April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi meiden,
Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik kon het de hele dag niet geloven en heb nog het idee dat ik zit te liegen en dat het gewoon niet waar is....
1 tip van deze "ervaren" tester.... wil je vroeg al weten of je zwanger bent, tot een paar dagen (1-2) voor je NOD of op je NOD...gebruik dan geen digitale zwanger/niet zwanger van Clearblue.Volgens de Kruidvat/Hema (deze zijn volgens mij hetzelfde) en de DA testen ben ik echt zwanger. Kruidvat en Hema weer duidelijker dan DA. En volgens de Clearblue (net nog voor de "grap" getest vanavond!) ben ik NIET ZWANGER!! Nou die streep (weliswaar nog niet vet) stond er toch echt vannochtend, en eergisteren ook al. Dus het lijkt zo lekker duidelijk die Clearblue, maar volgens mijn ervaring meet deze het pas als je wat langer overtijd bent en dus wat meer HCG in je urine hebt. Toch een domper! Maar als al die andere testen positief zeggen.... dan is het gewoon zo. Beter een vaag streepje dan een test die het (nog) niet kan meten.
Manlief kon het ook nog niet geloven zo op de nuchtere maag.... maar het is zo snel al?? Volgens hem was het het beste om het pas over 4 (!!) maanden te gaan vertellen, nou dan moet hij mij waarschijnlijk vanaf 2 maanden in de kelder gaan verstoppen. Mannen toch! Hij vond het natuurlijk super leuk, maar had alleen niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn, we hadden besloten het zeer rustig aan te doen, als er dan 3 jaar verschil tussen de 2e kids zou zittten ofzo. Nu is het dus 2.5 als ons 2e kindje geboren wordt. Bij Britt was het "pas" in ronde 6 raak, nu dus in ronde 1!! Er valt dus niets aan te plannen.
@Ellenan....Onze dochter  wordt in juli dus pas 2, dus haar vertellen we het later pas.... nu snapt ze het toch nog niet en dan  duurt het allemaal ook zo lang. Bij onze 1e zwangerschap (van britt) hebben we het onze ouders een week na het doen van de test verteld. Met 5 weken dus! Was wel heel leuk, maar ze moesten het dus nog zolang voor zich  houden. Nu wil ik ze echt verrassen op een leuke manier, zoals ik al eerder schreef. Dus waarschijnlijk  wordt het  nu dus wel later. Nu ben ik volgende week jarig (30!!) en ben dus benieuwd of ik het voor me kan houden! Ik moet dus het juiste moment nog vinden.
Met mijn zusje gaat het gelukkig vandaag beter, ze is idd  vanmorgen opgenomen in het Erasmus zh. De baby maakt het prima en de  onderzoeksuitslagen van vandaag waren goed (beter!)  Al was ze gisteren nog heel ziek, dus het kan zomaar omslaan. Hopen dat het nu stabiel blijft. Verder weet ik ook nog niet veel.. zondag wil ik naar haar toe gaan.
@Ellean... lief dat je de tranen in de ogen kreeg vannochtend, toch grappig he dat we elkaar zo volgen. Ik ben ook altijd erg benieuwd weer naar iedereen. Ik maak er zelfs nu de gewoonte van om 's ochtends tijdens mijn ontbijt even snel te kijken.
@B_M.. dus jullie zijn ook weer aan het klussen geslagen, nou veel plezier he.
@meisje B.... jammer dat je ons verlaat, maar je hebt gelijk hoor, ik merkte dat ik er ook veel meer mee bezig was sinds ik op dit forum zit. Bij mij heeft het juist geholpen. Kom gewoon nog eens langs.
Nou ik laat het weer effe hierbij, hij is weer lang genoeg geworden. (ik kan dat ook niet hoor korte verhalen schrijven)
Liefs Amber

Wil je zwanger worden of ben je zwanger?
Ben jij ook zo'n mama die er niet genoeg van kan krijgen om over je kindje te kletsen?
Meld je dan aan op klik hier en klets gezellig met ons mee.

Het is een besloten forum en je moet je eerst voorstellen voordat je toegang krijgt.
Er wordt goed gecontroleerd op alleen mensen die nooit reageren zodat je lekker veel privacy hebt.

Er zijn aparte gedeeltes voor mensen die zwanger willen worden,mensen die zwanger zijn en mensen die al een kindje hebben.

@ Amber

Jeee Gefeliciteerd!!! Ik vang steeds meer glitters op, dat moet wel helpen volgende week ik de klusweek!

