April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

quote: mariska0808 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-05-2008 18:44:20'));

hallo allemaal,

nou weer lekker gewerkt vandaag.
morgen een solicitalie intern bij mij werk spannent.

noompje80.

hihihi ik lig in een deuk ik zal het onthouden en zal het naar je toe schrijven.
vertelde het aan me vriend en die zegt je moet de volgende keer gewoon de handstand moet doen hahahahahah..

nou veel liefs

marina veel su6 ik duim voor je !!!!

Marina natuurlijk hopen we met je mee dat alles goed gaat!!!!! rustig aan doen en houden aan de bedrust.

Hier gaat alles goed alleen ben ik bang dat ik weer een schimmelinfectie heb.(bacteriele vaginose is eigenlijk meer een verstoring van de zuurgraad)  Ik ben hier erg vatbaar voor en heb de afgelopen jaren al menig antibiotica kuur voor gehad. Beneden is het ook een beetje geirriteerd en denk dat het kwam door de sex van een paar dagen geleden. Dus we doen nu ff rustig aan en als het eind van de week nog niet weg is dan ff langs de HS. (kunnen we er volgende week in de klusweek weer goed tegenaan haha)

Wie heeft dit ook al is meegemaakt? Voelde me in het begin altijd erg vies en dacht echt dat het kwam door iets wat ik of me vriend verkeerd deden of zo. Nu na 3 jaar dat de HS tegen me aangeluld heeft dat ik het echt niet kan voorkomen en dat het te maken heeft met mijn zuurgraad...kan ik het wel een beetje loslaten, maar het blijft vervelend elke keer. Ik lees hier en daar ook dat sommige zwangere vrouwen dit zelfs krijgen tijdend de zwangerschap en vooral in het begin van de zwangerschap kan dit al een vroeggeboorte als bijwerking hebben .... dus ja hoop dat de HS me verder kan helpen als het aanhoud.

Hoi meiden,
he vervelend Marina... hopen dat het goed blijft gaan. Ik had vannavond ook opeens bruine afscheiding, verder nergens last van. Maar ik zie de bui natuurlijk al hangen. Een beetje gegoogeld.... nu schijnt dit niet zoveel te betekenen, zolang het maar niet heel veel helder bloed is en samen gaat met krampen. Dus ik hoop met je mee!!!
Maar ik schrok wel ontzettend op de WC. Vanmiddag en gisteren me nog zo ontzettend zwanger zitten voelen.... misselijk, duizelig en vooral geen vreemde luchten en bakluchten van vlees kunnen verdragen! Nu heb ik wel een soort van krampachtig gevoel in mijn buik, maar ik kan ook al bijna een week niet fatsoenlijk naar de WC, dus hopen dat het daarvan is.
Nou ik hou me koest en morgen kijken we weer verder...
ik hou jullie op de hoogte..
Slaap lekker..

Hoi meiden,
Nou hier is het dus niet zo goed afgelopen helaas.... vannacht om 5.00 uur moest ik naar het toilet en je raadt het al.... ik bloedde met stolsels (sorry voor het verhaal). Ik ben dus "ongesteld" geworden. Ik wil liever niet over een vroege miskraam praten, dat klinkt zo verschikkelijk. Ik voel me natuurlijk wel rot en ben voornamelijk ook heel erg ongesteld, maar verder valt het wel mee. Gelukkig was het nog maar zo kort. Ik ben blij dat mijn lichaam het goed oplost als het niet goed is. Mijn vriend schrok er ontzettend van en ik kreeg even het gevoel dat hij even niet aan een volgende ronde moest denken. Het was ook allemaal zo snel raak en nu zo met mijn zus... dat gedoe zeg maar. Dan ben je maar weer heel erg dankbaar dat er zo'n heerlijk meissie in het kamertje naast ons ligt te slapen.
Mijn dromen en fantasieen vallen wel een beetje ineen. Ik zag de reactie van mijn familie al helemaal voor me en zag me al weer heerlijk genieten aan het einde van dit jaar tijdens mijn verlof. Ook voor Britt leek me het zo leuk volgend jaar januari een broertje of een zusje, maar ze moet dus nog even wachten.
Nou ik ga dus "gewoon" met jullie mee naar de volgende ronde!
Nu weet ik alleen niet of ik nog verdere stappen moet ondernemen (4.5 week zwanger), HA bellen of de VK?? Mag ik tampons gebruiken of beter maandverband? Hoelang moet je wachten voordat je weer mag klussen? Weten jullie dat misschien.
Nou ik probeer er maar geen groot issue van te maken en dus positief te blijven denken. Zowiezo gaan mijn gedachtes momenteel uit naar mijn zussie. Ze ligt inmiddels sinds 2 dg op High Care, het gaat niet zo geweldig met haar. Ze heeft zowel symptonen van het HELLP syndroom als van Pre-eclampsie. Ze  hebben haar inmiddels aan een infuus met magnesium om epileptische aanvallen en schokken tegen te gaan, maar hier voelt ze zich zo ziek door. Gisteren was haar lever ook achteruit gegaan, dus ik denk dat het niet zo lang meer gaat duren voordat ze de baby gaan halen, ze is nu as vrijdag 31 weken. De baby maakt het goed en is heel sterk volgens de gyn. Het is nu afwachten hoe mijn zusje zich houdt. Maar 34 weken gaat ze zeker niet halen.
Nou jullie zijn ook weer op de hoogte (wel niet zo'n leuk verhaal maarja)
Ik ben niet verdrietig ofzo, maar het is gewoon een teleurstelling, ik ga iig de volgende ronde proberen om niet meer vanaf mijn eisprong al te willen testen (, want wat duren die 2 weken dan lang zeg)
Nou tot schrijfs maar weer,
hier dus een nieuwe update...

Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy78 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD ? juni
Mariska0808 1e ronde, 1e kindje? NOD ?
Amber 2e ronde 2e kindje NOD??

Wachtbankje:

Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!

Groetjes Amber

Hoi Amber,

Wat rot dat je een vroege miskraam hebt gehad. Ik heb het 3 keer gehad en het is natuurlijk om de reden dat het kindje dan niet goed ontwikkeld is of zo, maar het is wel verdrietig! En je kunt ook positief bekijken dat het zo vroeg is en niet met 12 weken.
Wat rot van je zus zeg! Gelukkig maakt het kindje het goed en tegenwoordig kunnen ze gelukkig met de couveuse en andere techniek al van alles!

Sterkte in ieder geval.

liefs Maris

He Amber

Wat een ontzettende teleurstelling zeg, gelukkig ben je volgens mij vrij nuchter maar toch is het wel een domper!!!
Als ik jouw was zou ik de vk bellen, heb ik zelf altijd een beter gevoel bij. Zij hebben gewoon kennis genoeg daarover.
Ik zou niet weten of je meteen alweer zwanger mag/kan raken of dat je een ronde over moet slaan.
He wat een vervelend bericht, ben er een beetje beduusd van.
Ook erg vervelend voor je zus.......ik hoop dat ze het kindje snel halen zodat je zus weer een beetje opknapt. erg vervelend om je zus zo te zien lijden he??
Veel sterkte met je miskraam en natuurlijk met je zus.

Liefs

Hey Amber,

wat een vervelend nieuws, echt balen.
helemaal niet leuk omdat als je een positieve test gedaan hebt je toch gaat hopen natuurlijk maar als je er aan toe bent gewoon weer proberen, heb wel gehoord dat je na een miskraam vlug aantelt (kijk maar naar mij) maar je moet er wel aan toe zijn.
Volgens mij hoef je niet te wachten of naar een arts het is alleen dat als je een ronde wacht ze beter weten wanneer je uitgerekend bent maar daar laat je ze dan toch gewoon een echo voor maken?!
ik hoop dat je zus het nog even volhoud hoe langer hoe beter uiteraard maar als het niet meer gaat gaat het niet. ik hoop er het beste van.

hoi allemaal,
Hier gaat het alweer! Ik had vannochtend helemaal nergens meer zin in, ik had gisteren heerlijk een aantal leesbladen gekocht (kinderen, wij jonge ouders je kent ze wel), nou die heb ik heeeeel snel weggelegd. Kon het effe niet aanzien. Heb vanmorgen toch de HA maar even gebeld. De ass. dacht idd ook aan een vroege miskraam, misschien ook omdat het wel erg vlug was na het verwijderen van het spiraaltje. Dan zou je baarmoederslijmvlies minder goed kunnen zijn. Ik had nog geen normale cyclus gehad na het verwijderen. Dus daar houden we het dan maar op. Wat wel gek is... ik had alleen vanmorgen een kramperig/menstruatie achtig gevoel, dat is nu weg! En alleen bloedverlies bij het plassen of naar het toilet gaan. Dus echt heel veel is het niet. Maar ik maak nu maar geen illusies, want er zaten toch ook echt stolsels bij. Lijkt mij toch echt geen innestelingsbloeding ofzo. Ik was pas amper 4 dagen overtijd, dus als ik nooit getest had, had ik het niet eens "geweten", al had ik wel verdacht veel klachten. Morgen belt mijn huisarts even op, om even met haar te kunnen praten. Al moet ik wel zeggen dat ik daar vanmorgen meer behoefte aan had als nu, maar ik kan haar allicht vragen... of ik nu zonder problemen zo door mag gaan of eventueel beter nog even kan wachten met zwanger raken. Het lijkt me toch een groot verschil of je met 4.5 week een miskraam(pje) krijgt of met 10 weken een miskraam krijgt. Tis alleen de vraag wanneer het HCG weg is uit je lijf, zodat ik niet over een aantal weken   heel blij sta te springen met weer een positieve test, terwijl ik helemaal niet zwanger ben.
@Marina, hoe is het met jouw bloedverlies, is het stabiel gebleven. Ik hoop voor je dat het niet doorzet.
En idd je hoort vaak dat vrouwen extra vruchtbaar zijn na een mk, dus dat geeft hoop!!
Maar het blijft mentaal niet zo leuke ervaring, lichamelijk lijkt het bij mij nu gewoon op een menstruatie.
Ik houdt dus nu maar vanaf vandaag een nieuwe cyclus aan, van 32 dagen ofzo. En ik heb manlief beloofd dat ik de volgende keer niet gelijk als en freak ga testen.
Met mijn zus ging het aan het einde van de ochtend gelukkig vandaag iets beter, ze voelde zich iig beter. Haar bloed en haar leveruitslagen waren zeker nog niet goed, maar dat ze zich zelf beter voelt is ook wel prettig. Weer een dag langer volgehouden. We bekijken het echt met de dag. Morgen avond ga ik weer bij haar op bezoek. Ben benieuwd.
Nou het is weer een lang verhaal geworden.
Liefs.

Terug
Bovenaan