April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

ja ook ik ben erg benieuwd wie hier als eerste positief test!!

bij mijn zoon was ik vrij vlot zwanger ronde 1 was nog  met rubber(ik wou mijn natuurlijke rd afwachten)  en ronde 2 1 keer geen rubber en...raak!!! heel erg vlot dus, maar dit hoeft nu niet zo te zijn, ik denk maar van niet de teleurstelling zou anders groot zijn denk ik

hoe lang hebben de andere mama s met meerdere kindjes erover gedaan eer ze zwanger waren?

wat een lekker weertje was t vandaag! lekker aan de wandel geweest met mijn zoon en de rest van de dag heeft hij lekker buiten gespeeld! terwijl ik aan de schoonmaak was, maar met die kleine bliksem hou je nooit lang eer van je werk, alles is zo weer vies en rommelig, maar goed het manneke moet lekker kunnen spelen niet?

Bij ons was het bij de eerste raak in ronde 5. Bij mij heeft het wel even geduurd voordat ik goed in de gaten had wat de beste tijd was om te klussen. Ook denk ik dat het in ronde 4 ook al raak is geweest, maar dat dit is geeindigd in een vroege miskraam. Mijn cyclus was toen heel raar en een week voor de RD moesten komen, kreeg ik al last van bloedingen. Heel vreemd, terwijl ik altijd heel regelmatig ongesteld ben. Ik kan er nog net niet de klok op gelijk zetten.
Nu probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn. Bij de eerste overheerste het gevoel van: het moet raak zijn. Hierdoor was ik regelmatig over tijd en testte ik dus een aantal keer negatief. Nu heb ik me voorgenomen om pas een test te gaan kopen als ik echt overtijd ga. Ik hoop alleen dat ik me in kan houden, ik ken mezelf. Voor mij duurt het nog even voordat er evt. getest kan gaan worden. Volgende week komt eerst de klusweek eraan!

Hoi Meiden,
He he daar was ik weer!! Had gisteren volgens de berekeningen DE MEEST VRUCHTBARE DAG he, dus ik moest daar de dagen ervoor gretig gebruik van maken!!!! Vandaar dat ik natuurlijk een aantal dagen niet op het forum heb kunnen verschijnen.Gelukkig natuurlijk 2 dagen vrij gehad (koninginnedag en hemelvaart), alsof het zo heeft moeten zijn. Nou ik kan niet meer lopen zeg maar...haha. Nou ik weet niet of het kan, maar ik voel me al een paar dagen zwanger....hoe bedoel je schijnzwangerschapsverschijnselen (leuk voor scrabble!) Dat zou wel heel snel zijn, de eerste ronde al, dus waarschijnlijk zal het wel niet zo zijn.
Volgens mij hebben we wel te maken met een paar zwangeren onder ons!! Aan jullie klachten te zien!! Ik leef met jullie mee.....volgens mij komen er nu een paar heel spannende dagen aan....TESTEN!!!!!!!
En al die brabo's en limbo's hier op het forum.....erg gezellig hoor, ben nog niet zo lang op het forum maar heb het idee jullie nu al te kennen!! Grappig hoor.
Dat jullie die namen zo goed uit elkaar kunnen houden, dat lukt me echt niet.....als ik de berichtjes lees denk ik oh ja...effe onthouden en als ik dan een bericht schrijf ben ik spontaan alles vergeten.....Goh zwangerschapsdimensie soms????? Hoe maak je jezelf gek, zeg maar.
Ligt het aan mij of heeft iedereen zo'n beetje last van schoonmaak en opruimwoede, of ligt het ook aan die hormonen. Ik ga het nog NET NIET leuk vinden! En tja die strijk he...die blijft "jongen"!! Daar lukt het anders prima bij (de voortplanting). Ik praat tegenwoordig in metertjes. Zo heb ik momenteel ook weer een metertje hoog staan op zolder, maar inderdaad het staat mooi uit de weg.
Goh meisjeb...wanneer is je kindje geboren, mijn dochter Britt is van 19 juli 2006!! Heerlijk 37 graden tijdens je bevalling!!!!
Nou juli2003, marina, summeke en mariska dat wordt toch spannend, jullie klinken iig een beetje zwanger, hopen dat de test het ook uitwijst he! (Vergeef me als ik namen verwissel of vergeet, ik leef met jullie allemaal mee)
Marisa, nog gefeliciteerd met je dochter he, 1 jr alweer, wat gaat dat 1e jaar toch hard he. Weet je dat het 2e jaar nog sneller gaat!! Britt wordt over 2 maanden alweer 2!! Dat cliche wat iedereen je verteld als je nog maar net bevallen bent, van,,,,geniet er maar van want voor je het weet zijn ze groot...klopt zo ontzettend!!!
Ik ben ook wel benieuwd wie als 1e positief test....Nou Mariska morgen is je NOD he!!

