Hoi Meiden,
He he daar was ik weer!! Had gisteren volgens de berekeningen DE MEEST VRUCHTBARE DAG he, dus ik moest daar de dagen ervoor gretig gebruik van maken!!!! Vandaar dat ik natuurlijk een aantal dagen niet op het forum heb kunnen verschijnen.Gelukkig natuurlijk 2 dagen vrij gehad (koninginnedag en hemelvaart), alsof het zo heeft moeten zijn. Nou ik kan niet meer lopen zeg maar...haha. Nou ik weet niet of het kan, maar ik voel me al een paar dagen zwanger....hoe bedoel je schijnzwangerschapsverschijnselen (leuk voor scrabble!) Dat zou wel heel snel zijn, de eerste ronde al, dus waarschijnlijk zal het wel niet zo zijn.
Volgens mij hebben we wel te maken met een paar zwangeren onder ons!! Aan jullie klachten te zien!! Ik leef met jullie mee.....volgens mij komen er nu een paar heel spannende dagen aan....TESTEN!!!!!!!
En al die brabo's en limbo's hier op het forum.....erg gezellig hoor, ben nog niet zo lang op het forum maar heb het idee jullie nu al te kennen!! Grappig hoor.
Dat jullie die namen zo goed uit elkaar kunnen houden, dat lukt me echt niet.....als ik de berichtjes lees denk ik oh ja...effe onthouden en als ik dan een bericht schrijf ben ik spontaan alles vergeten.....Goh zwangerschapsdimensie soms????? Hoe maak je jezelf gek, zeg maar.
Ligt het aan mij of heeft iedereen zo'n beetje last van schoonmaak en opruimwoede, of ligt het ook aan die hormonen. Ik ga het nog NET NIET leuk vinden! En tja die strijk he...die blijft "jongen"!! Daar lukt het anders prima bij (de voortplanting). Ik praat tegenwoordig in metertjes. Zo heb ik momenteel ook weer een metertje hoog staan op zolder, maar inderdaad het staat mooi uit de weg.
Goh meisjeb...wanneer is je kindje geboren, mijn dochter Britt is van 19 juli 2006!! Heerlijk 37 graden tijdens je bevalling!!!!
Nou juli2003, marina, summeke en mariska dat wordt toch spannend, jullie klinken iig een beetje zwanger, hopen dat de test het ook uitwijst he! (Vergeef me als ik namen verwissel of vergeet, ik leef met jullie allemaal mee)
Marisa, nog gefeliciteerd met je dochter he, 1 jr alweer, wat gaat dat 1e jaar toch hard he. Weet je dat het 2e jaar nog sneller gaat!! Britt wordt over 2 maanden alweer 2!! Dat cliche wat iedereen je verteld als je nog maar net bevallen bent, van,,,,geniet er maar van want voor je het weet zijn ze groot...klopt zo ontzettend!!!
Ik ben ook wel benieuwd wie als 1e positief test....Nou Mariska morgen is je NOD he!!
Even ter opfrissing (het vult ook wel lekker wat ruimte op)
Mariska (27 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 3 mei
Noompje, 28 jaar, 1eronde, 2e kindje, nod 5 mei
Meisjeb, ?? jaar, ?? ronde, ?? kindje, wod 8 mei
Summeke (28 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 9 mei (om en nabij)
Ellen (29 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 12 mei (als ik goed geteld heb)
Lentekriebeltjes (27 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 15 mei ???? Snap nog niks van mijn cyclus!!
Amber (29 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 15a16 mei
Misspiggy78, 29 jaar (bijna 30), 1e ronde, 2e kindje NOD 28 mei
Nou ik heb weer genoeg geluld voor vandaag. Gaat best veel tijd inzitten, dit forum bijhouden!! Maar het is errug verslavend, en inderdaad je figuurlijke ei kwijtkunnen is errug lekker (mijn letterlijke ei hou ik liever bij mezelf graag!!). Mijn mannetje wil graag voor een tweede, maar er zeker niet de hele dag over praten...gewoon lekker rustig aan zeg maar. Geloof dat dat ook een beetje maneigen is! Dus dan 's avonds lekker een soort van semi anoniem hier effe klesten is gewoon super leuk.
Hier dus alles prima, heb inderdaad klapperende eierstokken en schuddende eieren, dus kom maar op!!
Nou nu stop ik echt!!
Ga weer lekker fantaseren!
Klusse!! en tot snel
Liefs Amber