Wat fijn gebruiker dat je je steeds beter voelt. Dat biedt hoop voor ons haha. Maar wanneer heb jij je echo?
Jasmijn ik had inderdaad een shirtje op bol.com gekocht die hadden we aangegeven met een vestje erover, zodat ze het niet gelijk zagen. Ook hadden wij op het strand 3 paar witte schoenen neergezet en een paartje babysloffen met de jaartallen erbij en bij de slofjes april 2021. Die foto had ik in een 3d lijstje van de action gedaan en bovenin een touwtje met 3 hartjes gemaakt met lieve opa en oma, nu kom ik nog alleen spelen, straks moeten jullie je aandacht verdelen. En dan onderin blauwe en roze muisjes gedaan. We hebben ons kleintje het cadeautje laten geven en toen ze het uitpakten ook zijn vestje uitgetrokken. Schoonouders zagen het lijstje als eerst, mijn ouders eerst het shirtje. Bij de aankondiging van ons zoontje hadden we ook zo'n lijstje gedaan maar dan een foto van de 1e echo en ook zo'n touwtje met hartjes en dan er onder geschreven je kunt me nog niet horen en zien, maar mag ik in juni in dit lijstje misschien.