April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hay Allemaal,

@Lentekriebeltje: Ik ben inderdaad benieuwd naar het boek Zwanger worden maar bepaalde gedeeltjes zal ik ook zeker niet gaan lezen voor dat ik zwanger ben. Kan me voorstellen dat het veel informatie is die je al weet maar omdat ik het er met niemand ( behalve met jullie )  over kan hebben heb ik het graag op papier staan!
Wij zijn trouwens ook niet getrouwd. We wonen nu al een paar jaar samen en hebben tot nu toe alleen een samenlevingscontract. Voor mij hoeft het ook niet echt maar als er een kleine komt zal ik er wel alles aan doen om het goed te regelen, dat zien we dan wel.

Ik ben zo benieuwd hoe de volgende hun NOD door gaan komen. Het zal voor mij nog even duren maar ik wordt al zenuwachtig als ik jullie verhalen lees. Het zou dan wat mij betreft ook super zijn als we op dit forum blijven als er zwangeren tussen gaan zitten!

@Amber27: O ik kan me zo goed voorstellen hoe graag je wilde testen. Ik zeg nu al tegen mezelf dat als op  mijn NOD dag niets komt dat ik dan nog minstens  4 dagen moet wachten maar of dat tegen die tijd gaat lukken....

@Noompje: veel succes voor morgen...

Weltersten  

een hele goedemorgen allemaal,

iedereen lekker geslapen? ik niet echt. er gaat van alles door me hoofd.
vandaag is dus de dag dat ik naar de dokter gaat om te kijken wat ik nou allemaal heb. moet er om 9.40u zijn. ik ben echt heel benieuwd. ik denk niet dat ik zwanger ben (hoop het wel natuurlijk) maar een buikgriep is het zeker niet. als ik hier alles lees dan moet ik wel zwanger zijn hahaha. het zou echt helemaal geweldig zijn. me vriend zou dan helemaal door t dolle gaan als ik zou zeggen dat ik zwanger ben. en ik ook natuurlijk.

maar ik hou jullie op de hoogte als ik bij de dokter ben geweest.

veel liefs

debby

Goede morgen deze morgen

@juli2003: Veel succes bij de HA, ik duim voor je dat alles goed is en dat hij/zij kan zeggen dat je zwanger bent.
Ik duim voor je.

@B_M: wanneer heb jij je NOD, je staat namelijk niet op ons mooie lijstje.
Bedankt dat je aan me denkt!!!

@Amber: Jeeehheee dat is ook spannend allemaal voor jouw!!! Tja geduld is een schone zaak zeggen ze he!!!Maar ooooohhhhhh zo moeilijk.

@lentekriebel: Wij zijn ook (nog) niet getrouwd, we hebben een samenlevingscontract, en alles is prima geregeld voor ons dochtertje. Maar je ziet al tussen haakjes "nog". Begin van onze relatie hadden we allebei niet iets met trouwen, maar ik moet zeggen mijn droom is echt wel met mijn kindjes als bruidskindjes te trouwen. Dus wie weet wat de toekomst brengt.

Hier alles nog rustig!!!!

Liefs

@juli2003: ben benieuwd, hoop dat jullie goed nieuws krijgen vandaag!

@Noompje80: als het goed is zal ik vandaag ( heb al lekker krampen ) nog voor de laaste x ongi worden van de pil. Bij een cyclus van 28 dagen zal ik dus 2 juni mijn NOD hebben.

Spannend of er vandaag leuke nieuwtjes van jullie komen! Ik zal er voor duimen...

groetjes

Hoi allemaal,

@mariska, weet je al meer? wel raar een witte streep, mijn vriend werkt in onderzoek en snapt er ook niet veel van dat je een witte streep kunt krijgen, hij vroeg of de kleurstof niet goed was toen ik hem vroeg of dat ook kon maar ja dat lijkt me sterk. Wel balen... ga je nog opnieuw testen binnenkort?

@juli2003, hoop dat het heel goed gegaan is bij de huisarts!

@noompje, voor jou ook heel spannend, wacht je een paar dagen of doe je al een test?

weet zelf niet zo goed wat ik zal doen maar denk dat ik vrijdag ga testen, ben een beetje bang voor de uitslag:(
Wij zijn trouwens wel getrouwd, afgelopen 18 augustus, heel mooie dag geweest maar dat is niet gedaan met het oog op kinderen, we wilden allebei heel graag.

@amber, spannend wel jammer inderdaad dat je moet wachten, ik wil ook al graag testen met mijn klachten maar dat heeft helaas nog geen zin.

@B_M, mis alleen nog je leeftijd en hoeveelste kindje voor op het lijstje...

@lentekriebeltje, 3 maart heb ik een miskraam gehad, daarna nog 6 weken moeten wachten ivm onderzoek ziekenhuis en ongesteldheid, nu dus weer vol goede moed aan de slag gegaan, ben ondertussen erg benieuwd!

Helaas moet ik vandaag weer een bult was strijken probeer dus een lang berichtje te maken dan hoef ik nog niet... maar ja hij verdwijnt helaas niet vanzelf.
Zelf zou ik graag een meisje hebben, omdat ik erg van tutten hou, ben een echt meisjemeisje maar een jongen is ook leuk, kan altijd met een vriendin of nichtje of zo tutten natuurlijk.

@noompje, las net dat je pas met moederdag wil testen, dat is een geduld hebben, petje af!

groetjes, Marina

hoi allemaal,

nou ben bij de dokter geweest, helaas ik ben niet zwanger  
wel balen hoor, het zou zo leuk zijn geweest. heeft me schoonmoeder een leuk cadeautje gehad voor haar verjaardag (woensdag is ze jarig) maar helaas...
het is maagzuur wat rommelt in me maag en moet nu ongeveer 2 weken maagzuurmiddelen slikken om het weer rustig te krijgen. ik vind het allemaal wel raar hoor maar ja de zwangerschaptest bij de dokter zei toch echt dat ik niet zwanger was.
dinsdag 13 mei gaan we ervoor, dan gaan we naar de gynaecoloog. en dan komt alles helemaal goed.

owja de doker zei nog wel dat een natuurlijke zwangerschap niet uitgesloten is. dat was dan nog wel een lichtpuntje vanochtend hihi.

@jullie2003: jammer maar helaas, gelukkig dat je nu wel weet wat je hebt en wat je eraan kan doen! Gewoon doorgaan...!

@Marina: Ik ben 27 jaar, 1e kindje, en dus volgens mij 2 juni nod. Zet me dus mar op het lijstje erbij!

Fijne dag allemaal, ik ga lekker in huis rommelen en wasjes draaien.

hoi hoi,

wij laten ook zeker de moed niet zakken.
we willen heel graag een kindje en daar gaan we gewoon voor, voor de volle 100%.

ga ff eten en me huissie opruimen.

groetjesssssssssss

Terug
Bovenaan