Angst voor nieuwe zwangerschap na miskraam

Nou Vera als je het bij vraagt is geelzucht altijd een reden om naar je arts te gaan en staat dat los van vit.D tekort. Misschien heb je het al vaker gehad of hoort het bij jouw aandoening, maar anders zou ik direct contact opnemen eerlijk gezegd.

Wij haalden alle info bij de st. MLDS, maar ik vind daar nu inderdaad ook niks. Je kunt ze wel bellen, deden wij ook. Ik heb regelmatig zwangeren gehad met chronische darmziekten, maar niet met leveraandoening, dus ken het ook niet goed. Fijn dat je wel iets meer gehoord hebt. Vraag wel meer duidelijkheid van de artsen hoor!

Fijn dat het goed gaat met je zwangerschap.

Ik typ ander keer uitgebreider, zit nu op mobiel... :-/

Groetjes!

P.s. Ik ben ongesteld geworden helaas, Vera doe je best! ;-)

Zo, ik ben weer terug uit Parijs. Het was heerlijk, veel gedaan en gezien.

balen mama-3 dat je ongesteld bent geworden.

Vera33, slaat je medicatie al wat aan? Of duurt dat even? Zien je ogen ondertussen al iets minder of niet meer geel?

hier nog geen nieuws, ips gisteren mijn nod, heeeel ietsiepietsie bloed verlies, maar dan heb ik ook voordat ik ga menstrueren, vorige maand was ook de boel wat van slag, dus ga er vanuit dat er een iets verlate menstruatie aan zit te komen.

@mama-3 mijn bilirubine is iets te hoog maar volgens de internist kan dat helemaal geen kwaad, het is ook niet erger geworden, morgen wil ik nog wel ff navragen hoe de gyn er over denkt, ik neem de medicijnen ook mee naar de controle. Ik voel nog geen verschil maar dat zou ook wel heel snel zijn in 3 dagen tijd.

Ik ben zo nieuwsgierig hoe het er voor staat nu, van het weekend een beetje zeurende ongesteld achtige buikpijn gehad en ik ben zo moe. Ook niet meer misselijk geweest, wel stinkt alles nog steeds, zelfs met mijn neus half dicht van het verkouden zijn. Morgen ochtend hopelijk een mooie echo en goede bloedwaardes, een hartslag zou natuurlijk helemaal mooi zijn maar ik durf er niet goed op te hopen.

Jammer dat jullie ongesteldheid zich al weer aankondigt, hopelijk volgende maand meer geluk.

Nou vanochtend de echo gehad, was best zenuwachtig. Vorige week was er nog echt niks te zien, nu een mooie ronde zwarte vlek helemaal boven in de baarmoeder, de gyn was er heel blij mee, ten eerste dat het in de baarmoeder zat, ten tweede dat het in vergelijking met vorige week goed gegroeid uit zag. Het is dus wel echt nog heel pril, er was iets dat het vruchtje zou kunnen zijn, maar daar is het echt nog te klein voor om op de echo te kunnen zien. Ik hoefde geen bloed meer te prikken, wel jammer, had graag de hcg waarde geweten. Over twee weken weer controle. Ik mocht ook over een week maar als ik kon wachten was over twee weken toch beter, dan moet er een hartje te zien zijn. Ze zei dat ik de pech heb iedere keer heel vroeg te weten dat ik zwanger ben. Ik heb nog gevraagd of er nu niet al een hartje te zien moest zijn omdat de test 28 april positief was, maar volgens haar had dat nog niet gekund, dus mijn zorgen zijn nu wel wat minder. Al had ik natuurlijk heel graag nu al een hartje gezien. Zelf denk ik nu dus iets van 5 weken te zijn.

Hoi Dames hoe gaat het?

Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik  vorige week tegen de gyn heb gezegd dat ik wel 2 weken kon wachten op de volgende echo, de dagen duren zo lang, ben nu pas 1 week verder.

Ook voel ik me niet echt goed sinds een paar dagen, ik was al enorm moe, maar nu word het eten ook steeds problematischer, ik heb totaal geen honger, en alles smaakt vies en ik heb echt geen zin ook maar iets te eten. Ik ben nog helemaal niet echt misselijk geweest, waardoor ik steeds onzekerder word of het wel goed zit allemaal, ik voel ook niks in mn buik, wat ik vorige beide zwangerschappen wel had, en toen had ik ook zo'n enorme honger, ik vind het raar dat ik dat nu echt niet heb. Ik ben nu ook zo moe dat ik 2 uur na het opstaan al weer bijna in slaap val en me echt door de dag moet slepen, dat kan toch niet goed zijn?

Al ga ik er nog niet definitief van uit dat het niet goed zit begin ik wel steeds meer te twijfelen en ik durf echt niet meer op een goede echo te hopen aanstaande dinsdag. Bah, ben dat zwanger zijn ff heel erg zat deze week...

Terug
Bovenaan