Hoi hoi!
Wat heelrijk dat je huisje op orde is. Ik moet nog beginnen. Ach ja, morgen is vriendje ook thuis, vele handen maken licht werk.
En wat fijn voor je dat jouw mannetje er uit is. Wij wisten altijd wel dat we kinderen wilden, maar het is natuurlijk altijd wel afwachten wanneer je er klaar voor bent. In september hadden we het er wel al over gehad dat het wel een beetje begon te kriebelen en toen hebben we besloten komende september het spiraaltje te laten verwijderen. Maar toen ik met mijn verjaardag van vriendje een fopspeen kreeg met Imama wist ik wel hoe laat het was, haha.
Wegens werk hebben we toen een afspraak bij de gyn gemaakt voor feb.08 en dat werd helaas eind maart 08 en sindsdien druk aan het klussen. Heel erg spannend hoor!
Ik denk overigens dat ik nu toch mijn 'eerste' menstruatie heb. Het lijkt nog bij lange na niet op mijn 'oude' menstruatie (ik ben namelijk 4 jaar niet ongesteld geweest met het spiraaltje, echt lekker, voor die tijd was menstrueren altijd drama!!), maar het lijkt me méér dan een innestelbloeding . Mooi zo, dan kunnen we nu echt beginnen met tellen. Ik zal meteen het NOD lijstje even bijwerken:
Summeke (28 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 9 mei (om en nabij)
Ellen (29 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 12 mei (als ik goed geteld heb)
Lentekriebeltjes (27 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 15 mei
Je kunt je NOD en vruchtbare dagen trouwens berekenen op http://predictor.nl/, maar dat wisten jullie wellicht al.
Ik heb overigens nog meer rondgeneusd op internet en kwam bij van die ovulatietests uit. Gebruikt een van jullie die? Ik heb meteen een 'klus-setje voor starters' besteld op : http://www.babyboomshop.nl/. Lijkt me nog handiger met klussen, proberen kan geen kwaad hè! Ze zijn hier overigens niet duur en op www.kassa.Vara.nl staat ook dat het de goedkoopste is. Overigens krijg je nu een tweede setje twv 27,- gratis als je reclame maakt zoals ik dat nu doe. Is maar een tip!!
Zo, begint wel een beetje verslavend te worden dit (dit= zwijmelen en praten over zwanger worden) haha. Heelrijk toch om er lekker over te kunnen bebbelen met 'lotgenoten'.
Nu ga ik toch maar ff bij mijn manneke op de bank zitten zonder laptop, die wil uiteraard ook nog wat aandacht!!!
Doei doei!