Even ter opfrissing (het vult ook wel lekker wat ruimte op)
Mariska (27 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 3 mei
Noompje, 28 jaar, 1eronde, 2e kindje, nod 5 mei
Meisjeb, ?? jaar, ?? ronde, ?? kindje, wod 8 mei
Summeke (28 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 9 mei (om en nabij)
Ellen (29 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 12 mei (als ik goed geteld heb)
Lentekriebeltjes (27 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 15 mei ???? Snap nog niks van mijn cyclus!!
Amber (29 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 15a16 mei  
Misspiggy78, 29 jaar (bijna 30), 1e ronde, 2e kindje NOD 28 mei

Nou ik heb weer genoeg geluld voor vandaag. Gaat best veel tijd inzitten, dit forum bijhouden!! Maar het is errug verslavend, en inderdaad je figuurlijke ei kwijtkunnen is errug lekker (mijn letterlijke ei hou ik liever bij mezelf graag!!). Mijn mannetje wil graag voor een tweede, maar er zeker niet de hele dag over praten...gewoon lekker rustig aan zeg maar. Geloof dat dat ook een beetje maneigen is! Dus dan 's avonds lekker een soort van semi anoniem hier effe klesten is gewoon super leuk.

Hier dus alles prima, heb inderdaad klapperende eierstokken en schuddende eieren, dus kom maar op!!

Nou nu stop ik echt!!
Ga weer lekker fantaseren!
Klusse!! en tot snel
Liefs Amber

@ amber: at leuk mijn zoon is ook van juli 2006!! 31 juli wel dus ik had net geen last van de hitte met de bevalling, ik weet nog goed een dag voor de bevalling de eerste regenbui in tijden!! heerlijk!!! was wel afzien met die buik in die hitte pfff als ik daar nu nog aan denk.... maar anderzijds het had ook wel weer wat, je zal het iig nooit meer vergeten!!

was j destijds ook actief op het zwanger juli 2006 forum hier? ik redelijk maar vond ht cluppie niet echt heel erg leuk, dan is t hier toch veel gezelliger!!

weet je wat ik gewoon doe amber? ... ik open 1 venster waar ik me inlog en daarna nog een keer een venster waar ik niet inlog maar wel berichtje voor berichtje alles doorlees :) zo kan ik rustig op iedereen reageren (doe ik ook niet altijd hoor)

ben met me buren gezellig ff naar de markt geweest en een terrasje gepakt. Ga nu lekker tv kijken.
Ik voel me vandaag weer helemaal normaal en denk dat ik niet zwanger ben, dus ik reken er ook niet op. op naar de volgende ronde!!

Hoi allemaal,

ga zodadelijk mijn mannetje van schiphol afhalen, ja is vroeg maar ben toch te misselijk om te slapen en ja moet natuurlijk even rijden vanuit limburg. Baal alleen, mijn schoonvader gaat mee en moet nog even een smoes verzinnen waarom ik me niet zo goed voel. Ben een van die mensen die niet kan liegen maar ja zolang er niet getest is valt er ook niets te vertellen natuurlijk.
Buikgriep zou het misschien kunnen zijn dat weet ik niet, (heb ik nooit gehad) maar ik dacht dat je dan toch ook diarree had ofzo maar daar is toch echt geen sprake van, moet gewoon nog een paar dagen volhouden, wat denken jullie dat beter is testen op nod of een paar dagen wachten?

groetjes

Hi Ladies,

Zo volgens mij zit iedereen lekker van het weer te genieten want dit is toch wel een goed begin van wat we willen. Ik ben al de hele ochtend aan het rommelen in huis  dus dacht eens even kijken hoe het hier is! Net zat ik even op andere forums te kijken maar dan wordt ik er echt niet vrolijk van hoe lang sommige bezig zijn! Ik hoop niet dat dat ons ook gaat gebeuren.

Fijne dag nog allemaal.

Terug
Bovenaan