April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi Allemaal!!!

Jeetje zeg, ben een paar dagen niet op het forum geweest en wat heb je dan een hoop bij te lezen zeg! Echt super gezellig dat hier zo lekker gekletst wordt!
Ben nog steeds druk bezig met de verbouwing, morgen de laatste dag schilderen en dan zit het werk voor ons erop. Dan is het wachten tot ze van de week de vloer komen leggen en dan is het helemaal klaar.

Kan nu ook niet heel erg lang reageren, dat doe ik morgen denk ik wel, maar ik zei tegen man-lief: voor we gaan (moeten dadelijk naar de familie-dag) moet ik eerst even op het forum lezen, want Mariska had gisteren haar NOD!!!! Mijn man snapte er niets van hihihihi

Nou Mariska: ik lees dat je nog steeds niet ongi bent en dat je 2 testen hebt gedaan. Wat raar van die test van zojuist. nou moet ik wel eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wat je precies beschrijft. heb namelijk nog nooit een zwangerschapstest in het echt gezien..... (hopelijk volgende week wel!!!!)
Maar wat jij beschrijft van je "klachten" (die krampen en dan naar de wc moeten) dat heb ik precies hetzelfde!!! ik heb volgende week maandag mijn NOD. Hoop dat ik het vol kan houden om dan nog niet te testen. Mijn man wil pas testen als ik volgende week woensdag of donderdag nog niet ongi ben geworden...... weet niet of ik zo lang kan wachten. maandag is het namelijk 2e pinksterdag en als ik dan zou testen hebben we lekker de hele dag vrij, kunnen we of samen genieten of samen balen (of samen nog langer in onzekerheid zitten als ik dat zo lees van die vage testen.....)
Maar goed, ik heb afgelopen donderdag en vrijdag wel duidelijk steken en krampen in mijn onderbuik gehad. Gisteren had ik zo'n vage, flauwe pijn in mijn onderrug (heb ik ook ooit als ik ongi ben of moet worden). En dan die krampen voordat ik naar de wc moet. moet ook veel vaker naar de wc dan normaal (weet niet of dat er iets mee te maken heeft). Maar verder voel ik me kip-lekker, ben niet moe-er dan normaal en ook niet misselijk of zo.

Ach we wachten eht wel af!
MOet nu echt gaan.

Liefs,
Ellen.

@ iedereen
tjonge jonge nog niet ongesteld, geen krampen.... Ik werd te nieuwsgierig, en heb de test niet gedaan voor een paar van jullie die erg nieuwsgierig waren :)
Ik zit te denken dat mijn cyclus ineens veranderd is. Ach ik kan zo veel denken, ik moet gewoon afwachten.....
Jullie ook succes met klussen, wachten en sommigen kunnen ook bijna gaan testen!

@ maris wat balen van die test dat die zo vaag was! moet het streepje roze zijn of staat er niks van in de bijsluiter?  ik had bij mijn zoon getest met een kruidvat test die kleurde ook heel vaag, maar wel blauw zoals ook aangegeven in de gebruiksaanwijzing, en ze zijn ook redelijk cheap ik geloof iets van 7 euro

spannend   spannend allemaal, mt die uitblijvende rd van iedereen! maar t schijnt ook zo te zijn dat als je al een kindje gehad hebt (zoals de meesten hier) dat je lichaam feller reageert op het stoppen met de pil, bijv menstruaties die eerder of juist later komen
maar wel balen al die onduidelijkheid zo! als de rd weg blijven gewoon positief testen das t mooist!!

ik weet nog bij mijn zoon had ik helemaal geen last met stoppen, menstruatie kwam volgens het boekje en dit keer ook te vroeg! vaag... maar t zal er wel bijhoren denk ik dan maar!

Goede avond allemaal

Na een heerlijk zonnige drukke dag ben ik op de bank geploft met de laptop op mijn schoot. even bijlezen wat er vandaag allemaal is gekletst.

@Mariska, jeeeehhhheeee wat spannend allemaal zeg. Je lichaam laat jou maar ons ook flink wachten.
Ik hoop dat je over een aantal dagen mooi twee streepjes ziet.

@amber, Jij moet dus nog even wachten om te testen, ik zoe niet weten of je na een aantal dagen al verschijnselen kunt hebben die duiden op een zwangerschap En ik ben nog wel verpleegkundige. Tja   de verschijnselen die je opnoemt lijken wel erg veel op een zwangerschap. Maar ons lichaam kan ons ECHT voor de gek houden zeg.
Tuurlijk mag je een voorkeur hebben van geslacht, je weet toch dat als het er eenmaal is je echt niet meer zonder hem/haar kunt wat het geslacht ook wordt.
Ik moet zeggen. ik hen het niet gehad bij mijn eerste zwangerschap. Wel had ik een heel sterk gevoel dat het een meisje ging worden en iedereen om mij heen zei dat het een jongen werd. Maar nee hoor een heerlijke griet.

@Marina, ook voor jou nog een aantal spannende dagen, hopen dat het wachten beloond wordt!!!!!.

