als zwanger worden niet lukt

ha

Ik ken je gevoel shaniton. Ik heb er ook mee te maken. ( mijn man ook) Ik werk nu samen met 3 zwangere collega's. en dat doet je af en toe toch een beetje pijn dat hun zwanger zijn en ik nog niet. jalours?   ik gun het ze echt van harte.   2 van hun hebben er ook langer op moeten wachten. bij die andere kwam het door een ab kuur tijdens de pil. gemeen hé en wij maar  wachten haha.    
Vorige week hadden we een bbq. en had ik ook een kleintje van 3 maanden op mijn schoot zitten. en iedereen zei, ach is dat niets voor jullie, en dan zeg ik maar nee we wachten nog even, eerst maar even genieten van elkaar maar ondertussen eet ik mezelf op van binnen. ik snap je gevoel helemaal. je bent niet alleen.
Daarom zijn we ook hier hé.. hihi

sterkte.

groetjes joke

ja vreselijk.. andere zwangeren.
klinkt nu misschien gek uit mijn mond, maar als je weet dat mijn schoonzus zover is als dat ik ook had kunnen zijn, dan snap je dat dat steekt als je die dan ziet.

gelukkig ben ik nu ook weer zwanger, want wat als dat kindje geboren was... en ik dan weet dat ik ook zo'n kindje had kunnen hebben... brrrr

die jaoezie is denk ik heel normaal. je wilt zo graag, en het enige wat je kunt doen is hopen dat het lukt. Want er is geen garantie. het is een groot wonder dat het mag gebeuren. heel veel mensen denken dat kinderen krijgen heel gewoon is.
nou wij weten allemaal wel beter he meiden!

Hoi allemaal
Ik ben nieuw op deze forum en zal mij even voorstellen
Ik ben 19 jaar oud en mijn vriend(28 jaar)  en ik willen graag een kindje.
We zijn sinds vorig jaar Oktober bezig maar het wil nog niet echt lukken.
Op dit moment hebben we het even op een laag pitje gezet omdat ik nog een jaartje naar school moet en we het toch beter vinden dat we een kindje krijgen als ik klaar ben met school, maar mocht ik wel zwanger raken zijn wij er erg blij mee.
ik vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen en hoop met jullie erover te kunnen praten.

Groetjes me1988

hallo me

welkom bij ons.
misschien kan je jezelf ( als je dat wilt) op het lijstje van de nod zetten.

Groetjes joke

*
*

*

*
*
*

*

*

*

*

Nod lijsje !* ** *  * * * *

*

sahiton                                          11e ronde  2e kindje NOD; 30-7

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje        NOD: 03-08-08
Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje NOD 08-08-08
Flora- 27 jaar                  18e ronde-1e kindje NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dg

Mier - 1980                            19e ronde -1e kindje  NOD:?

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Uk2- 31 jaar                            12e ronde -2e kindje (1 is van 9-1-06) NOD: 16-07-08
Janneke-  27 jaar          10e ronde 2e kindje   NOD: 18-7-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08

Wietske, 38 jaar              13e ronde -1e kindje NOD 14-07-08    

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

hallo

wensjetri en wietske, hoe is het met jullie? jullie hebben nu de nod? wat denk je zelf? ik hoop het voor jullie!! ik heb jullie maar alvast op het overtijd bankje gezet. spannend
Uk2 en janneke ik heb jullie maar even op het wachtbankje gezet spannend!

groetjes joke

Hallo allemaal,

Ik weet het ff niet meer; zit nu op dag 41... en de testen lijken me negatief, want er is slechts een vaag tweede streepje te zien. Ik ga straks een andere test halen (ander merk) en als die duidelijk negatief is toch maar bij dokter langs.
Ik voel ook verder niets bijzonders.
Heeft iemand hier weleens zo ´n lange cyclus gehad?

Groetjes,
Maaike

Terug
Bovenaan