April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Zo en het weekend zit er weer bijna op. Raar he dat wanneer je moet werken de dagen voorbij kruipen en het weekend vliegt altijd voorbij. Maar het is wel een leuk weekend geweest. Gisteravond lekker wezen bowlen en natuurlijk heb ik verloren. De keren dat mijn bowlingbal de kegels heeft geraakt zijn op een hand te tellen. Daarna hebben we lekker gegeten en wijntjes gedronken. Alleen kan ik daar ook niet zo goed meer tegen. Daarna hadden we nog een verjaardag. Feliciteert iemand me omdat ik "zwanger" ben!!! Ze schaamde d'r ogen uit d'r kop. Misschien heeft ze een voorspellende gave??? (keep mij fingers crossed). Zoonlief was lekker bij de oppas, dus wij hebben vanochtend lekker uit kunnen slapen. Mijn biologische wekker liep alleen wel om 6.00 af!!   Kan ik alvast weer wennen voor morgen.

@summeke: veel succes en plezier met klussen de komende week!

@marinax: wat lekker een nieuwe keuken! Die van ons is hoognodig aan vervanging toe, maar momenteel zijn we bezig met de voorbereidingen van de verbouwing van de zolder. Voorlopig voor ons dus geen nieuwe keuken, of er moeten zich sponsors aanmelden. Mmm, made zeg je, kom je ook uit de buurt van made? Niet dat ik daar zelf woon, maar het ligt hier niet zo ver vandaan namelijk. Ik vond het inderdaad ook best moeilijk tijdens mijn eerste zwangerschap om het verborgen te houden. Zeker aangezien ik altijd wel van een wijntje houd en toen niet meer dronk. Wat je zegt over de groei van je borsten, mijn borsten zijn helemaal niet gegroeid tijdens de zwangerschap. Het hoeft dus niet. En ja, positiekleding, daar werd ik niet zo vrolijk van. Ik heb zelf niet zo veel spullen gekocht. Meestal vallen mijn truitjes al wat ruimer, dus die heb ik vrij lang kunnen dragen. Verder is de meeste positiekleding vrij dun van stof (aangezien je het toch al zo heet kunt hebben). En de laatste weken van mijn zwangerschap heb ik geleefd in zo'n giga joggingbroek met een lekker makkelijk shirt. Wat ook wel lastig is, is een winterjas. Ik vond het zonde om daar geld aan uit te geven, ik heb dus een extra dik fleecevest als jas gebruikt. Hoe is het trouwens met je bloedverlies? Je hoort dit wel vaker, dus het hoeft niet perse slecht te zijn, maar ik begrijp je angst. Ik zou misschien toch even de vk bellen en vragen wat je kunt doen. Tenslotte zijn ze hiervoor.

@bm: roddelen doen mensen altijd! Mij is de afgelopen paar weken ook al een aantal keer de vraag gesteld wanneer bij ons de tweede komt en of ik al zwanger bent. Ikzelf vind het een hele persoonlijke vraag die je niet tijdens de lunch even over de tafel heengooit. Ik probeer altijd heel luchtig te reageren, maar stiekem......

Verder kwam ik er vorige week achter dat mijn NOD niet 28 mei is, maar 29 mei. Ik had een klein rekenfoutje gehad.

Nou, werk ze allemaal weer. Er staat weer een drukke week in het vooruitzicht.

Groetjes!

hallo allemaal,

nou het weekend is weer voor bij. jeetje wat gaat dat hard moet zeggen dat ik heeeel weinig gedaan heb....
ben zo moe geweest..... ik ben alleen zaterdag avond even met mijn vriendin weg geweest even de stad ik had 1drankje op en die viel een beetje verkeerd niet dronken maar rot op me maag beetje vaag...was om half 4 thuis en mij vriend had nachtdienst dus die kwam om 7uur thuis ik was om half 12 wakker en me vriend werd om 1uur wakker ik was nog aardig moe. en toen was er voetbal en hebben we eigenlijk de heledag in bed gelegen allebei nog even in slaap gevallen zou om 5uur bij mij ouders zijn om daar te eten me zus uit limburg was er ook en wilde even met ze allen even eten dus was te laat daar maar goed had het nodig denk ik..
mij zus heeft trouwens een kindje van jaar Amy.

mij zus weet dat ik gestopt ben met de pil en mij moeder niet is wel raar want zie mij zus niet zo vaak dus wil je er over praten maar jah als mij moeder er bij zit gaat dat een beetje lastig is wel moeilijk hoor om me mond te houden tegen mij moeder ik vertel haar altijd alles. dus ik zit maar een beetje te lachen en we proberen het vol te houd tot de bruiloft en dan gaan we het vertellen.
is trouwens we bezonder vaag stel dat het deze maand lukt dan is op 08-08-08
de kans op een miskraam weg en dat is op mij bruiloft biezar he en is het op 20februarie de uitgerende datum ben 22februarie jarig hihihih....

