April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Zo even een heel kort snel berichtje. Ik ben net thuis van mijn werk. Heb het de afgelopen dagen knaldruk gehad, dus morgen ga ik op mijn gemak bijlezen en reageren.

@marinax: van harte gefeliciteerd! Je bent de eerste van dit cluppie! Geniet ervan en hopelijk kun je je zorgen een beetje aan de kant zetten. Januari is een mooie maand om te bevallen. Zoonlief is van 20 januari.

Verder zag ik dat we een nieuwkomer hebben. Van harte welkom. Leuk dat je met ons meekletst. Wat een leuke datum om te trouwen! Dat vergeet je niet snel. Binnenkort ga ik snel een keertje een kijkje nemen op je site.

En voor de rest: klus en/of slaap lekker. Ik ga mijn bedje opzoeken en spreek jullie allemaal snel weer.

Doei!

En toen was ik mijn hele verhaal kwijt, heel apart, zit je een hele tijd te tikken, druk je op een verkeerde toets of verkeerde combinatie van toetsten, ALLES WEG!! Maar.......
Hier  is dan nummer 2!!! IK BEN ZWANGER!!!!!! Ik "wist' het natuurlijk al vanaf mijn eisprong zo'n beetje. Hoe is het mogelijk dat je zoiets al kunt voelen. Ik had me voorgenomen om vanochtend te gaan testen, omdat dat je HCG gehalte het hoogst is. Ik werd om half 6 wakker en moest ontzettend plassen, dat laat ik me niet voorbij gaan dacht ik. Stiekem ben ik uit bed geslopen en heb om kwart voor 6 een testje in mijn eentje staan doen beneden . Binnen 3 minuten een 2e streep he!! Zelfs zonder mijn lenzen te zien (hihi). Heb er effe heel leuk foto's van staan maken, je weet maar nooit of die streep weer verdwijnt na 10 minuten dan heb ik geen bewijsmateriaal. Jullie zijn de 1e die het weten, want manlief ligt nog te slapen. Ben wel teruggegaan naar bed maar heb natuurlijk niet meer kunnen slapen. Ik vertel het hem zo wel tijdens de koffie! Leuk nieuws om de dag mee te beginnen!
Ik ga vandaag de hele dag met een grote grijs om mijn mond werken!! Toch blijf ik ook mijn twijfels houden hoor, want ik heb al een paar dagen een rare soort buikpijn. Nu heb ik ook een van de zwangerschapskwaaltjes....obstipatie en rommelende darmen, dus daar kan het natuurlijk ook van zijn. Maar het bewijs ligt nu naast mijn laptop op tafel te schitteren!! Ik zal vanaf hier heeeeeeeel veeeeeeel glitters over jullie uitstrooien! En dat maar snel de volgende(n) aan de beurt mogen zijn. Hier weer even een update van het lijstje natuurlijk.
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy78 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD ? juni
Mariska0808 1e ronde, 1e kindje? NOD ?

Wachtbankje:

Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!
Amber 1e ronde 2e kindje uitgeteld 23 januari 2009!!!!!!

Nou jullie zijn ook weer op de hoogte!! Ik ga mijn dochtertje en manlief wakker maken! En blij maken natuurlijk.
Liefs van nog een zeer blije zwangere (klinkt heel gek vind ik zelf nog!)

dan ben ik de eerste die t leest volgens mij hahahahaha

nou  amber van harte gefeliciteerd meid, echt super!!!!!!!!!!!!!!!!!
en marina jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd meid
jullie zijn de eerste 2, nou wij nog
ik word er wel ff mee geholpen in het ziekenhuis maar toch....

kom maar op met al die glitters hihihihi

veel liefs debby

JOEHOEEEOUEE!!! AMBER, GEFELICITEERD!!!!!!!! Oh, wat geweldig meid! Je wist het inderdaad al, maar toch was je aan het twijfelen he! Raar is dat he. Maar meid: het is je hartstikke gegund! Ik hoop dat je een hele fijne en zorgeloze zwangerschap hebt!!! Geniet er samen lekker van! Hoe reageerde man-lief??? en je dochtertje? Of heb je het haar nog niet verteld? hoe oud is ze eigenlijk?
Nou meid, zo'n goed nieuws kon je wel gebruiken na deze verschikkelijke week voor jullie ivm je zusje en haar babytje! Vandaag gaat ze naar het eurasmes ziekenhuis he. Nou, daar is ze in ieder geval in goede handen. Volgens mij kan ze op dit moment nergens beter zijn dan daar! Veel sterkte ermee! Ik las net je berichtje en de tranen sprongen in mijn ogen, komt net een collegatje binnen lopen (ja, wist dat je vandaag ging testen en kon niet laten op stiekem even op internet te kijken op mijn werk). Maar goed, dat collegatje vraagt dus wat er aan de hand is. Ik zei maar snel dat ik net een mailtje las dat een vriendin van mij zwanger is en dat ik zo blij voor haar ben. Kan mijn collegatje toch moeilijk vertellen van dit forum........ Maar goed, deze zijn voor jou:

