@ik-1 ik ben blij als het straks mee valt, door een complicatie bij een operatie jaren geleden werkt mijn lever niet optimaal, ik was in de veronderstelling dat wat ik voel in mijn buik geen kwaad kan, bij een controle in een ander ziekenhuis werd gezegd dat het littekenweefssel was en ze er niks aan konden doen, je leert leven met de pijn, al is pijn overdreven, gevoelig plekje is een betere omschrijving, omdat mijn bloed jaarlijk word gechecked had ik dit dus niet verwacht, hopelijk snel uitslag, die onzekerheid is vervelend. Je word dan toch bang dat je misschien al jaren rondloopt met iets wat niet goed is, dan denk ik had ik toch eerder er op moeten staan dat het echt goed uitgezocht word, maar ik vond de verklaring littekenweefsel heel logisch.
En dan je vraag over het dagelijks leven, ik ben 34, 1,5 jaar geleden gaan samenwonen met mijn vriend en sinds die tijd op zoek naar werk. Afgelopen maandag een leuk sollicitatiegesprek gehad, krijg deze week bericht, er waren nog vijf kandidaten, best spannend dus. Verder pas ik een keer per week op op een kindje van 10 maanden, hebben we een hond die lekker aan het puberen is en schilder ik geboorteborden in mijn vrije tijd.
En jullie?
En dan je vraag over het dagelijks leven, ik ben 34, 1,5 jaar geleden gaan samenwonen met mijn vriend en sinds die tijd op zoek naar werk. Afgelopen maandag een leuk sollicitatiegesprek gehad, krijg deze week bericht, er waren nog vijf kandidaten, best spannend dus. Verder pas ik een keer per week op op een kindje van 10 maanden, hebben we een hond die lekker aan het puberen is en schilder ik geboorteborden in mijn vrije tijd.
En jullie?