April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

@marina x: wat jij heb, heb ik ook.   ben alleen niet heel de dag misselijk.
heb de dokter net gebeld en die verteld me dat ik de klachten heb van een buikgriep  beetje raar maar oke.
maandag ga ik naar me eigen dokter en dan kan hij ff kijken.
op spreekuur komen is toch beter dan telefonisch.
dus maar weer ff wachten tot maandag.
wachten duurt nu toch wel een eeuwigheid.
testen kan ik ook nog niet doen en moet daar 10 dagen weer op wachten.
en zo wachten we weer een tijdje hihihihi.

hoi hoi

die misselijkheid heb ik ook gehad, bij mij kwam dat door het ontpillen, mijn lichaam reageerde deze keer feller op het stoppen dan bij mijn zoon destijds, met tussentijdse bloedingen buikpijn ed, we zijn daarom nog niet voor t ecchie aan de slag gegaan, daarom 8 mei mijn wod hahaha

en knap van de meesten dat ze tegen niemand zeggen dat ze gestopt zijn met de pil! hir weten een aantal mensen t al, ik ben er eigenlijk niet zo blij mee, maar mijn man kan zijn mond niet zo goed houden, ik wel, als t aan mij ligt had ik het ook tegen niemand verteld, des te leuker is t   strax om te vertellen dat weer weer een kleintje op komst is!

ik weet nog toen ik in sept 2005 stopte voor mijn zoon, niemand het wist, en toen ik 2 dagen voor onze bruiloft in november 2005 positief testte was de verassing voor naasten ook groot! en voor ons ook natuurlijk een mooier huwelijkskado hadden we ons niet kunnen wensen!

maar ik denk zowiezo dat de meesten binnekort wel goed nieuws van mij verwachten, mijn zoon is nu bijna 2 en heel veel mensen vroegen al vanaf dat ie 1 was waar de volgende bleef  en zeker nu we op mijn werk 3 zwangere hebben gaan toch weer veelbetekende blikken mijn kant op...

Jeetje wat heeft een mens veel troep....

Ik heb vanmorgen Feline naar KDV gebracht en zelf boodschappen gaan
doen, toen thuis een broodje gegeten. Van alles naar beneden getilt en
in de auto gepropt, naar de stort gereden. Auto daarna uitgezogen
(allemaal spinnewebben van spullen van het terras bah..)

En nu de hele administratie aan het uitzoeken en weggooien.... En al wat inpakken.

We zouden met de boot weg gaan, maar we gaan morgen nog mijn man zijn computertroep uitzoeken en weggooien en nog meer inpakken.

Dus geen vrije dag voor mij.....

Nou ik ga maar weer verder.

groetjes Maris

ps sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik moet echt door.

Zoooo vandaag me beste vriendin op bezoek gehad en gezellig gewinkeld. Echt weer met allemaal onzin dingen thuisgekomen: 2 grote coffeepad blikken voor vriendlief en 6 dvd's voor een tientje. Ik was weer lekker afwezig want ik had me portomonnee vergeten en me vriendin kon betalen haha. Gelijk ook maar ff voor moeders en schoonmoeder een cadeautje gekocht. (je ken het maar vast in huis hebben hè?) Vanavond nog even bij de buren buurten en verder lekker niks.

De berg strijk in de waskamer zit me aan te loeren,dus heb de deur maar dichtgedaan dan zie ik hem ook niet. Heb nog steeds de hoop als ik de deur weer open doe dat alles netjes gestreken is.

@marisa: gefeliciteerd met je dochter! de magische 1 !!

@ marina: tjee de hele dag misselijk? mmmm zou het dan toch.... ik hoop met je mee!

@Juli: buikgriep? mm dat had ik nou niet gedacht. Heb een met carneval nog buikgriep gehad en had toen echt andere verschijnselen hoor .... maar ja ik ben jou natuurlijk niet :D

@meisje: ja ben ook wel blij dat er een paar mensen zijn die weten dat we ervoor gaan. Vandaag aan de laatste persoon op mijn lijstje verteld namelijk mijn beste vriendin! die vond het errug leuk voor ons. Het is wel dat ik eigenlijk alleen met me zusje er ook veel over praat en met de andere niet. Gelukkig zijn de mensen die het weten ook niet van die mensen die elke keer vragen ...en en en???

@mariska: zo druk bezig vandaag! morgen je NOD hè? spannend

Ik ga me kat maar is achterna zitten of zo...ze loopt de hele dag al voor me voeten te mauwen en wil naar buiten en naar binnen en weer naar buiten en weer naar binnen .... voel me net een draaideur.

hahaha mariska ik zag dat je onderstand verhaal helemaal in een nieuw onderwerp had gezet :D vast te hard gewerkt?

