April 2021 uitgerekend

@jasmijn,
De ochtend en middag was nog niet fantastisch helaas... vanavond wel al wat meer kunnen eten maar ik voel me nog niet super.. kan niet wachten als deze fase voorbij is want je voelt je er echt lamlendig van ...
Merk wel dat er meer begint te rommelen in m'n buik... 
hoe voelen jullie je vandaag? En merken jullie ook al meer ?

Ik ga denk ik een dezer dagen mn baas bellen om het te vertellen en ik wil voorstellen om deze en volgende week vanuit huis te werken (daarna ben ik 3 welen vrij) in de momenten dat het een beetje gaat.
Daar ben ik best gespannen voor omdat ik hem moet storen op vakantie en ik weet dat hij thuiswerken niet op prijs stelt, maar ik zie geen andere oplossing dan hem op de hoogte te stellen aangezien er geen vervanger is voor mijn functie en hij dus wel moet weten dat alles mogelijk net iets langzamer loopt dan gewoonlijk.
Pfff lastig, dit is nu nog een last op mn schouder en ik hoop op een enigzins begripvolle reactie. Ik zal jullie op de hoogte houden!

Hoe voelt iedereen zich ? Ik moet zeggen dat ik al wat 2 " betere " dagen heb... gelukkig want het was echt verschrikkelijk..

zijn er al meer eerste echo's geweest?

Ik heb me 1.5 dag hondsberoerd gevoeld, ken dit niet van de 1e. Hopelijk blijft het hierbij. Ik heb volgende week woensdag de eerste echo. Vind het veel spannender dan bij de eerste. Ben dan ruim 8 weken.
Ben benieuwd of er al wat dames echo's hebben gehad.

[quote quote=10352399]Ik heb me 1.5 dag hondsberoerd gevoeld, ken dit niet van de 1e. Hopelijk blijft het hierbij. Ik heb volgende week woensdag de eerste echo. Vind het veel spannender dan bij de eerste. Ben dan ruim 8 weken. Ben benieuwd of er al wat dames echo’s hebben gehad.[/quote]
Leuk dat je bij de groep aansluit! Wanneer ben je uitgerekend? Zo wat ik lees is (bijna) iedereen hier wel erg beroerd... zal dit een teken zijn voor veel april meisjes..? Haha.. 

hoe voel je je verder ?

@Gebruiker10267812 het gesprek ging wel goed. Hij was blij voor ons, vond het wel vervelend dat ik niet altijd op kantoor kan zijn in de periodes dat ik mij echt slecht voel maar had er tegelijkertijd ook begrip voor dat als het niet gaat het gewoon niet gaat. Het voelde wel als een opluchting toen ik het vertelde moet ik zeggen. 

Terug
Bovenaan