't Kletshoekje...

Hoi Yvonne

Wat vervelend toch dat die pijn maar niet weggaat. Laat de tandarts er is maar goed naar kijken hoor want dit is ook niet wat. Kun je nog wel wat eten dan?.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen met je kies.

Groetjes Sharine

Hey Sharine,

Ja het is inderdaad vervelend, maar mijn eetlust blijft wel altijd goed. Haha, dan moet ik al heel erg ziek zijn, maar zelfs met griep is mijn eetlust nog niet weg. Ik eet nu voorzichtig aan de andere kant, dus die kaakspieren zullen nu zo'n beetje overspannen zijn! Ze moeten er maar eens goed naar kijken dinsdag bij de tandarts.

En Sara ik zal eens goed voor je duimen dat het maandag weg blijft!!!!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Gisteren was dus mijn nod, maar tot nu toe gen RD’s. Ook geen rare buien of buik- of rugpijn. Ik heb alleen heeeeel af en toe een steekje in mijn onderbuik, maar meer niet.
Mijn temp schommelt wel een beetje, maar dat kan nog zijn door mijn verkoudheid. Die is nog niet helemaal over. Het gaat gelukkig wel elke dag beter, heb eindelijk ook geen dikke keel met keelpijn meer. Ik ben alleen nog redelijk doof door de onstoken oren, maar ook dit is elke dag een stukje minder.
Als er morgen nog geen RD’s zijn, ga ik testen.

Hoe gaat het met je kies? Voelt het alweer beter?

Liefs,

Sara

En mijn kies gaat nu pas weer iets beter, dus als ik verschijnselen heb weet ik niet waar dit van komt !? Dus wordt het toch afwachten maar weer! Dus morgen ga je testen ?
Ik kan nooit zo lang wachten maar het is wel beter dan kost het niet zoveel testen !

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,
Het is jammer, maar de RD’s zijn gearriveerd. Het was wel heel jammer. Mijn vriend en ik waren net aan het overleggen om toch anders vandaag al te testen. Ik ga tussendoor ff naar de wc en ja hoor. Het heeft nog niet helemaal doorgezet, en ook nog geen echte buikpijn, maar goed er lag al voldoende bruin (sorry) dat ik aanneem dat het wel doorzet. Heb het ook koud en dat is bij mij ook een teken dat het zo ver is. Het rare is wel dat ik nogsteeds zo weinig buikpijn heb, dat je het niet eens buikpijn kan noemen.

Hoe lang moet jij nog? 20 mei? Fijn om te horen dat het beter gaat met je kies.

Ik ga mijn frustraties maar eens richten op de afwas, misschien lucht dat op. Hihihi.

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan