@liza vervelend die driftbuien! Ook begrijpelijk omdat er zoveel verandert in dat leventje, maar ook begrijpelijk dat je er even minder geduld voor hebt dan anders: slaaptekort, hormonen, een heel nieuw ritme moeten zien te vinden, het is niet niks! Hopelijk dat je oudste ook wat meer tot rust is gekomen als volgende week je man weer aan het werk gaat! Heb je anders mensen in de buurt die eventueel bij zouden kunnen springen? Daar ben ik nu wel naar aan het kijken alvast, hoewel mijn oudste ook nog 2,5 dagen naar de opvang gaat. Ik ben ook heel benieuwd naar hoe dat er hier uit gaat zien!
Hoe gaat het met de klachten bij jullie Jasmijn en Liza? Al uitslagen? Hoop dat jullie je fysiek snel ook helemaal weer goed voelen!
Komende woensdag is de afspraak bij de gyn en dan bespreken we inleiden. Ik denk erover, maar sta niet zo enthousiast tegenover weeenopwekkers. Heb me ingelezen en gezien dat ze beginnen met vliezen breken of verweken baarmoedermond met tablet ten, maar wil graag weten wanneer ze dan in gaan grijpen met weeenopwekkers als er niet meteen weeen uit zichzelf komen.
Ik voel me fysiek mwa. Heb weinig geduld voor mijn oudste die, terecht, lekker wil rondrennen en wild doen. Maar houd het niet meer goed bij en probeer hem steeds over te halen om rustig spelletjes te doen, zoals puzzelen. En kan weinig hebben van mijn man. Raak geirriteerd door geluiden die hij maakt of hoe hij iets aanpakt met onze oudste ofzo.... Het is dus wel goed geweest met de zwangerschap denk ik ?