April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

He meiden

Ik zag dat ons tropic al bijna onderaan was beland, dus bij deze weer even omhoog halen!!!!!!
Hoe is het met iedereen? Allemaal aan het geneiten van het heerlijke weer????
Net heerlijk met mijn dochtertje buiten een boterham gegeten........ohhhhhhhhh hier wordt ik zoooooooooooooooo vrolijk van.

@juli2003: Wat spannend allemaal voor jullie!! Is dit het eerste kindje? En zijn jullie al lang bezig voor een wondertje? Of was het al snel duidelijk dat spontaan niet zou lukken?

@marina: Jij was er vanmorgen inderdaad al erg vroeg bij, inmiddels misschien al wel weer thuis met je mannetje.
Spannens allemaal, wat naar dat je zo misselijk bent, tja en als je nou weet dat je zwanger bent dan heb je het er wel voor over, maar dat is natuurlijk nog afwachten.
Wanneer is jou NOD?

@mariska, hoe is het met je noog geen rd te zien, ohhhhhhhhhhhhhhhhh erg spannend zeg. Ben je dan de eerste die positief gaat testen!!!!Ik hoop het voor jullie en duim voor jullie.

@summeke, bedankt voor de tip om 2 keer een venster te openen, zo kan je op alles reageren. Mijn geheugen is echt net een zeef.

@amber, dus jullie zijn flink aan de klus geweest, hopen dat er een wondertje uit voortgroeid.
Leuke naam heeft je dochtertje!!!!

Nou hier nog geen enkel teken van de rd, maar goed moet nog 2 dagen wachten voor het 5 mei is en mijn nod is. Maar ik ga er helemaal van uit dat ik gewoon mijn rd krijg. Voel me helemaal niet zwanger, had ik met mijn dochtertje trouwens ook niet. Maar we hebben het niet echt in mijn vruchtbaarste periode gedaan zeg maaaaar.
Ik was met mijn dochtertje met 2 maanden al zwanger. Heb nu echt het gevoel dat het langer gaat duren, tje waarom weet ik eigenlijk ook niet.
Goed ga er maar weer mee stoppen, nog even genieten van het weer en dan om half 3 op naar mijn werk. Nog een avonddienst en dan heb ik heerlijk ZONDAG.

Misschien dat ik vannacht nog even bijlees wat jullie allemaal gekwekt hebben, want zorg ervoor dat ons tropic hooooooooooooog blijft!!

Fijne daggggggggggggggggggg

Liefs

@B_M: Toch niet op dit forum of wel????? Soms kunnen er inderdaad typetjes bijzitten waarvan ik denk tja wat moet je met ze..
Maar goeg dan is het voor mij heel snel bekeken. Dan zeg ik gewoon toedelssssss
Hiet is het zeker gezellig en dat gaan we zo houden toch!!!!

Jij ook een fijne dag en geniet van de zon.

Goetjesssss

hoi allemaal,

@noompje: mijn vriend heeft voor mij en zelfs daarvoor een vriendin gehad waarbij t ook niet lukte. en heeft toen ook allerlei testen onder gaan en daar kwam uit dat t niet goed zat (teweing zaadcellen) maar toen bewoog t ook allemaal niet, maar nu beweegt t wel zoals t moet maar het zijn er nog steeds niet genoeg. dus vandaar dat we naar de gynaecoloog zijn door gestuurd. 13 mei gaan we daar heen. maar maandag ga ik eerst naar de dokter want wat ik allemaal heb aan kwaaltjes lijkt t wel alsof ik zwanger ben. ik heb de dokter gebeld om te vragen of t kwam door t "ontpillen" maar die zei als je stopt met de pil dat je daar geen bijwerkingen van heb. ik weet t allemaal nu gewoon niet meer, ze zei ook dat het de verschijnselen waren van een buikgriep. maar ja ik wacht maandagochtend wel ff af en dan weet ik t zeker.

me lichaam reageerd zo raar, voel van alles, ik denk zelf dat ik niet zwanger ben en als dat wel zo is dan is het een groot wonder. zo ie zo een wonder natuurlijk maar dan helemaal want de uroloog zei dat een natuurlijke zwangerschap nihil is. ook al ben ik niet zwanger dan gaan we er nog steeds voor maar dan dmv een vorm van IVF.

wij zijn trouwens bezig met de eerste ronde en me NOD is 12 mei (2e pinksterdag)

hier vanaf vandaag rd te zien!! 5 dagen eerder dan gepland zeg maar, maar wel fijn lekker op tijd!
i weet alleen niet wanneer nu mijn volgende rd zou moeten komen, en cyclus van 23 dagen lijkt me wat kort! maar zet e maar op t lijstj voor 1 juni dan gok ik denk ik altijd wel goed
maar natuurlijk hoop ik eigenlijk dat de rd dan weg blijven

maar daar zal ik maar niet teveel op rekenen want zals ik al eentopic eerder las dat gevoel heb ik nu ook, dat het nu niet zo snel raak zal zijn als bij mijn zoon destijds!! maar goed we laten ons verassen

lekker weertje buiten!! ik zit overigens binnen ik heb mijn enkel gekeusd vanmorgen en moet er een beetje rustig aan mee doen, moest net 3 dagen werken ik kon me dus ziek melden

maar nu lekker lang vrij genieten met mijn zoon ze beloven nog mooi weer voor de hele week! iig tot woensdag, disnsdag plantjes kopen en dan woensdag de tuin opknappen als dit weer aanhoud!

wij zijn vandaag heerlijk burgelijk naar de intratuin geweest en hebben wat hangplantjes gehaald. Ook twee grote terrecota potten met mooie planten erin (geen idee hoe ze heten want ik ben niet zo thuis in de bloemen.. ga gewoon af op wat ik/wij mooi vinden.

zo lekker bbq met vriendlief..mm nu al trek

drukke dagen voor de boeg, morgen komt de dochter van een vriendin bij ons slapen (6jr) en gaan we naar een kinderpretpark. Die breng ik dan maandag terug en ga door naar mijn vriendin die had backstage kaartjes voor bevrijdingspop in haarlem. (kom oorspronkelijk namelijk uit een plaatsje naast schiphol) Dus druk druk druk, maar wel gezellig!!

ik ga nu lekker douchen en relaxen.... heb genoeg gedaan vandaag!!

@Mariska, ik ben een beetje nieuwsgierig, maar vandaag is jouw NOD-dag. Ik vroeg me af of je al getest had. Laat je even iets weten?

Verder heb ik net tussen alle bedrijven door alle berichtjes snel doorgelezen. Aangezien het vandaag zo'n mooi weer was, zijn we lekker naar de dierentuin geweest. Zoonlief heeft zijn ogen uitgekeken. Hopelijk slaapt hij vannacht rustig na al die indrukken van vandaag. Dadelijk eerst nog lekker een feestje.

Geniet van het mooie weer en tot snel!

Terug
Bovenaan