@ Allemaal, ik ben weer niet zo heel actief, maar lees wel gezellig mee!

En ik wil vragen of jullie op Feline willen stemmen morgen (17mei) zou het zo leuk vinden als ze naar de finale gaat.

http://www.skyradio.nl/index.php?page=actie_

overzicht/baby_van_het_jaar_2008&frame=

gallery%2F12061

De link even aan elkaar plakken.

En dan zoeken op Feline mei 2007, ze zit in badje met een eendje

Alvast bedankt!

groetjes Mariska

Goede morgen allemaal!!!!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog een zwangere in het midden!!!!!!
Amber van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ga er heerlijk van genieten. En strooi de GLITTERS naar ons allemaal hier he!!!!!!!!!!!!!!!!
De uitleg van die zwangerschapstesten kloppen inderdaad ja!! Die van de kruitvat zijn erg gevoelig voor ht HCG hormoon en kan je ongeveer 2 dagen voor je NOD gebruiken. Erg fijn dus voor deze nieuwgierige moeder hahahaha.
Nou maak er maar een mooi weekend van!!!

@allemaal.
Er wordt hier erg veel gekletst, zeeeer gezellig natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat we en vooral ik me aan het verontschuldigen zijn als we niet op iedereen reageren. Vind het erg vervelend om niet  voor iedereen een stukje te schrijven. Maar wees eerlijk je kunt niet op iedereen reageren, want dat kost gewoon heel veel tijd. Dus mijn voorstel is om gewoon lekker te kletsen als je er zin in hebt en tijd natuurlijk. Voor mij is het ook wel een soort obsessie geworden om steeds maar weer ons tropic te openen. (heb ik gisteravond zelfs nog een discussie met mijn vriend over gehad!!! en dat is natuurlijk niet echt de bedoeling).
Als ik het fout heb dan zeg het me maar hoor, kan nu ongestoord lekker een poosje forummen, want manlief is gehele dag weg hahahahaha..........
Nou een heel verhaal, hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen (misschien wat onduidelijk omschreven).
Kom straks nog even buurten, vind jullie namelijk erg GEZELLIG.

Allemaal een fijn weekend en voor diegene die aan het wachten zijn toi toi toi en voor diegene die aan de klus zijn geslagen, veel plezierrrrrrrr

Liefs

Zo, eindelijk zit ik. De afgelopen dagen heb ik het loeidruk gehad met van alles en nog wat. Gewerkt en extra gewerkt, boodschappies gedaan en voor de verandering mijn huis eens een keer een grote beurt gegeven. En dat was zeg maar ook echt nodig! Ik stel het altijd alleen zo lang mogelijk uit, totdat het echt niet meer kan. Maar nu is alles weer lekker fris en fruitig en heb ik weer eer van mijn werk.
Ik heb ook weer bijzonder veel bij te lezen, zie ik al wel.

@ellenan:eek:ns klusweekje zit erop. En nu is het afwachten! En dat duurt altijd zo lang. Verder woon ik niet in buurt van Weert. Manlief komt wel uit de buurt van Eindhoven en is dus ook een echte PSV-fan. Zoonlief is ook al lid van de foxy-club. Ik heb helemaal niks met voetbal en heb er echt een hekel aan. Het is maar goed dat we meerdere tv's hebben. Wat betreft het klussen: het blijft toch een kwestie van geluk. Wij proberen het zo veel mogelijk te doen, er hoeft nl. maar een goed zwemmertje bij te zitten! Manlief heeft gisteravond lekker veel toastjes met eiersalade gegeten!! Verder hebben we wel afgesproken dat het leuk moet blijven. Als we geen zin hebben, gaan we het ook echt niet doen. Fijn dat het ziekenhuis zo met je meedenkt! Hopelijk is het allemaal niet nodig en loop je in augustus al met een dikke buik.

@amber27: ontzettend gefeliciteerd! Je wist het eigenlijk al wel, maar als dat + er dan komt te staan is het echt. Bij mijn vorige zwangerschap was ik op 22 januari uitgeteld. Wel een fijne tijd om te bevallen! Heb je in ieder geval geen last van hittegolven! Geniet van deze bijzondere tijd! Ook heel veel sterkte met je zus! Gaat het al wat beter met haar?

@noompje80: manlief kan volgens mij geen eieren mee zien. Gisteravond daarom maar overgestapt op eiersalade. We moeten wel een beetje blijven varieren. Mijn klusweek is inmiddels voorbij, dus of het geholpen heeft zien we over ongeveer 2 weken. Volgens mij ben ik de eerste die haar NOD heeft. Spannend hoor!

