Ik krijg een oproep van het ZH dus afwachten.
Morgen begin ik met testen ook temp ik deze mnd (moest ik een mnd bijhouden).

Ga even wat drinken en huishouden doen.

doeg
gr Sahiton

Ik ben druk aan het werk (sinds gisteren weer aan de gang). Lees tussendoor wel steeds bij maar inderdaad nog even niet zo heel veel te melden. Mijn NOD volgende week ergens.. als tenminste cyclus klopt deze maand. Op de een of andere manier wil dat wel eens afwijken tijdens zo'n vakantie.. Ik had vanmorgen ook durven zweren dat ik vruchtbaar slijm had. Maar dat zou wel erg extreem zijn op dag 26.. En ook erg jammer gezien B deze hele week op kamp is en we dus niet actief geweest zijn verder. Tuurlijk zei ik het tegen een zwanger vriendinnetje die dan weer zei dat zij het ook had toen blek dat ze zwanger was. Dusss, ga ik weer een beetje zitten hopen. maar dat probeer ik maar kort te doen want dat vind ik eng, want zou wel een teleurstelling zijn als het weer niet zo blijkt te zijn. Nou goed, een keer diep zuchten en proberen rustig af te wachten.

@ Carina, tuurlijk moet je blijven komen hier. Hopelijk volgen er snel meer zwangeren en kunnen we met enkel zwangere meiden doorkletsen, toch? Juist heerlijk om ook een positief verhaal ertussen te hebben!

@ Sahiton, fijn dat bij je vriend in elk geval alles goed was. Dat is toch extra lastig als daar iest niet goed blijkt. Ben benieuwd wanneer jij opgeroepen wordt. Krijg je dan inwendige echo? Of weet je niet wat de bedoeling is?

@ Mier, euh.. ja hSg inderdaad, had je hCg gehad was je psvr al zwanger.. ;) Hoe is het vandaag  in het zh gegaan?

@ Joke, ik zou proberen met een open mind toch naar de ha te gaan. Wie weet valt het wel mee en leggen ze de nadruk helemaal niet op het afvallen. Ik zelf bijvoorbeeld, ik rook. Niet veel maar toch gemiddeld 2 sigaretten per dag. Ik dacht vantevoren gaan ze natuurlijk zeggen dat ik daar maar eerst eens mee moet stoppen. Nou, de gyn in het zh zei, het is natuurlijk beter om niet te roken.. Maar je rookt maar een klein beetje en teveel nadruk leggen en allerlei druk op jezelf leggen om zwanger te proberen te worden werkt ook nadelig. Dus was geen probleem. Ik weet niet hoeveel overgewicht je hebt.. Maar een van mijn beste vriendinnen heeft ook behoorlijk overgewicht en is voor de 1ste (heeft ze 2 jr moeten wachten op een zwangerschap en bij de 2e was het binnen 3 mnd raak..) destijds ook bij de gyn geweest. Vertelde wel dat het nadelig kon zijn overgewicht, maar ze hoefde echt niet eerst af te vallen voor ze haar verder gingen onderzoeken.

@ Wensje, en Wietske voor jullie wordt het voorzichtig aan al spannend.. Al symptomen? Voorgevoel?

ehm uk.. ik wil je niet onnodig hoop geven ofzo, maar ik had vanaf een week voor mijn NOD ook meer slijm. en dat is sindsdien niet meer opgehouden. de ene dag gelukkig wat minder dan de andere, maar ik moet me vaak een keer extra verschonen.

dus het kan een goed teken zijn...
ik duim in ieder geval voor je.

hoelang is je cyclus normaal? groetjes!

Carina, ik heb normaal een cyclus van ongeveer 30 dagen (ook wel 31 ofzo.. maar hou altijd 30 dagen aan). Ik heb wel het idee dat ik ook wel een van de 11 voorgaande cycli wat meer slijm had aan het eind. Zeker weten doe ik het niet.. Het zou natuurlijk echt te gaaf zijn. Maar nogmaals, ik probeer het hoofd koel te houden en er maar niks achter te zoeken. Thx voor het duimen sowieso! :)

hey uk

ik heb/had ook een cyclus van rond de 29/ 30 dagen. en bij dag 24/25 begon het slijm ongeveer.
wie weet... spannend hoor!

oja er vroeg iemand of ik meerdere echo's kreeg.. nou dat klopt. omdat ik meerdere miskramen heb gehad sta ik nu iets meer onder controle. niet dat ze er iets aan kunnen doen om het tegen te gaan, maar door de extra echo's kunnen ze mij wel meer geruststellen. stress is namelijk niet goed....
ik krijg dus donderdag weer een echo.. en ik denk dat ik ga vragen of ik de week erna weer mag.. met 10 weken. voor ons de magische grens.

fijn weekend

goede morgen allemaal

ik heb er idd ook wel vaker last van dat ik een paar dagen voor mijn ongi wat meer slijm afscheiding heb. Ik hoop voor jou dat het niet zo is, dat het dat betekend.   maaar heel veel sterkte ermee!!

fijn weekeinde allemaal!1

groetjes joke

Hallo!

@Joke, ja, ik meen me ook te herinneren dat ik het wel eens eerder heb gehad dus het zal niet iets betekenen. Verder ga ik er vanuit dat het helaas niet gelukt is. Ik weet het niet, geloof er gewoon niet meer zo heel erg in.. :-(

@ Wensje, vandaag je NOD.. heb je al nieuws?

he hallo

Hoe is het met iedereen houden we het nog een beetje vol?
Wensje weet je al meer en Wietske spannend?

Ik hoop uk dat je zwanger bent nog een paar dgn.

Wel fijn Carina dat je zo in de gaten wordt gehouden.

Ik ben weer druk met testen en temp ach ja je moet toch wat te doen hebben hahaha.
Ik weet ook niet goed wat de GYna gaat zeggen of doen afwachten maar.

Zaterdag  een feestje gehad van m'n vriendin die zwanger is.
Ze had een vruchtwaterpunctie gehad die gelukkig goed bleek te zijn.
Mijn vriendin heeft echt al een dikke buik en ik maar jaloers toekijken vooral toen in de 20 wk echo zag.

Het vervelende is dat mijn vriend dat niet begrijpt dat het je jaloers maakt,ook al ben je blij dat alles goed is bij haar.

Hebben jullie dat ook als je andere zwangere ziet?

Op dat feestje werd me weer een paar x gevraagd wanneer bij ons de 2e komt zucht. Ik moet me dan echt inhouden om niet te zeggen dat het wat langer duurt. Maar ja heb er ook niet veel aan omdat met hen te delen.

ga even tv kijken,morgen weer werken.

doeg gr Sahiton

Terug
Bovenaan