@EllenAn, ja hier wordt echt veel afgekletst he!!!Wel erg gezellig!!!! Dus bijna klaar met de verbouwing, lekker voor jullie. Op het einde kan je er echt genoeg van hebben he!!
Jij moet ook nog even geduld hebben zag ik, succes ermee.

Even een up-date vanuit mijn kant.
Officieel zou ik morgen mijn nod hebben, bij 28 dagen, maar goed mijn   cyclus laat me heel af en toe in de steek. En misschien nu ook wel. Heb totaal nog geen ongi klachten, maar ik weet bijna wel zeker dat ik ook niet zwanger ben, heb ook geen zwangerschapsverschijnselen. Dusssssss we moeten echt gewoon geduld hebben. Als ik nou volgend weekend nog niet ongi ben ga ik op moederdag testen (zondag dus) Zou wel erg mooi zijn om dan positief te testen. Wachten wachten wachten, zucht zucht zucht.

Wat mij betreft zou ik het ook wel erg gezellig vinden om gewoon met elkaar door te kletsen mochten er deze ronde zwangeren vallen. Wat vinden jullie???

Toedels
Liefs

Goede avond meiden!!

Zo zeg, ik kan jullie echt niet meer bijhouden!!!!! Maar ik ga het toch proberen, zit nu lekker in de tuin en aangezien manneke de Matrix aan het kijken is heb ik alle tijd me hier weer eens even lekker bezig te houden! Overigens, als ik wat dubbel beantwoord, of aan de verkeerde, excuse moi, ik begin namelijk onderaan met lezen en reageren, haha!

Mariska, ohohohohohohhhhh, je maakt mij ook erg zenuwachtig hoor, wat spannend!! Maar ik zie dat het voor meerderen een erg spannende week wordt, my fingers are crossed!!!!! Als ik je berichtjes trouwens lees lijkt het wel behoorlijk op nesteldrang daar bij jou, hahahahaha!

Marina x, welkom! Leuk dat je deze spannende tijd met ons komt delen!!! En natuurlijk heel erg veel succes!! Ik lees dat het al eens is mis gegaan, nu pas? Dat is niet zo mooi!! Kun je je klachten nog een beetje aan?? Hopelijk betekend dat wat we allemaal hopen dat het betekend! Ik duim voor je!

B_M, ik heb niks afgewacht. Maar omdat ik een spiraaltje had is dat zoiezo niet nodig. Wel heel raar om je lijf weer te voelen. Tijdens het spiraaltje was ik eigenlijk nooit ongesteld (of je moet een uurtje verkleurde afscheiding menstruatie noemen). Kortom, ik voel nu zoveel dat ik me alweer vanalles in mijn hoofd haalde. haha, ik was al misselijk voor mijn eisprong!! Overigens lijkt een tweeling me erg speciaal, dus van mij mag het snel raak zijn (of telt een spiraaltje niet?? Hihi). Ik heb overigens ook alweer te veel mijn mond voorbij gepraat. In mijn sportteam weet eentje het en een oud collegaatje, verder niemand gelukkig. Straks bij mijn zus op bezoek geweest en bijna had ik het verteld. Maar nee, ik heb mijn mond gehouden, gelukkig. Maar of ze het nog niet vermoeden.....geen idee. Ik drink namelijk graag een biertje of wijntje en sla nu de ene na de andere af met een vage smoes, haha. Ik heb het boek Zwanger Worden overigens in huis, en gelezen. Ben overigens wel gestopt bij de verhaaltjes wat er mis kan gaan. Daar begin ik wel aan als het raak is.......... nu nog even niet! Ik vind het een fijn boek, stond wel veel in. Het meeste weet je wel van horen zeggen, maar nu ff alles op een rijtje. Aanrader dus.

Meisjeb, ik zie aan mijn afscheiding inderdaad wanneer ik vruchtbaar ben (ziet er gewoon anders uit). Helaas heb ik mijn eisprong nog niet mogen voelen. Jammer dat de RD alweer op bezoek zijn geweest. Houdt moed, op naar de volgende ronde!!

Juli, jij de buikgriep?? Heb je al uitsluitsel?? Zou toch erg mooi zijn als het dat niet was. Ook voor jou duim ik natuurlijk!

Amber, heb je je gevoel alweer terug in de benen, hahaha, wat een gedoe allemaal dat geklus he! Maar het moet wel leuk blijven he. Gisteren kwam het wat robotachtig over, hahaha, gelukkig zei vriendlief het het eerst. Dus nu maar ff rust ...... en aftellen. Overigens, als ik je bericht lees over spiraaltje en dan over je eisprong en de onzekerheid of het nou wel of niet een ongie was, ik weet hoe je je voelt. Van de ene kant denk ik dat mijn NOD de 16de is, maar als het dat niet was, dan kan ik wel al zwanger zijn (ook opgeblazen gevoel en lichte steken in de onderbuik, niet iets wat ik als ongie herken) We zullen zien, onze spannende dagen zijn gelijkertijd (of zal ik stiekem eens testen, gewoon dat ik weet hoe dat gaat?? Hahahaha, toch maar niet denk ik.