nou ik heb wel weer veel geschreven jeetje.
jullie weten ook weer wat meer van mij

heel veel liefs

Terwijl ik vanmiddag nog schreef dat ik niets voel...heb ik nu toch flinke kramp! Ik zat eerst nog te twijfelen of ik niet gewoon misselijk ben of zo.
Nou ja ik denk nu toch wel dat het duidelijk is dat mijn eitje is gesprongen. Rechtsonder voel ik steekjes en mijn buik voelt een beetje opgezet en een soort van "warme" kramp. Herkennen jullie dit?
We hebben donderdagavond en gisteravond geklust dus ik ben benieuwd! Nee nogmaals, ik mag er van mezelf niet van uit gaan dat het raak is...

Ik ga nog even lekker googlelen en tv kijken...

Misschien hebben jullie glitters geholpen?

heey B_M

nou ik had dat de vorige cyclus ook ik dacht dat dat me darm me waren.rechs onder in me buik beetje op blaas hoogte. en dan rechs daar  van  ik wist niet wat het was maar toen ik hier op de forum was las ik ook die berichtje op pijn in de onderbuik toen dacht owh dat is dan waarschijnlijk dat geweest. ik had die avond er voor ook geklust.
dus jah je bent niet de enigste hihihi.....
Ik ga er weer lekker tegen aan.

vergeet ik er net bij de schrijven.
misschien een beetje raren vraag maar is het zo dat je.......... me moet er een beetje van blozen maar goed ik vraag het gewoon. Is het zo dat je naar het klussen ook met je ben in de lucht moet gaan....
en is het bij jullie ook zo dat het er uit loopt.
of ben ik de enigste.

hey meiden,

ben terug van de huisarts, mijn baarmoedermond is wel open dus dat is minder goed nieuws maar in principe kan het beide kanten op. heb nu een weekje bedrust en als ik toch over drie weken ongesteld wordt is het dus mis anders niet. in principe kan ik alleen maar wachten.
baal nu dus ontzettend, hopen en duimen jullie allemaal mee dat ie blijft zitten?

He marina,

Fijn dat je even bij de HA bent geweest maar ja het blijft dus afwachten. Natuurlijk hoop ik voor je dat hij/zij lekker op z'n plekje blijft zitten!!
Veel succes en rust de komende dagen lekker uit, heel belangrijk!

Groetjes

He meiden

Gelukkig dat er meerdere zijn die het met me eens zijn dat je niet continu lange verhalen kan typen, bedankt voor jullie begrip!!!!

@marina jeeetje wat spannend zeg, erg vervelend ook!!!! Ik ga zeker voor je duimen dat het goed blijft gaan, ik hoop echt dat je een goede zwangerschap hebt!!!!!.
Ik denk aan je!!!
Moet je echt een hele week op bed blijven???

@Mariska0808 even een antwoord op jou vraag qua benen omhoog, je hoeft je er trouwens niet voor te schamen hoor, we zijn hier immers allemaal vrij anoniem.
Zelf vind ik het echt onzin om een half uur met je benen omhoog te gaan liggen,zelf sta ik gewoon niet meteen op. (want ook bij mij loopt het er gewoon uit!!). Wat je soms ook wel hoort is een kussen onder je billen na het vrijen, zodat je bekken wat gekanteld is en het er dus ook niet zo snel uitloopt. Maar goed dat is iets wat je zelf moet weten. Ik ben de vorige keer zonder rare standjes gewoon zwanger geraakt.
Succes he!!!! En laat het me even weten welke capriolen je hebt uitgehaald.

Zelf ben ik in het beginstadium van onze klusweek, dus gaat gezellig worden hierzo.
Hoe gaat het met de rest van de meiden hier????

Heb nu lekker een aantal daagjes vrij, alleen een nadeel van mij ik plan die dagen ook altijd meteen weer hartstikke vol, herkenbaar voor jullie misschien???

Nou ga mijn dochtertje even vermaken!!!
Ik kom straks nog wel even buurten!!

hallo allemaal,

nou weer lekker gewerkt vandaag.
morgen een solicitalie intern bij mij werk spannent.

noompje80.

hihihi ik lig in een deuk ik zal het onthouden en zal het naar je toe schrijven.
vertelde het aan me vriend en die zegt je moet de volgende keer gewoon de handstand moet doen hahahahahah..

nou veel liefs

Terug
Bovenaan