April 2021 uitgerekend

Wat fijn al die goede echo's!
Ik ben ook zo benieuwd naar onze echo komende woensdag. 

Wat ik doe als ik moe ben maar wel met mijn zoontje samen ben (bijna 1 jaar), is op de grond met hem spelen. Hij is heerlijk aan het rommelen en ik lig dan gewoon naast hem en speel met hem. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik niet misselijk ben.
Mijn zoontje had van het weekend ook een shirtje aan met "Big Bro" erop toen we naar onze familie gingen. Wij moesten iedere keer een hint geven over het shirtje, anders hadden ze het niet door. Komt natuurlijk ook omdat niemand het al zo vroeg verwacht. 

Wat fijn dat jullie goede echo's hadden :)
Zelf vandaag ook een vroege echo, alles was goed en hartje klopt duidelijk :)
Ben zoo opgelucht en blij, blijft spannend, maar wel wat realistischer. Als ik regelmatig blijf eten gaat het al stuk beter met de misselijkheid. Het staat mij vaak tegen, maar helpt wel.
Mijn telling klopte ook, de schatting is 7 weken, met 23 april als datum, echt dichtbij elkaar Jippie en Jasmijn.  

Wat fijn dat je baas goed reageerde Jasmijn! Heb zelf nog weekje vakantie, maar ben ook erg benieuwd hoe het werken straks zou gaan als ik mij voel zoals de afgelopen twee weken.

Hopelijk binnenkort nog meer mooie echo's. Alvast veel succes Dannie en gebruiker.

[quote quote=10353211]@gebruiker10267812 zeker een opluchting dat je die bevestiging ook echt ziet. Ik voel mij nog steeds even misselijk helaas. Ik merk nog niets aan mijn buik behalve dat ik druk erop van kledingstukken onconfortabel vind, dit heb ik ook met mn bh. Als iets ook maar enigzins druk geeft vind ik het onprettig. En jij? @jippie wat leuk verteld zo ook met die foto erbij en dat jullie kindje dat kado gaf! @gebruiker10083997 van harte gefeliciteerd! Kijk het rustig even aan hoe het gaat, als het toch van lange duur is kan je overwegen om het toch tegen je baas te vertellen en kijken of jullie er samen uit kunnen komen hoe nu verder, waarom zouden je directe collega’s het dan eigenlijk ook moeten weten zoals je schrijft?[/quote]

ja dat begrijp ik! Heb pas 18-9 mijn eerst echo, ik ben momenteel nog met vakantie dat verklaart dat ik wat later ben dan jullie .. momenteel ben ik volgens de telling 8+6

Wel ben ik iets te enthousiast geweest, na een paar dagen misselijkheid vrij te zijn was het vanmorgen (gelukkig alleen de ochtend) weer terug van weggeweest... zoals ik net al hierboven beschreef ben ik 8+6 maar door mijn vakantie heb ik dus wel pas later mijn echo dan zit ik even snel gerekend de eind 10 weken! Verder zie ik nog niet verschil aan mijn lichaam af en toe wel een drukkend gevoel aan m'n onderbuik dat ik ook geen strakke dingen meer draag... inmiddels heb ik ook al een kraamhulp benaderd en de eerste was vol, gelukkig optie 2 had nog plek! hoe is het verder met jullie? En is bij jullie inmiddels qua zorg alles al geregeld? Moest ook al opgeven of ik thuis wilde bevallen of in het ziekenhuis? Weten jullie dit al?

liefs X 

Wat super fijn Skippy! Ja ook bijna dezelfde datum. Dat blijven eten herken ik wel.. maar heb ook niet altijd trek of ik begin ergens met veel enthousiasme aan en na een paar happen denk ik hmmm toch niet.. Ik vond het werken uiteindelijk meevallen, want ik was daardoor zo druk dat het minder opviel, maar na afloop van de dag vond ik het wel tegenvallen. Ook merk ik dat ik alweer meer last heb van mijn hormonen. Ben sneller in de stress dan normaal. Succes in ieder geval!!
Gebruiker nog even in spanning wachten dan. Maar eerst lekker genieten van je vakantie! Kraamhulp heb ik nog niet geregeld, maar dat is gewoon een grote organisatie dus verwacht niet dat er geen plek is. Bij het kdv waar ons zoontje ook zit is wel een lange wachtlijst dus daar ga ik wel vast inschrijven van de week. Verder ga ik in het ziekenhuis bevallen, want ons 1e kindje was ontzettend groot en zwaar, waardoor ik uiteindelijk een keizersnee heb gehad en dan ben je dus verplicht om in het ziekenhuis te bevallen. 

@gebruiker: wat heb je al veel geregeld :) De kraamzorg gaan wij binnenkort ook maar doen. We willen een andere organisatie, want die van bij mn oudste kind is totaal niet goed bevallen. Ik ben bij de 1e in het ziekenhuis bevallen vanwege streptokokken B bacterie. Dit ging zo voorspoedig dat ik het thuis ook aandurf. Helaas willen ze met 35 weken pas checken of ik de bacterie nog steeds draag. Dan wordt het weer zh. Ik kan dus nog niet kiezen helaas. Succes met de echo's. Wij mogen begin vd week weer. Voor de termijnecho  

[quote quote=10353420]Wat super fijn Skippy! Ja ook bijna dezelfde datum. Dat blijven eten herken ik wel.. maar heb ook niet altijd trek of ik begin ergens met veel enthousiasme aan en na een paar happen denk ik hmmm toch niet.. Ik vond het werken uiteindelijk meevallen, want ik was daardoor zo druk dat het minder opviel, maar na afloop van de dag vond ik het wel tegenvallen. Ook merk ik dat ik alweer meer last heb van mijn hormonen. Ben sneller in de stress dan normaal. Succes in ieder geval!! Gebruiker nog even in spanning wachten dan. Maar eerst lekker genieten van je vakantie! Kraamhulp heb ik nog niet geregeld, maar dat is gewoon een grote organisatie dus verwacht niet dat er geen plek is. Bij het kdv waar ons zoontje ook zit is wel een lange wachtlijst dus daar ga ik wel vast inschrijven van de week. Verder ga ik in het ziekenhuis bevallen, want ons 1e kindje was ontzettend groot en zwaar, waardoor ik uiteindelijk een keizersnee heb gehad en dan ben je dus verplicht om in het ziekenhuis te bevallen.[/quote]

meer dan logisch! Hebben ze nu ook al gezien dat de baby groter is / voorloopt of dat nog niet ?

[quote quote=10353461]@gebruiker: wat heb je al veel geregeld ? De kraamzorg gaan wij binnenkort ook maar doen. We willen een andere organisatie, want die van bij mn oudste kind is totaal niet goed bevallen. Ik ben bij de 1e in het ziekenhuis bevallen vanwege streptokokken B bacterie. Dit ging zo voorspoedig dat ik het thuis ook aandurf. Helaas willen ze met 35 weken pas checken of ik de bacterie nog steeds draag. Dan wordt het weer zh. Ik kan dus nog niet kiezen helaas. Succes met de echo’s. Wij mogen begin vd week weer. Voor de termijnecho[/quote]
Nou meer per toeval.. een grote organisatie alles zit bij elkaar aangesloten en goede referenties... 
meer dan logisch ook! Extra check voor alles.. 
ja ik ben zo nieuwsgierig, ook zo leuk om jullie verhalen te volgen! Hoe gaat het met jouw misselijkheid ?

Terug
Bovenaan