Noompje, jij nog steeds geen klachten?? Morgen je NOD, ook zo spannend!! We zullen zien....we blijven duimen!

Summeke, heb je je geamuseerd? Ook een lekker druk weekend gehad zeg!! Wel heerlijk he, dan ben je met je gedachten even ergens anders. Of gaat het je nog steeds goed af er niet aan te denken, zelfs in deze spannende weken?? Ik ben jaloers hoor, mij laat het niet meer los!

EllenAn, mijn manneke zegt ook heel koel dat ik maar eens een week over tijd moet ijn voordat ik ga testen. Haha, koele kikker, nu nog ja. Ik denk dat dat volgende week wel weer eens heeeeeeel anders zou kunnen zijn. Ook hebben we afgesproken dat we het zeker samen doen, lijkt me namelijk zo vreselijk als ik zie dat ik zwanger ben en hij is niet in de buurt. Ohhhhh, wat gaat de tijd langzaam zeg na de eisprong!!

Zijn jullie overigens allemaal getrouwd? Ikke niet, manlief vind het niks toevoegen en geeft het geld liever uit aan de babykamer. Ach ja, hij heeft wel een beetje gelijk. We gaan waarschijnlijk met een dikke buik trouwen (geregistreerd partnerschap), gewoon om alles geregeld te hebben!
En reactie op alle strijk-berichtjes: ik heb hemelvaartsdag 4 uur staan strijken, het is echt angsvallig leeg op mijn waszolder, hihi. Nu duurt het weer twee maanden voordat ik me daar aan geef (of er zou bij mij nesteldrang moeten komen, haha.
Dit weekend vooral van de zon genoten. 2x de BBQ aangeslingerd, echt heerlijk. Dat zou ik zo de hele week kunnen doen. Vlees van de BBQ, salade en stokbrood er bij....lekker en lekker makkelijk. Helaas morgen weer aan het werk. Ik heb leuk werk hoor, haha, maar kon wel wennen aan zo'n dagen als afgelopen weekend. Maar aangezien we de staatsloterij weer niet hebben gewonnen morgen toch maar de wekker zetten en naar kantoor!!
Hier verder ook nog geen echte klachten, maar volgens de berekeningen zou de innesteling ook pas tegen het weekeinde zijn. kortom, volgens mij nog geen mogelijkheid op klachten. Maar ik kan de zenuwen al bijna niet meer aan hoor, hahahaha. Het gevoel dat er niks meer aan te doen is deze ronden en dat het nog bijna twee weken duurt voordat we kunnen testen. Maar we houden de zenuwen wel onder bedwang hoor!

Zo, hieronder nog even het lijstje en dan naar binnen. De muggen vreten me op en ik moet ook nog het bed op maken. Kortom, tijd voor actie en dan onder de wol! Truste! (Geen tijd meer om na te lezen op spelfouten, vriendlief staat langs me te wachten om het bed op te gaan maken!!) Tot snel!

Mariska 27 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 3 mei !!!!!!!!!!
Noompje 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 5 mei
Marina 26 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 8 mei
Summeke 28 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 9 mei
Ellen 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei
Juli2003 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 12 mei
Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 15 mei
Lentekriebel 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 16 mei
Misspiggy78 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb ? jaar 2e ronde ? kindje NOD 1 juni

Hoi meiden,
ff kort..
Ik word met de dag, mn in de avonduren, misselijker! Gespannen borsten en pijnlijk. Raar en gespannen gevoel onderin mijn buik. Zou het dan toch zo zijn. Heel eigenwijs, ook een test gedaan vannochtend (stom natuurlijk ik weet ook wel dat ik daarmee moet wachten tot na je NOD, maar ja.....   Heb zulke heftige klachten, ik dacht je weet maar nooit. En dan weet ik het maar alvast. Je raad het al....geen streep natuurlijk. Ik ben ook veels te ongeduldig en mn te nieuwschierig!!
@lentekriebels, wij zijn ook niet getrouwd, vonden we geen meerwaarde hebben, we wonen al jaren samen en hebben wel een samenlevingscontract. Mijn vriend heeft Britt wel moeten erkennen en we hebben orde van gezamelijk gezag moeten regelen (of zoiets). Ik wilde eventueel wel ooit trouwen, maar dan met mijn eigen kinderen als bruidskinderen, lijkt me echt super. Dan kunnen ze de ringen komen brengen. Mijn vriend zegt altijd...laten we maar wachten tot ze ons kunnen rijden. Nou dan zijn we minstens 16 jaar verder, laat dan maar.
Nou ik hou het dus effe kort, ga maar naar bed toe! Morgen een workshop in Utrecht voor mijn werk.
En ik zou het zeker leuk vinden om op dit forum te blijven schrijven met iedereen, ook als er zwangeren tussen zitten. Misschien kunnen we dan als alle kids geboren zijn eens afspreken....(wat een fantasie he...als alle kids geboren zijn!)
Nou, slaap lekker voor iedereen.
Tot snel weer.
Liefs

Terug
Bovenaan