April 2021 uitgerekend

@Dannie hoe was je echo?
@OffT wat ontzettend vervelend voor je dat het vorige keer niet goed was, ik hoop dat het deze keer wel goed gaat. Heb je inmiddels al je echo gehad?

Vanmiddag de eerste echo gehad! Mooi kloppend hartje en de termijn klopte met mijn berekening. Zit nu op ruim 8 weken. Nog 3 weken tot de volgende echo en dan gaan we het bekend maken!
Ben benieuwd naar de andere echo's van vandaag!

@junidochter dat was mij even ontschoten dat jij ook vandaag een echo had maar wat fijn dat je een kloppend hartje zag! Ik heb ook over 3 weken de eerste termijn echo, dinsdag de 29ste. Ik kijk daar naar uit. 

Vanochtend de eerste echo gehad. Het was allemaal goed. Mooie hartactiviteit te zien! Wat is het dan nog een propje hè om te zien. Toch ff anders dat de laatste echo's van onze kindje. Dan ben je gewend wat meer te zien natuurlijk.
Uitgerekende datum is nu 25 april. Dus iets verandert met wat ik dacht aan de hand van m'n cyclus en de dag van bevruchting. Maar goed, kan nog veranderen. Volgende echo is 1 oktober.
Tot nu toe gaat alles heel goed, ook al ben ik dus na 10 maanden weer zwanger. Nou moet ik zeggen dat m'n eerste zwangerschap er ook eentje uit de boekjes was. Dus hopelijk is/blijft deze dat ook! 

Wat fijn Dannie! Ik mag ook 1 okt weer. Nog maar drie weken. Voor mijn gevoel gaat de tijd veel sneller bij de tweede. Ws omdat je de handen overdag al vol hebt!

Echo was helemaal goed. Mocht komen rond 8/8,5, maar dacht zelf echt korter te zijn. En dat was ook zo: 7w2d. Kloppend hartje en verder niet veel te zien. Over 4 weken terug. 

Fijn om te lezen dat er meer mooi eerste echo's zijn geweest. Maakt het toch nog echter, hebben jullie dat ook?

Wat super fijn dat de echo's tot nu toe allemaal goed zijn!
Hier 28 sep de volgende echo en intake. Je moest inderdaad bij de 1e echo weer heel goed kijken zeg en vooral dat hartje is dan echt weer zoeken. Ik vind het wel moeilijk om mijn mond te houden tegen vriendinnen dus ik spreek maar zo weinig mogelijk af en schuif veel door tot na de 28e. Families weten het dus wel en die waren heel erg blij, maar ook verrast, want ze hadden nog niet aan zien komen dat we nu al voor een 2e gingen.
Ik ga niet minder werken, want ik ben afgelopen jaar met de geboorte van ons zoontje al van 5 naar 3 dagen gegaan. 

@OffT wat fijn dat de vroege echo goed was! Het voelt zo zeker echter, nu heb je het echt gezien in plaatst van dat streepje op de zwangerschapstest. Ik begin voorzichtig ook al in te beelden hoe het straks zal zijn en soms hoor ik namen voorbij komen en denk ik van even onthouden haha.
@Jippie ik herken dat van afspraken opschuiven, ik probeer zoveel mogelijk sociale dingen af te zeggen, maar ik moet zeggen dat komt vooral ook omdat ik mij zo slecht voel en dan maak ik er maar een smoesje van steeds waarom ik niet kan.

Terug
Bovenaan