April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

hoi meiden.

nog een weekje wachten en dan zou ik normaal gezien ongesteld moeten worden ( hoop het echt niet )
ik kan echt bijna niet meer wachten, een week duurt echt super lang op zo'n moment.
ik liep vandaag langs de etos en kon het niet laten om toch al een test tekopen.
ik zou het zograag al eens testen. maar er staat ook in de bijsluiter, dat het wel mogelijk is maar dat de test dan niet meer 99% betrouwbaar is.
elke sec in een minuut moet ik er aan denken.
word hier echt gek van hahah.
vind het zo moeilijk om niet die test tedoen.
HELP!!!
leuk dat er zoveel april stopper zijn zeg...
Komen er ook toevallig nog uit zeeland?
als ik wat weet laat ik het jullie weten.

Groetjes mir

hoi allemaal,

EllenAn bedankt voor je medeleven. het valt zeker tegen als ze zeggen dat een natuurlijke zwangerschap nihil is. maar we blijven zeker moed houden en we gaan gewoon naar de gynaecoloog en dan zullen we wel zien wat hij ons te vertellen heeft. en ik hou jullie zeker op de hoogte, heb niet veel mensen met wie ik t er over kan hebben. me schoonouders weten het. maar vrienden weten t allemaal niet. ik weet hoe ze zijn dan gaan ze iedere keer bellen hoe t gaat enzo en daar heb ik geen zin in zeg maar. met me vriend kan ik ook goed praten gelukkig. hier kan ik ook af en toe lekker me ei kwijt haha. tis nog in een begin stadium. maar zodra  t in t ziekenhuis allemaal gaat lopen dan zal ik zeker meer schrijven.  

groetjessssssssssssss

Hoi hoi,
Ik ben er ook weer!! Uiteraard welkom voor iedereen die zich net heeft aangesloten bij ons 'cluppie' en natuurlijk veel succes!

EllenAn: Wat een lief neefje heb jij!! Echt schattig! Daar zou ik ook zo om kunnen huilen!
Juli2003: Heel veel succes en sterkte! De wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit, dus hou hoop! Wij hopen voor jullie mee en zijn er natuurlijk als je je ei kwijt wil!
MissPiggy: Je zangerschap ging niet geheel over rozen??? Hmmm, dat kan natuurlijk ook. Eerlijk gezegd sta ik daar nu nog niet zo bij stil. Mag ik vragen waarom de eerste zwangerschap zo tegen is gevallen?
Charlie: Ik zou gewoon lekker meteen gaan testen hoor. Hahahaha. Ik wil namelijk geen minuut van mijn eerste zwangerschap missen. Des te eerder ik het weet, des te langer dat ik er van kan genieten! Niet dan?
Mir: Dan ben jij volgens mij de eerste die ongesteld moet worden! Spannend!! Laat je ons wel snel iets weten!?!? Wij zijn ook allemaal benieuwd denk ik, haha. Ik kom overigens niet uit Zeeland (maar uit Limburg), misschien een van de anderen!

Zelf ben ik momenteel wat 'confused' en 'moody' . Allereerst houdt het me toch wel erg bezig natuurlijk, vooral als ik thuis ben of door de stad loop kan ik nergens anders aan denken. Daarnaast omdat ik 'slechts' één dag 'ongesteld' ben geweest. Nou ja, ongesteld. Die dag was mijn afscheiding wat verkleurd, maar echt vloeien kan ik het niet noemen. Dat komt wellicht gewoon doordat alles weer op gang moet komen, maar ik weet nu niet hoe de vlag er bij hangt zeg maar (geen datum om me op te richten). En dan kan ik (wil ik) er natuurlijk niet met mijn familie en vrienden over praten, dus dat zit me even niet zo lekker. En ik merk dat ik daar hoofdpijn van krijg, hahaha, en dat terwijl het inderdaad eindelijk LENTE is. (Als ik het terug lees lijken het wel menstruatie-klachten,hahahaha, misschien dan toch) Nou ja, we zullen zien!! Ik ben het nu weer even kwijt op dit forum in ieder geval! Thanx for listening!

Zo, ik moet nog ff aan het werk,
See you later!!

