als zwanger worden niet lukt

Hallo allemaal,

Zaterdagavond was het dan zover; na 52 dagen sinds m ´n laatste menstruatie weer een test gedaan en ja hoor 2 streepjes!
Hoera, ik wist wel dat ik niet gek was! Eerdere testen waren steeds negatief.
Gisteren de hele dag blij geweest.

Sinds vanochtend echter meteen een miskraam... voor mij de tweede miskraam, ik had er 4 jaar gelevden voordat we onze dochter kregen ook een met 7 weken. Toch had ik gehoopt dat het deze keer wel goed zou komen. Stevig balen en ik kan ook nog eens niet weg van m ´n werk, ik voel me echt klote nu. Wel goed om dat soort dingen hier kwijt te kunnen als je pas vanmiddag thuis kan gaan uithuilen.

Maaike

ha maaike

Wat rot voor je meid.   Ik kreeg zo'n goede hoop in het begin van het berichtje. ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent! heel veel sterkte meid

Groetjes joke

* * * * * * * *

Nod lijsje !* ** *  * * * *

*

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje   NOD: 05-08-08
Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje     NOD 08-08-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje       NOD   08-08-08
Janneke-  27 jaar          11e ronde  - 2e kindje         NOD: 18-8-08
Uk2- 31 jaar                           13e ronde- 2e kindje      NOD: 23-08-08
Flora- 27 jaar                  18e ronde -  1e kindje         NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dgn

:?
Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje         nod? donderdag 31 juli ltt (kijkoperatie)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

sahiton                                          11e ronde  -2e kindje       NOD; 30-7

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

he shaniton,

Ik heb je maar op het wachtbankje gezet. spannend. ik ben ook weer bijna aan de beurt. Voel je al iets? wat denk je zelf. Ik weet het niet bij me. ik durf nergens meer op te hopen. bescherm mezelf een beetje denk ik.

Groetjes joke

@ Mier, shit meid.. Bij jou ook qeer niet gelukt. Komende donderdaf dus al de kijkoperatie. Nou, ben benieuwd. Als ze iets zien/ vinden en het kan hersteld worden zeg maar.. doen ze dat dan ook meteen? Heb geen idee hoe dat verder werkt.

@Sahiton, ik hoop met je mee dat je niet voor de gek gehouden wordt. Nog 2 dagen tot je NOD. Al verdere voortekenen?

@Maaike, o nee, ik las je verhaal en dacht fijn, weer een zwangere tot ik door las en het is dus mis gegaan. wat vreselijk meid. En dan zo op je werk moeten zitten. Dikke knuffel!

@ Joke, wat je zegt over die steken herken ik niet echt. Heb het wel eens rond eisprong en ook wel eens als ik last heb van mij spastische darm haha, dat heeft hier niks mee te maken natuurlijk. Ik hoop voor jou dat het een goed teken is!

Hier is de rode periode weer zo goed als voorbij. Komende vrijdag om 10 uur naar de gyn waar ik dan ook uitslag krijg van de bloedwaardes. Ze wilde deze cyclus meteen een samenlevingstest doen ook.. Ach ja, in elk geval heb ik het gevoel dat we er nu ioets mee doen. Ben het wachten echt zo beu. Dit weekend is een goed vriendinnetje van mij bevallen van een dochtertje. Ze heeft al een zoontje die vorige maand 2 jaar is geworden. Wij waren samen bezig voor een 2e toen zij na een paar maanden dus zwanger was. We zeiden toen tegen elkaar, hopelijk zijn we lang samen zwanger.. Nou, helemaal niet dus!

hallo allemaal

had ik net weer getikt was het weer weg.

balen zeg Mier dat je ongi bent geworden,lijkt me wel vreemd nadat je dan eitjes hebt gezien.
Wat gaan ze bekijken dan bij de operatie?

Ik dacht ook bij je berichtje Maaike fijn weer een zwanger maar het mocht niet baten.

Tot wanneer moet jij nu wachten Wietske?

Uk wat is eigenlijk een samenlevingstest?
Ik hoop dat het voor iedereen volgende mnd zover is.

Vanaf morgen begint het wachten voor mij,ik ben benieuwd of mijn temp morgen ook hoog is.
Mijn klachten blijven een beetje twijfelachtig ongi of zwanger??
Ik hou jullie op de hoogte.

gr Sahiton

hallo

Hoe is het met idereen. nog een beetje uit te houden in deze hitte?
Om eerlijk te zijn heb ik 3 k.. dagen achter de rug. Ben gisteren thuis gebleven van het werk. Ik heb nl erge last van hooikoort. Ik heb de hele zondag en gisteren zo'n jeuk gehad in mijn ogen. was gisteren om 8 uur al bij de dokter. heb nu andere druppels gekregen en die werken wel. duurt alleen erg lang voordat ze werken... Ik durfde gewoon niet met de auto te rijden.
Verder ben ik vandaag wel gaan werken, alleen voelde ik me daar erg beroerd. ben de hele dag misselijk geweest. en ik ben dus ook weer eerder naar huis gekomen. eenmaal thuis ging het wel weer.
Ik ben hartstikke moe. zondag lag ik al om 20.30 uur in bed en heb echt goed geslapen die nacht. gisteren al om 21.30. en ik denk dat het vandaag ook optijd ga. ik heb net ook al een half uur geslapen op de bank.
Mijn collega vroeg al of ik zanger was. ( ze weet dat we bezig zijn) ik zei al, ik hoop het. We zullen het wel zien. nog even wachten.

Sahiton hoe is het met jou verder? voel je al iets? denk je dat je ongi word?

Groetjes joke

hoi,

Ik heb 6-8 aug nod.
Voel me wel anders dan anders, het grootste verschil is dat ik altijd hele zere borsten heb tussen de eisprong en de nod. Nu totaal niet. Is dat een gunstig teken of niet????

Sahiton,
Bij een samenlevingstest moet je in je vruchtbare periode 's avonds vrijen en dan gaan ze de volgende ochtend een beetje slijm bij de baarmoedermond weghalen en onder de microscoop bekijken.
Dan kunnen ze zien of de zaadjes van de man goed kunnen overleven in het slijm van de vrouw.

groetjes
Wietske

Terug
Bovenaan