April 2021 uitgerekend

Jaaa ik heb vandaag mijn echo gehad en ben precies 7 weken. Het zit gelukkig op de goede plek en het hartje klopt. Zoo blij!! De misselijkheid gaat gelukkig iets beter.
@Margriet ik vergelijk niets....??? Ik snap dat elke zwangerschap anders is en dat zei ik ook als reactie op de bakerpraatjes.. en ja mijn zwangerschappen zijn nu ook al totaal anders dus daarom grapte ik dat ik een meisje verwacht...

[quote quote=10352466]Jaaa ik heb vandaag mijn echo gehad en ben precies 7 weken. Het zit gelukkig op de goede plek en het hartje klopt. Zoo blij!! De misselijkheid gaat gelukkig iets beter. @Margriet ik vergelijk niets….??? Ik snap dat elke zwangerschap anders is en dat zei ik ook als reactie op de bakerpraatjes.. en ja mijn zwangerschappen zijn nu ook al totaal anders dus daarom grapte ik dat ik een meisje verwacht…[/quote]
Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend
fijn dat je je al beter voelt! Merk je al iets aan je lichaam ?

Wat goed nieuws Jippie!
Ik kan niet wachten tot mijn eerste echo. Het is zo spannend. 
Vandaag voor het eerst wat misselijk nadat ik voorover had gehangen in de wasmand. Ik ben een beetje bezorgd omdat veel van jullie zich niet lekker voelen :). Maar inderdaad, iedereen reageert anders. Ik kan niets anders dan wachten.
Nog bedankt voor het delen van jullie ervaringen over het sporten. Ik ga ook lekker door met sporten! 

@Gebruiker10267812 ik voel mij nog steeds misselijk, nu ook al twee dagen met overgeven erbij. Eerder was ik alleen heel misselijk met kokhalsneigingen, maar nu komt het er dus ook echt uit. Zo vervelend, ik wil natuurlijk voldoende probberen te blijven eten en drinken maar momenteel zit er weinig voedzaams tussen. Ik eet gewoon wat lichts wanneer het lukt en als het binnenblijft is dat mooi meegenomen, ik probeer daar maar vrede mee te hebben voor in deze periode.  
@Jippie ohh wat heerlijk nieuws zeg! En wat fijn ook dat je misselijkheid minder is geworden. Ben blij voor je!!
@Summer Sun Wat je zegt inderdaad, iedereen reageert anders op de zwangerschapshormonen. Ik hoop voor jou dat het bij die ene keer van het bukken bij de wasmand blijft ;)

Ik heb afgelopen maandag mijn intake gehad bij de verloskundige praktijk. Erg fijne sfeer en het voelde goed. We hebben op ons verzoek toch een vroege echo ingepland, deze heb ik morgen aan het einde van de middag. Ik ben dan 7+1 weken en vind het spannend hoor!!

Spannend Jasmijn, morgen al! Laat ons weten hoe het ging?
Wat vertellen jullie tegen bijvoorbeeld collega's die zien dat je je niet lekker voelt? Ik ben soms wel heel moe, en heb dan soms echt geen energie meer na mijn werk. Wanneer je dan zegt dat je je niet lekker voelt, zijn mensen meteen bang dat je corona hebt hahah en willen ze dat je een test gaat doen. 

Jasmijn spannend vanmiddag!!! Succes!! Krijg je ook een inwendige echo?
Gebruiker ik merk het verder niet aan mijn lichaam. Behalve dat ik nu toch weer misselijker ben en het soms omhoog komt en heel moe ben en soms duizelig. En jij?? Hoever ben jij precies?
Summersun lekker van genieten dat je bijna geen kwaaltjes hebt.. dat zegt echt niets. Kun je tenminste ook lekker doorsporten! In ieder geval niet zelf over beginnen dat je niet lekker bent. En als iemand zegt dat je er zo moe uitziet dan gewoon zeggen dat je slecht geslapen hebt. Ik weet niet meer of je al een kindje hebt anders kun je het er nog op gooien dat die slecht geslapen heeft. Verder een beetje toneelspelen en zeggen oww is dat zo??! 

De echo ging goed. We zijn blij en ook opgelucht dat het er goed uit ziet en een mooi kloppend hartje te zien is. Ze begon uitwendig en vroeg aan mij of ik een preciezere meting wou en dat het dan inwendig zou moeten. Dat vond ik wel leuk om te weten dus dat gedaan. Het deed geen zeer en ze hoefde maar een klein stukje naar binnen met die langwerpige echo. Ons eigen getelde termijn klopte ook.
@Summer Sun hahah dat van Corona is heel herkenbaar, ik kon afgelopen maandag echt niet mijn dochtertje ophalen van de opvang omdat ik mij te slecht voelde en mijn schoonzus gevraagd om dit toen te doen. Kreeg ik ook gelijk te horen van "nou wel in de gaten houden of je geen koorts krijgt en anders een corona test doen". En vervolgens heel lief vragen hoe het iedere dag met mij gaat, ik doe nu maar alsof het weer goed gaat haha. Mijn werk heb ik het wel al verteld omdat ik mij gewoon zo slecht voel en dus niet 100% mij kan inzetten.

Terug
Bovenaan