Ik ga weer afsluiten. Zoonlief is inmiddels ontwaakt uit zijn ochtendslaapje en zodra hij de computer ziet, wil hij spelen.
Vanmiddag lekker thuis aanrommelen en vanavond gaan we bowlen! En daarna gezellig met de familie een hapje eten. Altijd leuk.

* ben druk bezig alle glitters op te vangen*
whoehoe de eerste die zwanger zijn!!!! gefeliciteerd meiden!!!!

paar dagen niet geweest en ga nu is ff op een paar reageren

@Marina: Gefeliciteerd!!!! owww spannend!!! je bent de eerste van ons. Ga je nu naar het januari forum of blijf je hier ook nog lekker kletsen?? Wij zijn ook heeeeel benieuwd hoor hoe je het allemaal beleefd!!! Heel veel succes en liefde gewenst met je zwangerschap
@Mariska: jammer dat je ons verlaat   hoop dat je af en toe nog is komt aanwaaien!!
@Amber: van harte gefeliciteerd!!!! tjee ik hoop dat alles goed komt met je zus!! las dat ze nu is overgebracht naar het Erasmus en dat het al iets beter met haar ging
@kimminr1: de truc is om gewoon nog een venster te openen   Leuk kittens!! wij hebben 1 poes. Het is een enorme zeur maar wel heel lief
@ellenan: aaa de RD's bij jou weg? bij mij ook   dus op naar de volgende ronde!! Ik hoop dat de IVF in september niet nodig zal zijn.
@juli2003: fijn dat jullie direct aan de slag kunnen!!
@Marisa: ik begrijp helemaal hoe jullie erin staan, hoop dat je hier wel af en toe komt aanwaaien? Je bent altijd welkom!!
@Mariska 0808: welkom bij ons cluppie
@meisjeb: snap het wel hoor, dat zo'n forum je gek kan maken. Merk zelf dat het op mij niet zoveel invloed heeft maar kan heel goed begrijpen nu het ook zwangerschappen regent het moeilijk vind om er niet mee bezig te zijn. Ook voor jou geld: hoop dat je zo nu en dan nog ff langs komt om te vertellen hoe het met je is!!
@noopmje: je hebt helemaal gelijk hoor! het regent hier naast glitters ook verontschuldigingen dat je niet op iedereen kan reageren incl mezelf. Af en toe reageer ik op iedereen, maar dat hou je gewoon niet lang vol! vooral als je niet elke dag op het forum verschijnt. Dus ik doe met je mee, ik lees alles maar zal ook niet meer uren bezig zijn om op iedereen terug te reageren   no hard feelings here :)
@misspiggy: mmm eieren dus he? vriendlief heeft vanochtend eieren op   hahahaha

Zo ik ben gisteren naar mijn ouders geweest want die gaan dinsdag voor 5 weken naar spanje. Viel hun niet mee om afscheid te nemen vanhun kleinzoon van 2 mnd.(van me zus) Ik hoop dat als ze terug zijn ik een leuk nieuwtje voor hun zal hebben! Ik ga op voor de tweede ronde!
vind het stoer en ook erg mooi dat Amber en Marina in de eerste ronde gelijk zwanger zijn! merk dat ik ook wel een beetje jaloers ben haha.

De drukke week is achter de rug en ik heb me rust weer gevonden. Volgende week klusweek en zal dan vriendlief is wat meer achter zijn vodden aanzitten dat we er ook tijd voor maken. (vorige keer hadden we maar 1x kunnen klussen omdat we het allebei zo druk hadden) erg veel spijt van nu hahah.

Nieuwe banner gemaakt en maar weer het gem. genomen van de laatste 4 cyclussen. 34 dagen dit keer. Baal wel dat het een beetje onregelmatig is hoor  

*ga nu weer ff glitters vangen*   (waar komt dat vandaan eigenlijk? dat glitters strooien?)

owja nog een tip voor diegene als ze een hele lap tekst kwijt zijn: voordat ik op plaats bericht klik selecteer ik eerst alle tekst en klik dan ctrl c in. Mocht je de tekst dan kwijt zijn opnieuw reageren en ctrl v inklikken. hoppa heb je het weer gelijk terug !

ff lijstje bijwerken:

NOD:

Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy78 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD tussen 10 en 14  juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD ? juni
Mariska0808 1e ronde, 1e kindje? NOD ?

Wachtbankje:

Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!
Amber 1e ronde 2e kindje uitgeteld 23 januari 2009!!!!!!

Terug
Bovenaan