April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Pfff ik wordt gek van de spanning en heb het vermoeden dat mijn lichaam me voor de gek houdt.
Ik ga vanmiddag wel 2 testen halen. Maar wacht wel met testen tot het weekend is.
Hoe gaat het met de andere die (bijna) overtijd zijn?

Zo, nou ga ik proberen jullie bij te houden hoor, haha.

Mij lijkt het ook heerlijk om met je kids er bij te trouwen. Vandaar ook dat wij nu voor geregistreerd partnerschap gaan. Als we dan toch nog een grote bruiloft willen houden, dan kan dat altijd nog. Geregistreerd partnerschap is voor de wet gelijk aan trouwen, alleen doen we dan geen feestje of zo. We zien wel. Als de kleine er eenmaal is, dan is de behoefte om een grote bruiloft te geven misschien ook wel weg, al komen die kriebels ook wel weer als ik jullie berichtjes over jullie bruiloft lees. We hebben wel een samenlevingscontract (wonen ook al 5 jaar samen) maar voor mijn gevoel moeten we nog een pasje extra zetten als de kleine er is (als hij/zij er mag komen). Ik ben gewoon bang dat we niet alles geregeld hebben zeg maar. Toen we dat samenlevingscontract afsloten hebben we helemaal niet gedacht aan kinderen, omdat we eigenlijk wisten (dachten) dat we ooit wilden trouwen.

Amber, dat je je slecht voelt klinkt hoopvol!! Lijkt me overigens wel lastig met een workshop! Ben je de dag goed doorgekomen? Ik ben benieuwd! En hopelijk voel je je wel snel weer wat beter!
Juli, Jammer dat je niet zwanger bent!! Ik heb die nacht overigens ook echt heeeeeeel slecht geslapen. En ook vriendlief lag de hele nacht met de ogen open (en nee, dat kwam niet van het klussen!) en we weten beiden niet waarvan. Was het volle maan??? Ze zeggen dat je dan wel slechter kan slapen. Of misschien doordat het wat warmer was, ik moet er echt weer ff aan wennen hoor!
Noompje, spannend!!!!!
Marina, dat is niet zo mooi, dat je een miskraam hebt gehad. Hebben ze met de onderzoeken nog iets gevonden?? Ik kan me voorstellen dat het dan nu, vooral de eerste ronde weer, nog extra spannend is, maar ik ging toch lekker testen vrijdag als ik jou was!!  
Marska, jij nog steeds niet getest?? Spannend!!
EllenAn, jeetje, een beetje lang.... ;-), ik zou ook niet weten wat we moeten voelen. Ik hoorde vanochtend wel dat de placenta pas in week na de NOD wordt aangemaakt. Dat houdt in dat ik van het weekend de roddels de kop in kan drukken. We hebben namelijk een feestje en aangezien mijn vriendin al tegen iemand gezegd had dat ik al twee avonden wijntjes had afgeslagen lijkt het me tijd voor een wijntje zaterdag. Ze heeft me verzekerd dat een eventuele zwangerschap er geen last van heeft (ik ga me natuurlijk niet bezatten!! haha). Zijn die ook weer even stil!

Verder eigenlijk niet zo veel te melden. Geen klachten en lekker druk, dus weinig tijd om er mee bezig te zijn en helaas te weinig tijd om hier iedere dag te posten.
Maar ik kom snel terug!! Ik ben erg benieuwd naar de test-uitslagen van onze bijna-NOD-ers!
Good luck! Bye bye!

zo, deze wilde ik jullie allemaal geven.
Hier momenteel "klachten" weer wat gezakt, dus nu weet ik het helemaal niet meer. Gisteren en vandaag wel flinke migraine gehad, waardeloos want ik durfde natuurlijk geen imigran (medicatie tegen migraine) in te nemen. Dus maar met paracetamol gedaan en weer terug naar bed! Vannochtend gezellig samen met mijn dochter een ochtendslaapje gedaan. Workshop in Utrecht gisteren was heel leuk, alleen langer in de auto gezeten als dat de workshop duurde!
Nou ik hou het effe kort vandaag, morgen ga ik er eens uitgebreid voor zitten en alles eens weer goed lezen, want er is weer aardig bijgekletst.
Doei doei

