April 2021 uitgerekend

Even als update/reactie 
Thomas was 20 gram aangekomen is niet per se veel maar zijn we (wijzelf/kraamhulp/Vk) heel tevreden over omdat het vandaag soort er op of eronder was.. de VK was ook heel tevreden (vandaag huisbezoek, zaterdag telefonisch)..
We mochten hem 10 cc aanbieden maar dat is lastig om te maken dus maakten we 30 cc, dat bleef hij steeds gewoon leeg drinken dus zeiden ze dat we eventueel 40 mochten proberen dus fles 60 gemaakt, die heeft hij gewoon helemaal leeg getankt.. ben dus benieuwd voor de nacht en wegen morgen..
Hier bellen ze om een afspraak te maken voor hielprik en gehoortest, alles wat ze in moeten vullen vragen ze telefonisch en dan komen ze langs en gaan weer zo snel mogelijk.. 
Ik reageer binnenkort wel weer op jullie berichten.. misschien vannacht tijdens het kolven haha 

@Jippie; Hier is de navelstreng op de 11e dag los gegaan. Er kwam even iets van bloed uit, maar dit was na een paar uurtjes klaar. Mam heeft m bewaard haha.

@Liza; Daar sluit ik me volledig bij aan. We zijn echte powervrouwen!!

@Jasmijn: Jazeker! Papa van Zahra werkt bij de klantenservice van Nespresso. Hij heeft me het app aangesloten en meteen vanalles geadviseerd. Ik heb een kopje getest en mam ook en die waren beide heeeeeerlijk. Nee ik heb de actie van het koffie abbo. 65 euro in de maand en dit wordt omgezet in koffie krediet. Het app kostte maar 1 euro. Gekke actie maar goed. Ik vind het prima.
Wat is jouw favo smaak? Hij vindt de crème brulee cupjes helemaal het einde haha.

@Jolandaw wat fijn zeg dat je meer duidelijkheid hebt en dat het ook weer meer rust voor je geeft.

@Esthy wanneer is je volgende afspraak? Of is die precies met 41 weken?

@PM wat goed dat hij is aangekomen. Hopelijk blijft daar een stijgende lijn in zitten. Zo te lezen drinkt hij in ieder geval goed!

@babymommaaa moet nog heeeel veeeel smaken proeven dus nog geen favoriet. Crème brûlée klinkt erg lekker, ik hou wel van zoetig.

@Jasmijn:
Ik ben ver door de probeerset heen haha. Dus ik heb maar een bestelling gedaan, incl. Creme brulee. Ik hou je op de hoogte haha.

Jolanda goed dat je het wel uitgesproken hebt met je verloskundige. En nu maar afwachten hoe het allemaal loopt.

Pm het klinkt wel als een vooruitgang in ieder geval. Blijven ze hem nu extra wegen de komende dagen?

Nou de navelstreng is gisteren met precies 2 weken alsnog los gegaan. Ook een telefonische intake gehad met het cb. Bij een 1e kindje komen ze wel langs en hebben ze meerdere afspraken maar bij een 2e door corona niet.
Volgende week heb ik dan wel een afspraak op het bureau en dan met 2 maanden een telefonische afspraak en met 3 maanden weer op het bureau. Tussendoor mag ik dan wel afspraken maken voor wegen en meten als ik daar behoefte aan heb.

Hoe is het verder met jullie herstel?
Hier gaat het wel snel, maar ik moet uitkijken dat ik niet teveel doe en die 6 weken wel aan houd. De verloskundige vindt mij al erg mobiel en al ver wandelen. Ik ga van de week naar de fysio want ik heb heel veel last van mijn hele rug en nek en schouders en daardoor ook veel hoofdpijn. Thuis kan ik voor de kleine alweer goed zorgen.

Even een update:
Nadat we Thomas een paar dagen de fles hadden aangeboden kwam mijn borstvoeding op gang dus hebben we hem weer aan de borst gelegd.. dit bleek niet zo'n goed idee geweest.. hij is inmiddels al 12% afgevallen (120 gram ten opzichte van gisteren terwijl hij al op de grens zat) dus worden nu met flesvoeding alle zeilen bijgezet in de hoop dat hij gaat groeien.. ik heb dus ook besloten om volledig met de borstvoeding te stoppen.. de verloskundige, kraamzorg en kinderarts zijn nu samen met ons extra alert, we krijgen dus ook verlenging van de kraamzorg (morgen nog de hulp die we de hele week gehad hebben en dan nog 3 dagen een andere)..
We zijn nu dus extra alert en bezig met ons kleine ventje, ik weet dus niet of ik de komende dagen mee lees/reageer..

@PM logisch dat je de komende dagen niet mee leest/reageert. Thomas heeft nu alle aandacht nodig. Goed dat iedereen extra alert is om hem weer binnen de grenzen te krijgen, ik hoop dat het snel weer beter gaat.

PM: ik hoop dat hij snel weer wat aankomt met de flesvoeding! Fijn dat iedereen zo alert is en dat je een paar dagen een paar extra ogen hebt om mee te kijken! 

Terug
Bovenaan