Hoi iedereen!!
@Mariska, lijkt er wel op dat je zwanger bent!!! Moet eerlijk zeggen ben er erg nieuwsgierig naar maar goed daar heb ik dan last van als jij nog wilt wachten met testen moet je dat doen!
Ik ben zelf erg nieuwsgierig, nog 5 dagen voor mijn NOD, zeg ook steeds blijf maar lekker zitten ukje alsof er iets zit maar dat is dan positief denken! Als ik het weet zeg ik het wel al een paar mensen denk ik, heb al eens een miskraam gehad en het was erg naar dat ik het er met niemand over kon hebben, ja met mijn man maar had het ook liever met meer mensen kunnen bespreken. Zeg het dus niet meteen aan iedereen maar mijn beste vrienden en zusje denk ik, mijn moeder kan haar mond ook niet houden dus dat heeft geen zin.
@meisjeb, erg balen! maar goed veel succes in de volgende ronde, vond het wel jammer omdat we dezelfde NOD dag hadden, dat is dus nu verandert, veel succes!
@juli2003, ik hoop heel hard voor je dat je toch zwanger bent, hebben immers dezelfde symptonen, zou heel mooi zijn!
@noompje, 8 mei is mijn NOD, ben erg benieuwd kan eigenlijk niet meer wachten maar als je te vroeg test is er toch niets te zien(baal baal) manlief is inmiddels zijn jetlag aan het wegslapen gelukkig meneer was chagerijnig gister hoop dat ie vanmiddag opgeknapt is want we hebben een verjaardagsfeestje om heen te gaan is alleen drie kwartier heen en terug lekker met zo'n chagie maar na een beetje slaap is ie hopelijk wat beter van humeur!
Voor jou wordt het nu ook spannend! Laat je vlug iets weten of test je ook later zoals Mariska?
hieronder even de tabel voorzover ik hem heb:
Mariska 27 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 3 mei, erg benieuwd!
Noompje 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 5 mei
Marina 26 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 8 mei
Summeke 28 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 9 mei
Ellen 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei
Juli2003 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 12 mei
Lentekriebel 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 15 mei
Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 15 mei
Misspiggy78 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb ? jaar 2e ronde ? kindje NOD 1 juni
aanpassingen laat maar weten,
veel succes voor iedereen groetjes Marina