April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

hallo meiden,

nou we zijn in t ziekenhuis geweest om te kijken wat we er eventueel aan kunnen doen om het aantal spermacellen meer te maken, maar helaas er kan niet veel aan gedaan worden en een "gewone" zwangerschap is nihil . dus we zijn doorgestuurd naar de gynaecoloog, gelijk een afspraak gemaakt en 13mei kunnen we langs. en dan gaan we kijken welke methodes er zijn om zwanger te kunnen worden. je heb er een aantal in de vorm van IVF. dus nu maar afwachten wat de gynaecoloog ons voorstelt. hou jullie weer op de hoogte als we er zijn geweest.

groetjessssssssssss

Hoi Ellen,

Bij verf op waterbasis kan het inderdaad niet zo heel veel kwaad hoor. Maar ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Als je ramen  en deuren open zet voor de frisse lucht en niet te lang achter elkaar schilderd (half uurtje bijvoorbeeld) kan het denk ik wel hoor.

Ik heb bij Lotte's zwangerschap (2-5-2007) alleen de muurschilderingen gedaan. Dat is echt met super kleine penseeltjes gedaan bij ons, dus de verf die ik gebruikte was maar zo weinig. De grote vlakken heeft mijn man en schoonvader gedaan.

Groetjes, Marisa

Hallo allemaal,

Leuk een topic van april stoppers! Ben zelf ook gestopt per 1 april!
Kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden.
Het is  erg spannend om het nu voor het echie toe doen
Ben 17 jaar aan de pil geweest, dus het is erg spannend hoe mijn lichaam de draad weer gaat oppakken.

Heb wel goede multivitamine gekocht van Solgor> de Prenatal Nutrients. Goed om zwanger te worden en ook tijdens de zwangerschap schijnen ze erg goed te worden.

En verder is het afwachten geblazen........er gaat wel een wereld voor me open. Als ik surf op internet kom ik de meest leuke sites tegen met namen en tips.

Groetjes,
Charlie

hoi hoi iedereen

wat gezellig en spannend zo met zijn alle.
ik moet nog 1.5 week wachten voordat ik ongesteld zou moeten worden ( hoop het niet ) maar ik reken er maar niet teveel op dat ik nu zwanger ben.
ik voel ook niks anders als anders.. we zullen het wel zien.
en je hoort het toch wel niet zo heel vaak dat je gelijk de 1ste keer zwanger ben of wel?
toen ik gestopt ben met de pil ben ik wel gelijk foliumzuur gaan slikken.
vind het allemaal heel erg spannend.
zodra ik even tijd heb.. kruip ik gelijk achter de computer om even op het form hier tekijken, en op site tezoeken naar een kinderwagen en slaapkamertjes enzo.
het kost wel een hoop centjes, maar dat we hebben er zeker voor over.
als de 1.5 week voorbij is laat ik het jullie zeker weten, wat de uitslag is haha.

tot snel.
en succes he meiden.

Bij deze wil ik me ook even voorstellen. Ik ben Miss Piggy, 29 lentes jong, en manlief en ik hebben dit weekend besloten om voor een tweede te gaan. Ons zoontje is nu 15 maanden en het kriebelde al een tijdje. Toch heb ik nog even wat twijfels gehad, aangezien mijn eerste zwangerschap niet helemaal onbezorgd is verlopen. Verder heb ik ook behoorlijk wat naweeen gehad van de bevalling.
Toch is het nu best weer een beetje spannend. Van ons zoontje was ik na 5 rondes zwanger, vrij snel dus.
Nu hoop ik dat ik het wat meer los kan laten, maar dat zal niet zo moeilijk worden omdat er al een kleintje rondhuppelt.
Iedereen alvast veel klusplezier en hopelijk mogen we snel een positieve test vasthouden.

Welkom allemaal voor iedereen die gezellig met ons mee komt kletsen!

Zelf heb ik niet echt veel te melden. Ik zit nu in mijn vruchtbare week (do eisprong) als het goed is want ik heb het gem. genomen van de laatste 4 mnd. Maar ja dat zegt dus niks. Maar in iedergeval ben ik er verder niet echt mee bezig. Is misschien raar maar ben zelf er erg nuchter over en ga er ook helemaal niet vanuit dat het de eerste keer zal lukken. Misschien komt het omdat het voor mij zo lang onduidelijk is geweest of mijn vriend wel kinderen wilde....en nu we er voor gaan is de druk eraf en maak ik me er dus veel minder druk om :D....
ben benieuwd of ik zo over een paar maanden nog zo voel maar okey....voor nu werkt het prima voor me hahaha

ik heb het deze week heel erg druk met me werk en zit daarom niet zoveel op internet...maar als ik weer tijd heb laat ik weer een berichtje achter

groetjes

Hoi, hoi,

Hier weer een berichtje van mij.
Welkom Charlie en Miss Piggy! Leuk dat jullie mee kletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen we maar zeggen!
Leuk dat "ons clubje" van april-stoppers steeds groter wordt! Het zullen de eerste zonnenstralen, het mooie weer en de Lentekriebels wel zijn, zullen we maar zeggen!

Charlie: waar heb je die multivitamine gekocht. Ik had bij het kruidvat gekeken maar kon ze niet vinden. Heb er ook nog nooit van gehoord.....

Mir: Wat spannend zeg! Dan ben je nu echt aan het aftellen! Kan me voorstellen dat je bijna nergens anders meer aan kan denken! Succes!
Zelf heb ik komend weekend mijn ei-sprong. Dus we kunnen volop gaan klussen!

Marisa: Bedankt voor de bevestiging dat verf op waterbasis geen kwaad kan. Uiteraard zetten we alle ramen en deuren zoveel mogelijk open tijdens het verven, volgens mij hebben we dan elk eventueel risico tot een mimimum beperkt.

hihihi, kunnen we het weekend dubbel gaan klussen................

Juli: Wat vervelend nieuws zeg. Kan me voorstellen dat je het allemaal even niet helemaal meer ziet zitten. Maar kop op he! de medische wereld is echt wonderbaarlijk in deze tijd dus laat de moed niet zakken! Ik leef met jullie mee en zal voor jullie duimen. hou je ons op de hoogte?

Realiseer me in een keer dat we al ruim over de helft van de maand zijn en dat het dus voor velen van ons nu echt spannend begint te worden: binnenkort de ei-sprong of de NOD die voor de deur staat.
In ieder geval: heel veel succes allemaal en natuurlijk ook heel veel klusplezier

Liefs,
Ellen.

Hoi Ellen,

De vitamine zijn van Solgar (Prenatal Nutrients Euro 21.35 per 120 stuks) en zijn te koop via de vitamine shops of op internet. Kruidvat en Etos verkopen geen Solgar helaas....

De maand april kruipt al aardig voorbij> de meeste van ons zullen inderdaad nu de eisprong hebben gehad. Volgens de calculator van predictor bij mij op de 19e.
voel nu allemaal krampen.....kortom ben er behoorlijk mee bezig haha!

Vanaf 3 mei zou ik mogen testen, maar weet niet of ik dat ga doen (denk dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen).

Groetjes,
Charlie

Terug
Bovenaan