Hey noompje ..leuk om te horen dat mijn stukjes leuk vind om te lezen   vind het ook leuk om hier te schrijven!! tja en daar horen nou ook eenmaal onsmakelijke verhaaltjes over afscheiding bij en "klap tegen me hoofd" verhaaltjes over mijn moeder  Het is de liefste schat ter wereld...maar geheimen kan ze niet voor zich houden. Werd nog is bevestigd vandaag door mijn beste vriendin hihihih

Hoi Allemaal,

Zo nou mijn strijk staart me ook aan! Ik heb het boven gezet en de deur maar dicht gedaan, morgen weer een dag.... maar dan heb ik waarschijnlijk weer geen zin!

Nu ik zie dat er toch wel een aantal van jullie mensen hebben ingelicht dat jullie zijn gestopt met de pil begint het bij mij nog meer te kriebelen!!!!!!! Ik zal voorlopig maar afwachten er er niets over zeggen tegen vriendlief ( ik heb namelijk  gezegd dat we het aan niemand vertellen ) en dan misschien over een paar weekjes even aankaarten? Ach ja ik moet het ook niet hebben dat mensen elke keer aan me gaan vragen HOE IS HET MET JE.... met een scheef hoofd dat kijkt naar mijn buik. ( die soms al wel zwanger lijkt als ik te veel heb gegeten?!?! )

In ieder geval gaat het zonnetje meer schijnen en voelen we ons daardoor wellicht al wat blijer tot dat het grote nieuws komt.

Heeft iemand van jullie het boek van M. Croon, Zwanger worden? Ik heb het besteld dus ik ben benieuwd of het wat is...

Tot later,

@summeke

tja ik had alles getikt en op enter gedrukt en toen dacht ik wat doe ik nou... hahaha

Ik heb echt hard gewerkt. Een kast naar beneden gesjouwd van de trap af. En hij paste niet in mijn auto, dus ik heb hem beneden uit elkaar getrapt. Slim he hahaha
En nu pijn in mijn rug, maar manlief heeft heerlijk koffie voor me gezet. dus ik kan nu even zitten.

Feline is nog heel erg aan het hoesten, dus ik hoop dat ze aankomende nacht wel doorslaapt nu ze hoestdrank krijgt.... Ik heb hele donkere wallen onder me ogen, ziet er niet uit.

Ja en verder ben ik nog niet ongesteld, dus we wachten af. Gisteren al getest, maar die was negatief. Bij Feline was ik een week overtijd en zag ik een heel vaag streepje, dus wie weet hahaha

nou groetjes weer, ben benieuwd naar jullie verhalen

Als ik zie wat jullie allemaal gedaan hebben vandaag, ga ik me nog schuldig voelen. Kasten sjouwen, een hoop troep ruimen. Ik heb echt geen steek gedaan vandaag. Geprobeerd uit te slapen, alleen dat liet zoonlief niet toe, die vond het om 6.45 mooi geweest. Verder alleen maar gewandeld, boodschappen gedaan, gecomputerd en televisie gekeken. Manlief heeft ook vakantie, dus die heeft de hele dag boefje mogen vangen. Tijdens het avondeten nog flink gestoeid met zoonlief die al denkt dat hij zelf kan eten, maar vervolgens de vork op zijn kop hield, waardoor de macaroni door de kamer heen vloog. Daarna nog een keer gestoeid, omdat hij weigerde in bad te gaan en moord en brand schreeuwde. Gelukkig zijn de buren op vakantie, anders zullen ze wel gedacht hebben! Maar voor de rest is het een schat van een kind hoor!
Maar nu is het papa en mamatijd. Max ligt prinsheerlijk te slapen en wij hebben nu lekker tijd voor onszelf. Lekker met de voetjes op de tafel en hersenloos zappen! Heerlijk!

In onze omgeving weet trouwens niemand dat we bezig zijn voor een tweede. De vraag is al wel een paar keer gesteld, maar ja, dat deden ze ook al toen Max net 3 maanden was. Toen moest ik er echt nog niet aan denken. Alleen van het idee al kreeg ik spontaan pijn aan mijn onderkantje! Mensen zullen het dus wel verwachten, maar ik heb inderdaad ook geen zin om continue blikken te krijgen. De kans is wel groot dat mijn schoonzus het wel weet. Zij zit nl. op het maart 2008 forum. Als ze stiekem meeleest, is ze dus van alles op de hoogte!

Verder las ik al dat het voor een aantal van ons spannende dagen zullen worden. Ik ben errug benieuwd wie er als eerste een positieve test vast mag houden. Ik duim voor iedereen heel hard mee!

Terug
Bovenaan