Wat leuk om te lezen dat iedereen zo betrokken is met elkaar.
Als reactie op lentekriebeltje, onze eerste zwangerschap is niet helemaal over rozen gelopen. Bij de 20-weken hebben ze wat kleine afwijkinkjes gevonden die konden duiden op een chromosomenafwijking. Wij hebben toen nog een vruchtwaterpunctie moeten laten doen, gelukkig bleek alles goed te zijn, maar wat een verschrikkelijke tijd was dat. Gelukkig komt dit niet vaak voor, maar het speelt wel mee bij een volgende zwangerschap.

Verder hebben wij deze maand nog niet op het 'juiste' moment geklust. Tenminste, ik heb er nog niet echt rekening mee gehouden. De kans is dus vrij nihil dat het al raak zou kunnen zijn, maar dat weten we pas volgende week. Als het goed is, is mijn NOD rond 1 mei. Gelukkig zijn we dan op vakantie in Frankrijk, dus er gaan geen testen mee. Die koop ik pas als ik overtijd zou gaan.

Juli 2003, veel succes met het bezoek aan de gynacaeloog (of hoe je dit ook schrijft). De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

gr. Miss Piggy

Ik ben wel een beetje jaloers dat jullie allemaal al echt bezig zijn. Ik ben nog niet ongesteld geweest ivm borstvoeding en weet dus niet eens of ik vruchtbaar ben.

Het is niet dat we heel veel haast hebben, maar jullie weten hoe het is om besloten te hebben om voor een kindje te gaan en af te wachten wanneer het zo ver is.   Irritant!

Ik zou bijna gaan schreeuwen dat ik ook ongesteld wil worden, maar dat is dan weer niet helemaal waar natuurlijk.

Groetjes, Marisa

oef ht lijkt me wel vervlend als je niet weet wanneer je ongesteld moet worden! hopelijk word je het niet en heb je gewoon ineens raak haha
hier nog een die nu niet weet wanneer de ong moet komen, ben 6 april gestopt maar mijn lichaam is van de leg door het stoppen met de pil, heb daarom besloten om eerst een natuurlijke ongesteldheid af te wachten, maar wanneer die komt??
bij het stoppen in 2005 had ik naar mijn weten helemaal niet zoveel bijwerkingen
maar we zullen t wel zien komt vast goed!

Hoi Marisa,

Leuk dat jij ook al bezig bent voor een 2de kindje. Jij hebt het zeker ook nog niet algemeen bekend gemaakt op het andere forum? Ik doe dat expres niet omdat ik zeer teleurgesteld ben als het lang duurt en mensen vragen hoe het er voor staat. Bij ons dochtertje was het snel raak, maar ik heb tussendoor wel miskramen gehad, dus ik hoop alleen maar reken nergens op.

Ik hoop dat je snel je menstruatie hebt of lekker zwanger bent!

groetjes Maris

Hoi hoi,

Hier weer even een berichtje van mij.
We zitten nu midden in onze "klus-dagen". Erg spannend allemaal.
We zijn er gelukkig wel heel luchtig mee bezig. het is niet zo van: we MOETEN nu.
Gelukkig genieten we er nog het meeste van hihihihi.
Heb vannacht wel slecht geslapen, heel onrustig. Er maalde vanalles door mijn hoofd.
Ben er wel 5 keer uit gemoeten omdat ik moest plassen. Man-lief zei vanochtend al: dat begint al snel met die zwangerschaps-kwaaltjes. Moesten er ontzettend om lachen, want dat kan natuurlijk nog helemaal niet.

Ik ben trouwens wel benieuwd waar jullie allemaal vandaan komen. Ik woon in een klein dorpje vlak bij eindhoven en weert (in Noord-brabant). Ik werk als Personeels Management Adviseur bij de politie Limburg-Noord (in Weert), echt een super-job!!! Hoop dat we elkaar zo wat beter leren kennen. We hebben immers best intieme gesprekken hier....

Hebben jullie trouwens ook gehoord of gelezen van dat Britse-onderzoek? Ze zeggen dat je als vrouw zijnde niet ontbijt, je meer kans hebt op een meisje. Geloven jullie hierin?? Ja, tuurlijk, het is wetenschappelijk bewezen, maar toch..... Ik dacht trouwens ook dat de man het geslacht van het baby-tje bepaald. maar dat kan ik ook mis hebben. Ach ja, ik geloof erin dat de natuur e.e.a wel bepaald zoals het moet zijn. Ik ga in ieder geval niet mijn ontbijt overslaan, dan voel ik me de hele dag bibberig.

Liefs.

Terug
Bovenaan