April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

@iedereen
ik had een hoop bij te lezen zeg hahaha

Ik zie hier nog geen rd's, maar heb nog niet getest. Ik had afgelopen donderdag al een test gedaan, tja erg nieuwsgierig, heeft nog helemaal geen zin, dus gewoon zonde van de test... die was negatief.
Ik heb nog geen opgeblazen buik zoals ik normaal wel heb voor ik ongesteld wordt, maar ja misschien ben ik er nu te erg mee bezig dat het niet komt of zo.
Verder heb ik wel veel krampen en moet ik daarna poepen (sorry voor het vieze verhaal hoor) maar dat had ik bij de 1e zwangerschap ook...
Ik ga nog een paar dagen wachten met testen als ik daarvoor al niet ongesteld wordt en dan zie ik wel
wel spannend hoor... pfff zou wel geweldig zijn!

@B_M we blijven positief hier toch en we houden het gezellig hihi

@ Summeke leuk dat je naar bevrijdingspop gaat, ik moet helaas werken.... ben 2 jaar geleden geweest was super gezellig!
Ik kom uit Hoofddorp en heb in Haarlem gewoond dus dat ik dan heel makkelijk

@ mariska ... dat is grappig..ik ben geboren en getogen in hoofddorp! hahaha. Als Mariska je echte naam is...ik ken wel een mariska van vroeger.... ze heeft voor zover ik weet een zoontje denk van een jaar of 8 of 10 kan ook.... ben jij toevallig niet he? Alleen is zijn niet van 1980 voor zover ik me kan herinneren ...

ja bevrijdingspop...ben een aantal jaren geleden ook geweest ... backstage kaarten zijn altijd leuk!! heb zelf 5 jaar in haarlem gewerkt dus weet hoe gezellig het kan zijn!

ga nu lekker maffen want morgenochtend vroeg komt die kleine van me vriendin!!

truste

@Mariska
He testen!!!!! Dat het donderdag nog negatief was, wil niet zeggen dat het nu niet positief kan zijn. Je klinkt zo zwanger!
Ga je morgen testen??
Ben benieuwd....we houden je in de gaten
Nou ik voel me ook ontzettend zwanger, geen idee of dat een paar dagen na je eisprong al kan, maar ik hoop het natuurlijk wel. Opgeblazen buik, buikkramp (anders als bij ongesteldheid), soms duizelig en misselijk en.....effe heel stom....als ik in mijn tepels knijp komt er een druppel witte vloeistof uit (melk???). Ik heb 2 jaar geleden bij Britt maar amper 2 dagen BV gegeven, dus daar kan het niet van zijn. Ik herken vn de buikpijn van mijn eerste zwangerschap, dus fingers crossed.

Officieel kan ik pas na de 15a16 testen, wat een ellende om dat vol te houden zeg. Ik ben namelijk nogal nieuwschierig van aard. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het al raak kan zijn, of ik moet niet echt ongi geweest zijn na het verwijderen van mijn spiraaltje half april. Dat ik dus toen kort erna mijn eisprong al gehad heb.

Nou we wachten het dus maar gewoon af.
Verder heb ik niet zoveel meer te melden.
Iedereen verder welterusten (of klusse!!) en tot morgen?!
Liefs Amber

@summeke
Nee ik ben niet die Mariska haha. Ik ben echt uit 1980 en bovendien ben ik in Leiden geboren en het daarna tot mijn 19de aan zee gewoond.
Gaaf backstage kaarten! Ik heb een keer bij pepsipop (heel lang geleden) backstage kaarten gehad. Bevriend met zoontje van directeur ticketservice, erg handig haha.
Waarom ben je weg uit Hoofddorp? Ik woon nu nog in de nieuwbouw, maar ga verhuizen naar jaren 60 huis en vind het hier erg leuk. Straks ook super dicht bij het centrum echt heel erg leuk!

groetjes Maris

@Amber
nee ik heb nog niet getest. Zo zonde als ik nu nog een test doe en ik wordt morgen ongesteld of hij is weer negatief en ik ben eigenlijk wel zwanger.
Als ik dit keer gewoon ongesteld wordt ga ik die sensitesten kopen, scheelt een hoop geld.

Maar ik ben me een partij zenuwachtig..... pfff
Ik wordt namelijk 9 van de 10 keer 28 dagen na mijn menstruatie weer ongesteld en ongeveer 11 uur in de morgen. En dat was gisteren....
Ik ben bang dat ik er zo mee in mijn hoofd zit dat mijn lichaam me voor de gek houdt....

Hoi iedereen!!

@Mariska, lijkt er wel op dat je zwanger bent!!! Moet eerlijk zeggen ben er erg nieuwsgierig naar maar goed daar heb ik dan last van als jij nog wilt wachten met testen moet je dat doen!

Ik ben zelf erg nieuwsgierig, nog 5 dagen voor mijn NOD, zeg ook steeds blijf maar lekker zitten ukje alsof er iets zit maar dat is dan positief denken! Als ik het weet zeg ik het wel al een paar mensen denk ik, heb al eens een miskraam gehad en het was erg naar dat ik het er met niemand over kon hebben, ja met mijn man maar had het ook liever met meer mensen kunnen bespreken. Zeg het dus niet meteen aan iedereen maar mijn beste vrienden en zusje denk ik, mijn moeder kan haar mond ook niet houden dus dat heeft geen zin.

@meisjeb, erg balen! maar goed veel succes in de volgende ronde, vond het wel jammer omdat we dezelfde NOD dag hadden, dat is dus nu verandert, veel succes!

@juli2003, ik hoop heel hard voor je dat je toch zwanger bent, hebben immers dezelfde symptonen, zou heel mooi zijn!

@noompje, 8 mei is mijn NOD, ben erg benieuwd kan eigenlijk niet meer wachten maar als je te vroeg test is er toch niets te zien(baal baal) manlief is inmiddels zijn jetlag aan het wegslapen gelukkig meneer was chagerijnig gister hoop dat ie vanmiddag opgeknapt is want we hebben een verjaardagsfeestje om heen te gaan is alleen drie kwartier heen en terug lekker met zo'n chagie maar na een beetje slaap is ie hopelijk wat beter van humeur!
Voor jou wordt het nu ook spannend! Laat je vlug iets weten of test je ook later zoals Mariska?

hieronder even de tabel voorzover ik hem heb:

Mariska 27 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 3 mei, erg benieuwd!
Noompje 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 5 mei
Marina 26 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 8 mei
Summeke 28 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 9 mei
Ellen 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei
Juli2003 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 12 mei
Lentekriebel 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 15 mei
Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 15 mei
Misspiggy78 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb ? jaar 2e ronde ? kindje NOD 1 juni

aanpassingen laat maar weten,
veel succes voor iedereen groetjes Marina

Hoi Marina,

Ik vind het zonde van die test, maar ik begin nu steeds nieuwsgieriger te worden.. pff   geduld is een schone zaak zeggen ze dan, nou volgens mij is het een rotzaak haha

groetjes Maris

Terug
Bovenaan