als zwanger worden niet lukt

hoi meiden!

@ joke.. vreselijk he.. allergie! ik heb dan wel geen hooikoorts, maar huisstofmijtallergie. ik moet je zeggen dat nu ik zwanger ben, ik er helemaal geen last van heb, maar het kan ook gewoon komen doordat het mooi weer is en ramen en deuren veel openstaan. dat is voor jou allergie niet echt gunstig, maar voor de mijne juist weer wel.

@ wietske...
ik iwst dat ik zwanger was nog voordat we de test deden. dat kwam omdat mijn lichaam totaal anders was dan wanneer ik wel ongesteld moest worden.
als jij normaal altijd pijnlijke borsten hebt tussen je eitje en nod, en nu niet, kan dat dus een goed teken zijn.

het wordt tijd dat er iemand bij mij op het lijstje komt hoor! het liefst jullie allemaal!

morgen is de dag van de waarheid. ben er nu al zenuwachtig voor. weer een echo. en als alles nu goed is, ben ik verder dan ik ooit geweest ben! ik heb nog veel last van klachtjes, dus dat is een goed teken, maar toch ben ik zo bang dat ik weer teleurgesteld ga worden. jullie kennen de teleurstelling van ongesteld worden, nou maak dat 1000x erger en je hebt de teleurstelling en verdriet als het hartje niet meer klopt. brrrrr.
ik heb de kleine al meerdere keren toegesproken!

groetjes en tot snel

hallo Allemaal

Even heel kort vandaag zijn de  gekomen voel me echt weer vresselijk had teveel hoop denk ik.

ik ben er later wel weer.

Carina succes met de echo.

gr Sahiton

* * * * * * * *

Nod lijsje !* ** *  * * * *

*

Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje       NOD 08-08-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje         NOD   08-08-08
Janneke-  27 jaar          11e ronde  - 2e kindje        NOD: 18-8-08
Uk2- 31 jaar                           13e ronde- 2e kindje       NOD: 23-08-08
Flora- 27 jaar                  18e ronde -  1e kindje        NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dgn

:?
Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje         nod? donderdag 31 juli ltt (kijkoperatie)

sahiton                                          12e ronde  - 2e kindje       NOD; ???

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje   NOD: 05-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08  

De zwangere  girl(s)  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

he Sahiton

Wat k.. voor je dat je ongi bent geworden. en ik had nog zo'n hoop voor ons.
Heel begrijpelijk dat je je nu echt niet goed voelt daarvan. ik ken je gevoel helemaal. ik ben nl ook erg bang dat ik nu teveel aan het hopen ben erop. maar ik denk dat je dat heel onbewust doet. hopen dat het de volgende ronde raak mag zijn. En als je even je gal wilt spugen doe je het maar hier hé meid! Daar zijn we ook voor hihi

sterkte groetjes joke

hallo mier

hoe was je operatie gegaan gisteren?? was alles goed?
ik hoop het zo voor je

groetjes joke

hey joke,

de operatie is gelukkig weer achter de rug!
ze hebben 2 sneetjes in mijn navel gemaakt en 1 in mijn schaamhaar
alles was goed,geen verklevingen of bijzonderheden in mijn buik,dus dat is wel erg fijn maar waarom duurt het dan zo lang?
ik heb wel veel last van mijn schouders en armen,ik heb vannacht slecht geslapen omdat ik ook altijd op mijn buik slaap.

hoe is het met jou?

hoi meiden!

@ mier.. wat fijn dat er niks gevonden is en alles goed is. al heb je nu nog geen reden waarom het langer duurt.. wat is nu de volgende stap?

@ joke... duim duim duim

@ sahiton... balen dat het niet gelukt is. probeer je er weer een beetje bovenop te krabbelen.. bij mij werd dat kut gevoel minder als de duiveltjes weer weg waren!

hier even kort hoe het gisteren in het ziekenhuis was. we hebben een lange echo gehad. wel minstens 5 minuten heeft ze op mijn buik zitten draaien en kijken. en wat was dat een mooi gezicht. een kloppend hartje. een zwaaiend armpjes en en lekker dobberend babytje.
ik ben helemaal blij. eindelijk is he tons ook gegunt. ik hoop dat jullie dit moois ook snel mogen meemaken!

liefs Carina

hallo

mier: wat fijn dat alle goed is. een hele opluchting lijkt me. wat gaan ze nu idd verder doen? of krijg je dat nog te horen?

carina: goh minstens 5 minuten. lijkt me echt kort. hihi maar als je daar ligt lijkt me het idd wel lang  5 min. is wel fijn om te horen dat alles goed is.

hier alles rustig. heb vanmorgen eens ff een test gedaan. was natuurlijk negatief. veel te vroeg maar ik was te nieuwsgierig. en dan krijg je dat hé. we zullen wel zien. ik weet niet wanneer ik precies mijn ei heb gehad. dus het kan 3 aug zijn maar ook 5 aug. mijn temp is in ieder geval wel nog hoog elke morgen. vandaag was ie 37.0 hopen dat hij hoog blijft...

groetjes joke

Terug
Bovenaan