April 2021 uitgerekend

Fijn om te lezen over de positieve echo's. Zo te lezen ben ik echt een van de laatste die de eerst echo heeft haha.. hier gaat het helaas qua misselijkheid echt goed slecht en enorm beroerd lijkt als of er geen einde aan komt ... hoe gaat het met jullie? Kan niet wachten op de eerste echo en dat de misselijkheid verdwijnt!

Met die afspraken opschuiven doe ik ook of ik houd het liever bij een drankje. Ik had een voorgerecht en hoofdgerecht besteld wat ik niet kon eten. Heel stom, maar ik vergeet het gewoon soms. En wanneer ik al aan het eten ben, besef ik het mij ineens. 
Leuk al die goede echo's! Ik moet ook nog even wachten, volgende week! Het duurt zo lang.

Ik vroeg mij af of jullie al wat zien aan de buik? Mijn buik ziet er anders uit en is dikker. Mijn strakke skinny jeans zit ook niet meer lekker. 
Is dit normaal bij bijna 8 weken?

[quote quote=10354643]Ik vroeg mij af of jullie al wat zien aan de buik? Mijn buik ziet er anders uit en is dikker. Mijn strakke skinny jeans zit ook niet meer lekker. Is dit normaal bij bijna 8 weken?[/quote]
Ik heb dit ook! Gelukkig dus niet de enige... wat ruimere broeken of panty's zijn nu enorm favoriet haha.. 

Dat zijn volgens mij vooral opgezette darmen, 's morgens zit kleding nog prima en in de loop van de dag opgeblazen gevoel en broek die niet lekker meer zit. Herken dat wel van de eerste zwangerschap.

@summer sun M’n broeken zaten allemaal al wat strak voordat ik zwanger werd, dus ik merk nog niet echt verschil maar ik kan sowieso weinig aan van m’n kast. Heel vervelend want een normale broek aanschaffen heeft nu niet zoveel zin.  Ben wel al een beetje aan het oriënteren maar kan echt geen leuke zw.jeans vinden. Iemand tips? Vorige zwangerschap begon ik het na 8,5e week wel al een beetje te merken aan m'n kleding, dus ben benieuwd deze keer.

Wat fijn weer die goede echo's. Ik heb de termijnecho gehad en hij blijft op 1 april staan.
De kraamzorg is aangevraagd en de 20 weken echo staat gepland. Gaat snel ineens.
Ik had nog een broek een maat groter liggen. Daar doe ik het nog even mee. Zit veel beter, maar positiekleding vind ik nog niet nodig. Had bij mn eerste pas met zo'n 20 weken een buikje. Dus ik verwacht dat het nu ook nog even duurt. 

Terug
Bovenaan