Hoi allemaal,

kom net uit het ziekenhuis, vanavond op weg naar de bieb rijdt er een auto ineens de weg over, we konden niet op tijd remmen (80 weg) , betonnen paaltjes langs de weg, en nu doet mijn nek heel erg zeer, au!
Met de ambulance naar het ziekenhuis geweest, wilden ze foto's maken dus ik zei ben misschien zwanger is dat een probleem, gingen ze overleggen, werden geen foto's gemaakt, ondertussen komen mijn schoonouders binnen, komt de arts assistent, o dus er zijn geen foto's gemaakt omdat je misschien zwanger bent.......
op zo'n moment ben ik natuurlijk niet blij dat mijn schoonouders daar bij zitten,
gelukkig zei mijn man tegen ze we weten het helemaal niet zeker maar je kunt beter geen risico nemen maar goed de verassing is er nu wel af natuurlijk.
Ga nu uitrusten,
xxx Marina

ps iedereen natuurlijk veel succes verder

Goede avond,

@Marina x: Jeetje wat een vervelend verhaal. Hoop dat je je na een goede nachtrust  morgen beter zal voelen. Ja dat zul je net zien dat je schoonouders net op z'n moment aanwezig zijn als je dat dus echt niet zou willen. Laat je er niet door van de wijs brengen want het is nu belangrijker dat je er niets vervelends aan over houd! Succes

Nou ik ga lekker slapen,

Moet zo werken, maar wilde even melden dat ik ongesteld ben geworden...   Cyclus is dus onregelmatig.... of langer als ik dacht.
Op naar de volgende ronde NOD 6 juni?

Hoi allemaal,

He he, nu pas heb ik weer even tijd om alles bij te lezen en te reageren. Manlief had gisteravond de laptop in beslag genomen en wilde hem echt niet afstaan. Hoezo verslaafd??

@Ellenan: inderdaad balen van onze vakantie, maar ik was zo blij om weer thuis te zijn. Kamperen is leuk als je mooi weer hebt. Verder kan zoonlief nog niet zelfstandig lopen en kruipen door de modder is dan niet echt ideaal. Gelukkig is het hier nu wel mooi weer en  ik heb lekker nog een week vrij (een van de voordelen van het onderwijs). Morgen en vrijdag wel even werken (achterstallig onderhoud inhalen) en dan hebben we weer lang weekend. Verder werk ik parttime en door 2e pinksterdag volgende week hoef ik dan nog maar 2 daagjes te werken. Heerlijk! Veel succes met afwachten dit weekend! Hopelijk heb je volgende week goed nieuws.

@Marinax, wat een akelig verhaal! Heb je nog veel last van je nek? Rust in ieder geval maar goed uit.

@mariska1980, wat balen voor je! Raar he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Ik herken het wel van mijn eerste zwangerschap. Ik voelde van alles en iedere keer was het niet raak. Pas toen ik dacht dat het echt niet raak zou zijn, bleek het dus wel raak te zijn. Alvast veel succes en plezier met de volgende klusronde.

@amber27, nog steeds last van migraine? Vervelend zeg dat je nu natuurlijk geen medicijnen in kunt nemen. Hopelijk werkt de paracetamol voldoende en knap je snel weer op.

Verder zit ik rustig te wachten tot mijn ei voorbij komt. Sinds de bevalling van zoonlief geeft mijn lichaam wel beter aan wanneer de vruchtbare dagen zijn. Hopelijk heeft het ook succes. Ik probeer er niet zoveel mee bezig te zijn, maar ik merk stiekem toch wel dat het moeilijker is dan ik dacht.

Voor iedereen die nog moet wachten op NOD-dag succes!
En alle klussers: veel plezier!

Toedels!

Terug
Bovenaan