April 2021 uitgerekend

Wat super fijn dat de echo goed was Jasmijn!!! Hoever ben je precies? Onze telling klopte ook precies. Ik had hem ook uiteindelijk inwendig, want ze kon uitwendig niets zien dus dat was even heel spannend. Trouwens wel heel fijn dat je baas begripvol reageerde. 

@jippie ik ben 7+2, dus we liggen dicht bij elkaar.
Zijn hier ook mama’s die al een kleintje hebben en zich ook niet goed voelen? Mijn eerste kindje is 2,5jaar en ik kamp met schuldgevoelens omdat ik niet vollop met haar kan spelen en zeker niet erop uit kan gaan omdat ik dit niet trek. Zij merkt hier denk ik niet zoveel van maar het vreet aan mij. Ben benieuwd of andere iets vergelijkbaars meemaken en hoe jullie daarmee omgaan.

Haha ja 1 dat verschil?! Wij gaan voor 20 april. Bij ons 1e kindje ben ik precies op de uitgerekende dag bevallen. 
Wij hebben dus ook al een kindje van ruim een jaar die veel aandacht wil. Ik ben soms ook te moe of misselijk om volop te spelen. Als ik dan op de bank zit dan komt hij nu met zijn speelgoed naar mij toelopen dat scheelt al wel. Wij hebben het deze week verteld bij de ouders en broers/zussen en als ik daar dan ben spelen ze ook wel veel met hem en kan ik blijven zitten. Misschien zijn dat ideeën?

@Jippie oh wauw dat ik bijzonder op de uitgerekende datum. Ons eerste kindje kwam erg vroeg bij 36+3 heb eigenlijk niet gevraagd of dat de kans vergroot dat dit kindje ook eerder komt, zal volgende keer eens vragen.
Je had een shirtje gekocht toch? En hoe ging dat, had je kindje het shirtje gewoon aan en heb je gewacht tot ze het zelf zagen?

Gefeliciteerd Jasmijn! Lucht wel op!
hoe voel je je momenteel? Merk je al iets aan je buik of dat niet?

ik ben nu 8+5 en ik moet zeggen dat ik me steeds beter voel gelukkig... ik kijk nu ook wel uit naar onze eerste echo 

Wat fijn gebruiker dat je je steeds beter voelt. Dat biedt hoop voor ons haha. Maar wanneer heb jij je echo?
Jasmijn ik had inderdaad een shirtje op bol.com gekocht die hadden we aangegeven met een vestje erover, zodat ze het niet gelijk zagen. Ook hadden wij op het strand 3 paar witte schoenen neergezet en een paartje babysloffen met de jaartallen erbij en bij de slofjes april 2021. Die foto had ik in een 3d lijstje van de action gedaan en bovenin een touwtje met 3 hartjes gemaakt met lieve opa en oma, nu kom ik nog alleen spelen, straks moeten jullie je aandacht verdelen. En dan onderin blauwe en roze muisjes gedaan. We hebben ons kleintje het cadeautje laten geven en toen ze het uitpakten ook zijn vestje uitgetrokken. Schoonouders zagen het lijstje als eerst, mijn ouders eerst het shirtje. Bij de aankondiging van ons zoontje hadden we ook zo'n lijstje gedaan maar dan een foto van de 1e echo en ook zo'n touwtje met hartjes en dan er onder geschreven  je kunt me nog niet horen en zien, maar mag ik in juni in dit lijstje misschien.

Hallo allemaal! 
Gefeliciteerd! Ik kom hier voor het eerst meelezen! Inmiddels bijna 7 weken zwanger van de 2e. Voel me sinds 3 dagen erg beroerd. Twijfelde nog of het misschien buikgriep was, maar nu lijkt t toch echt meer op een zwangerschapskwaal. Maar met een dreumes van 1.5 best lastig. Heb me nu 2 dagen ziek gemeld maar zit er wel mee hoe dit verder moet als t nog een poosje zo blijft. Lees al wel meer meiden die een beetje met hetzelfde zitten.. Als ik het mn baas vroegtijdig moet zeggen, zullen ook al mn directe collegas het weten. Voelt nog zo niet goed! Benieuwd hoe jullie hiermee om gaan! 
Wij hebben dinsdag een vroege echo, vind het dit x allemaal nog spannender dan bij de 1e! Herkenbaar? 
Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe! 

@gebruiker10267812 zeker een opluchting dat je die bevestiging ook echt ziet. Ik voel mij nog steeds even misselijk helaas. Ik merk nog niets aan mijn buik behalve dat ik druk erop van kledingstukken onconfortabel vind, dit heb ik ook met mn bh. Als iets ook maar enigzins druk geeft vind ik het onprettig. En jij?
@jippie wat leuk verteld zo ook met die foto erbij en dat jullie kindje dat kado gaf!
@gebruiker10083997 van harte gefeliciteerd! Kijk het rustig even aan hoe het gaat, als het toch van lange duur is kan je overwegen om het toch tegen je baas te vertellen en kijken of jullie er samen uit kunnen komen hoe nu verder, waarom zouden je directe collega’s het dan eigenlijk ook moeten weten zoals je schrijft?

Terug
Bovenaan