Annie1/J_J

Hoi J_J,

Heb je lekker gewerkt vandaag??
Werkte jij nou op het loo of zoiets??
Met mij alles goed. Vandaag gewerkt en vanmiddag thuis maar eens aan de gang geweest!!Moet alleen nog even strijken maar dat komt ws. morgen wel!!

Heb jij die topic al gelezen;Nieuw (geloof dat ie zo heet) Van ongeduldje? Er reageerd ene tamara en ieniemieni reageerd naar mijn mening nogal wat flauw.
Ik heb daar dus ook even op gereageerd.Wil jij eens lezen en mij dan schrijven wat je van hun en mijn reactie vind??!! Ben benieuwd of ienieminie er nog wat op terug schrijft!!

Nou ik ga ff een sigaretje roken en dan ga ik zo naar bed!!
Wanneer moest jij ook alweer ongesteld worden???
En ben je helemaal gestopt met roken???

Liefs annie

Hai Annie,

Ik ben net thuis van het werk. Vandaag eindelijk weer eens gezellig gewerkt. Het is elke keer erg druk, dus dan sta je of alleen of met invalkrachten. Echt super vervelend. Ik werk op 's Heeren Loo. (het oude Groot-Schuylenburg). Werkte jij nou ook met laag niveau bewoners?

Ik vond de reactie van ienimienie een beetje ontmoedigend voor ongeduldje. Je kan hier naar mijn mening alles vragen. Ik sta dus echt achter jou mening. Tuurlijk vind niet iedereen het leuk als iemand verteld dat ze zwanger is terwijl een ander misschien al een paar jaar bezig is. Maar dan moet je denk ik nog wel blij zijn voor die ander. Voor mij is het natuurlijk makkelijk praten aangezien ik zelf net begonnen ben, maar ik hoop wel dat ik blij kan zijn voor een ander op dat moment.

Ik moet de 29ste ongesteld worden (al blijft dat natuurlijk afwachten zo de eerste keer na de pil). Wanneer moet jij weer ongesteld worden?

Ik ben ook nog steeds niet helemaal gestopt met roken. Ik rook er nog steeds ongeveer 2 op een dag, dus dat vind ik al heel netjes van mezelf. Rook jij al wel minder?

Maandag heb ik mijn motor theorie, dus ik ben steeds hard aan het leren maar wat zijn verkeersborden toch moeilijk uit elkaar te houden .

Ik ga nu lekker douchen en naar bed.

Morgen weer werken, getver!!

Slaap lekker!!

Liefs,
J_J

Hai J_J,

Altijd fijn he met plezier werken!!
Ik werk met gehandicapte kinderen.
Ik ben blij dat je achter mijn mening staat!!
Ik kon het niet laten dus heb net maar even mijn vruchtbare periode berekend. Geteld op een cyclus van 38 dagen dus dan is 4 december mijn eisprong tel daar 2 weken bovenop en dan moet ik ongesteld worden! Als het klopt he want dat weet je bij mij maar nooit!!
Bij mij was mijn eerste mentruatie mooi op tijd na 27 of 28 dagen! Maar ja de rest weet je, erg onregelmatig!
Ik ben nog steeds niet aan het minderen met roken. Vind het wel zwak hoor van mezelf. Ik vind het echt heel knap van jou!!
Spannend maandag je theorie, Succes!!!

Slaap lekker voor zo en werkse morgen!!

xxx Annie

Hai Annie,

Sorry dat het weer even duurde, maar ben nogal druk geweest.
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn theorie examen!!! Was wel een opluchting hoor.

Hoe is het met jou? Nog spannende, leuke dingen meegemaakt? Hoe is het met je lijf?
Ik moet dus woensdag ongesteld worden als ik een regelmatige cyclus heb. Moet er wel aan wennen hoor dat het niet meer zo duidelijk is als met de pil.

Je hebt met je werk zeker wel veel te maken met ouders die goed weten wat ze willen en wat niet of niet? Heb je ook veel verpleegtechnische handelingen? Ik zit er over te denken om bijvoorbeeld in het ziekenhuis, psychiatrie of thuiszorg  te gaan werken om weer eens wat andere ervaringen op te doen. Doe jij dit werk al lang? Wat voor opleiding heb jij gedaan?

Is het al gelukt om te minderen met roken? Ik rook er nog steeds 2 a 3 op een dag, maar soms mag ik er van mezelf ook 4 als ik bijvoorbeeld een hele gestreste dag heb ofzo.

Nou dit was weer een heel vragen peleton (sorry ).

Liefs,
J_J

Hai Annie,

zoals je misschien al gelezen hebt ben ik ongesteld geworden vandaag. Ik had al wel zo'n idee, want de hele dag deden mijn rug en buik pijn. Heb ik trouwens nooit gehad toen ik de pil slikte.
Maar vandaag was dag 27 dus ik hoop dat dat zo blijft.....

Hoe is het met jou?

Liefs,
J_J

hoi J_J

Leuk plaatje he!!!
Ligt het aan mij of staan onze teksten andersom??Ik moet op pagina 2 kijken wat we als laatst hebben geschreven?!

Met mij gaat alles goed!! Ben weer volledig aan het werk en tot nu toe gaat het goed!!
ik heb niet zo heel veel zware clienten, soms zijn de ouders zwaarder!!
ze weten precies wat ze wel en niet willen.
Ik heb spw-4 gedaan en jij??

met roken gaat het nog steeds k**! Ik rook nog volop.Ik heb wel het boek van Allen Carr naast mijn bed liggen!! Dat is echt een goed boek heb je die weleens gelezen?

Mijn eerste menstruatie kwam ook na 27 dagen!!
Ik hoop voor jou dat dat zo blijft!!

Nou ik ga nog ff verder kijken en dan ga ik zo douchen!!
Moet morgen pas om 12 uur beginnen dus ik kan lekker een beetje uitslapen!!

Tot snel,

Liefs Annie1

Hoi J_J,

Hoe is het met je?
Met mij alles goed. Ik heb nu lekker weekend.Ik moet morgen alleen even terug voor een teamvergadering, en dan heb ik echt weekend!
Ga jij nog wat leuks doen of moet je werken? Ik moet volgend weekend werken!
Ik heb gister even mijn huisarts gebeld. Toen begon ze over mijnn zwanger worden. Ik vertelde dat mijn cyclus steeds langer duurt. Nu moet ik morgen een boekje ophalen en dan toch beginnen met temperaturen. Want als je geen verhoogde temperatuur heb dan heb je dus geen eisprong en dat betekend nnatuurlijk dat je geen kans heb om zwanger te worden. Dus nu ga ik in dat boekje 3a4 maanden mijn temperatuur meten. Moet eerst even mijn eerst volgende menstruatie afwachten en dan kan ik beginnen. Ergens hoeft dit van mij nog niet maar ik doe het wel omdat ik natuurlijk zosnel mogelijk zwanger wil worden. En omdat je dan ook wat meer wijs wordt van je eigen cyclus!

Nou ik hoop snel weer wat van je te lezen!!!

xxx Annie1

Terug
Bovenaan