JOEHOEEEOUEE!!! AMBER, GEFELICITEERD!!!!!!!! Oh, wat geweldig meid! Je wist het inderdaad al, maar toch was je aan het twijfelen he! Raar is dat he. Maar meid: het is je hartstikke gegund! Ik hoop dat je een hele fijne en zorgeloze zwangerschap hebt!!! Geniet er samen lekker van! Hoe reageerde man-lief??? en je dochtertje? Of heb je het haar nog niet verteld? hoe oud is ze eigenlijk?
Nou meid, zo'n goed nieuws kon je wel gebruiken na deze verschikkelijke week voor jullie ivm je zusje en haar babytje! Vandaag gaat ze naar het eurasmes ziekenhuis he. Nou, daar is ze in ieder geval in goede handen. Volgens mij kan ze op dit moment nergens beter zijn dan daar! Veel sterkte ermee! Ik las net je berichtje en de tranen sprongen in mijn ogen, komt net een collegatje binnen lopen (ja, wist dat je vandaag ging testen en kon niet laten op stiekem even op internet te kijken op mijn werk). Maar goed, dat collegatje vraagt dus wat er aan de hand is. Ik zei maar snel dat ik net een mailtje las dat een vriendin van mij zwanger is en dat ik zo blij voor haar ben. Kan mijn collegatje toch moeilijk vertellen van dit forum........ Maar goed, deze zijn voor jou:
Mariska0808: ja, we vinden het alleen maar gezellig als er veel mensen met ons meekletsen! Leuk joh, dat jullie het ook groots aanpakken! Wij hebben 3 jaar geleden ook een super dag gehad. We hadden eerst foto's gemaakt, daarna trouwen voor de wet en de kerk. Toen zijn we naar de zaal gegaan. Achter die zaal ligt een hele mooie botanische tuin, die hadden ze heel mooi voor ons aangekleed dus hebben we de rest van de middag lekker in de tuin doorgebracht. Het was heerlijk weer en we hadden ook lekker een champagne toren. Tip voor als je niet kan drinken dan: Pak kinderchampagne! Daar zit geen alcohol in. Wij hadden dat ook omdat ik gewone champagne niet lekker vindt en ik vond het niet leuk om mijn glas niet leeg te drinken. De zaal liet ons toen (toen we alles aan het bespreken waren) de kinderchampagne proeven en die was ontzettend lekker! Geen van de gasten had het in de gaten, daar hadden wij natuurlijk weer ontzettende lol om! Na de receptie hadden we een geweldig feest en 's avonds zijn we in het hotel tegenover de zaal blijven "slapen". De volgende ochtend hadden we in dat hotel (is een heel klein hoteletje, erg knus) een brunch met alleen onze ouders, broers, zussen, zwagers, schoonzussen en de kindjes van mijn zus. Dat was echt heel leuk! Nou meid, veel plezier met het aftellen. Jullie kunnen nu wel dubbel gaan aftellen.....
Even een tip om makkeljik op iedereen te reageren: Ik open het forum in twee pagina's. Op de ene kan ik dan reageren, op de andere kan ik dan alles even nalezen en meteen reageren. Ik kan echt niet onthouden wat iedereen gekletst heeft hoor, maar wil wel op iedereen proberen te reageren!
Nou, Amber en Marina:
Als jullie het weekend nu eens gebruiken om glitters over ons te strooien, dan is mei voor ons allemaal een goede maand!!!!! Dus: kom maar op met die glitters.
Nu ik jullie berichtjes lees denk ik: Ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!maar dat zullen anderen waarschijnlijk ook wel hebben! Meiden, ik gun het jullie van harte! Geniet ervan!
Wanneer en hoe gaan jullie het je familie vertellen???? Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar. Vooral wanneer. Je hoort vaak dat sommige daar 2-3 maanden mee wachten, ik weet niet of ik dat zou kunnen als het bij ons zover is!
Liefs Ellen.