Mariska0808: ja, we vinden het alleen maar gezellig als er veel mensen met ons meekletsen! Leuk joh, dat jullie het ook groots aanpakken! Wij hebben 3 jaar geleden ook een super dag gehad. We hadden eerst foto's gemaakt, daarna trouwen voor de wet en de kerk. Toen zijn we naar de zaal gegaan. Achter die zaal ligt een hele mooie botanische tuin, die hadden ze heel mooi voor ons aangekleed dus hebben we de rest van de middag lekker in de tuin doorgebracht. Het was heerlijk weer en we hadden ook lekker een champagne toren. Tip voor als je niet kan drinken dan: Pak kinderchampagne! Daar zit geen alcohol in. Wij hadden dat ook omdat ik gewone champagne niet lekker vindt en ik vond het niet leuk om mijn glas niet leeg te drinken. De zaal liet ons toen (toen we alles aan het bespreken waren) de kinderchampagne proeven en die was ontzettend lekker! Geen van de gasten had het in de gaten, daar hadden wij natuurlijk weer ontzettende lol om! Na de receptie hadden we een geweldig feest en 's avonds zijn we in het hotel tegenover de zaal blijven "slapen". De volgende ochtend hadden we in dat hotel (is een heel klein hoteletje, erg knus) een brunch met alleen onze ouders, broers, zussen, zwagers, schoonzussen en de kindjes van mijn zus. Dat was echt heel leuk! Nou meid, veel plezier met het aftellen. Jullie kunnen nu wel dubbel gaan aftellen.....
Even een tip om makkeljik op iedereen te reageren: Ik open het forum in twee pagina's. Op de ene kan ik dan reageren, op de andere kan ik dan alles even nalezen en meteen reageren. Ik kan echt niet onthouden wat iedereen gekletst heeft hoor, maar wil wel op iedereen proberen te reageren!

Nou, Amber en Marina:
Als jullie het weekend nu eens gebruiken om glitters over ons te strooien, dan is mei voor ons allemaal een goede maand!!!!! Dus: kom maar op met die glitters.
Nu ik jullie berichtjes lees denk ik: Ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!maar dat zullen anderen waarschijnlijk ook wel hebben! Meiden, ik gun het jullie van harte! Geniet ervan!
Wanneer en hoe gaan jullie het je familie vertellen???? Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar. Vooral wanneer. Je hoort vaak dat sommige daar 2-3 maanden mee wachten, ik weet niet of ik dat zou kunnen als het bij ons zover is!

Liefs Ellen.

Jeetje, waarom heb ik elke keer van die lange verhalen?!?!?
Ik denk elke keer als ik begin te typen: even snel een kort berichtje, niet te lang dit keer want die meiden zullen wel denken: Wat een zever-trees!
maar ik kan er niets aan doen, ben dan ook zo lekker aan het kletsen.
Dus sorry!!!
(he deze is wel echt kort!!! )

Jeetje ik kijk even een dag niet en mis meteen geweldig nieuws!!!

Zwangere ladies,                 GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!

O toen ik het las begon het meteen te kriebelen in mijn buik! Wij zijn gister begonnen met klussen en dat gaat hoop ik nog even een paar dagen door! Ondanks dat ik tegen mezelf dus zeg dat het wel even gaat duren heb ik toch wel hoop dat het in 1 x raak is. Heel raar allemaal want ik weet niet eens wat ik voor cyclus heb, en of die er al wel is!

Omdat er zoveel is geschreven kan ik even niet op alles reageren want ik moet zo ook gaan werken. Even een paar uurtjes en dan vanaf 3 uur lekker weekend!

Nu maar hopen dat ik mijn ei voel!

Iedereen werkse vandaag en strooi even wat glitters deze kan op!

Hoi lieve dames,
ten eerste alle zwangeren van harte!! er breekt weer een geweldig tijd voor jullie aan genieten!!

ik wou even zeggen dat ik me even terug wil trekken, ik merk aan mezelf dat als ik hier actief ben ik te zeer bezig ben met het zwanger worden en dit wil ik niet, want als het langer gaat duren is het steeds weer een domper ls de rd arriveren, en een zwangerschap komt zoals die komt, of het snel is of wat langer op zich laat wachten

ik kom soms nog wel even langs voor te lezen of misschien een stukje te schrijven , maar het is voor mezelf het beste om even gas terug te nemen. Wil een van jullie me ook van het nod lijstje afhalen?? dank je wel

lieve dames bedankt voor alle gezelligheid en wie weet tot snel! MET goed nieuws!

heey hallo,

nou gefeliciteert voor de mensen die zwanger zijn geniet er van (beetje Jaloers)

EllenAn:
ik ga er vol op van genieten ik zag dat er weer een nieuwe NOD lijst is gemaakt.
mij NOD is op 13junie spannend we gaan er weer vol tegen.hihihihihih.

sorry voor de andere ik ga jullie binnen kort allemaal schrijven ik krijgt bezoek

Liefs

Terug
Bovenaan