April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

amber  tjeetje wat balen zeg! Ik lees dat je er best wel nuchter onder blijft en ik ben daar erg blij om, maar geef jezelf wel de ruimte om je gevoelens te uiten. En dat nu ook met je zus, heel veel sterkte meid met alles!!

Marina? hou je je goed aan je bedrust? verder geen bloedverlies meer gehad?

Zelf ga ik morgenochtend naar de HS voor de schimmelinfectie. Assistent vertelde dat ze toch ff wilde dat ik met de dokter in gesprek ging vooral omdat we nu ook bezig zijn met kinderen.

verder weinig bijzonderheden, vandaag gewerkt en morgen lekker een halve dag vrij

Hoi Amber,

Het hakt er wel in hoor een miskraam. Ik heb er nu geen last meer van, maar was tich een week goed van slag. En ik heb inderdaad ook steeds meteen getest, dan ben je al blij en een paar dagen later gaat het al weer mis.... Ik ga de volgende keer ook later testen (ook omdat mijn cyclus een beetje veranderlijk blijkt te zijn)
Fijn dat je zus zich wat beter voelt! Hopelijk blijft het goed gaan en kan die kleine nog even blijven zitten.

groetjes Maris

Hoi Summeke,

Ik heb wel eens een periode gehad dat ik er vaak last van had, denk dat het komt door een verminderde weerstand of zo. Nu ik meer fruit eet en gezonder avondeten heb ik er geen last meer van. Ik weet niet wat jouw eetgewoontes zijn, maar wellicht ligt het daaraan.

groetjes Maris

@iedereen
Nu de druk minder is om op iedereen te reageren maar even een bericht voor jullie allemaal hihi
Deze week flink aan het klussen, vind mijn man helemaal niet erg haha
Verder heb ik al heel veel ingepakt en ik begin nu een eind in zicht te zien. Morgen werken, dus dan pak ik niks in. Donderdag gaat Feline van 9 tot 13 uur op de nieuwe creche wennen, dus dan kan ik even ongestoord inpakken en alvast de badkamer een hele grote beurt geven ( is echt al te lang geleden nu.....)
En in mijn pauze ga ik forummen haha

Nou de groetjes weer, hoop snel weer te schrijven

Hey Mariska, ik weet niet of het ligt aan mijn eetgewoonte. Ik eet gezond ... nou ja okey ik zondig ook wel is, maar eet niet veel anders dan een aantal jaren geleden. Ik heb er pas last van sinds ik en me vriend samenzijn en het is vaak na mijn menstruatie. Heb nu pilletjes gekregen van de HS. Ik heb me erbij neergelegd dat ik er nou eenmaal vatbaar voor ben. De HS vertelde me dat er zelfs vrouwen zijn die het wel 10 x per jaar krijgen en vaak al preventief die pillen slikken. Dus moet eigenlijk blij zijn dat ik het maar 2 of  3 x per jaar heb :)

Straks even langs me werk en dan als het goed is lang een oud collega.

geniet van de mooie dag!!

He,
Hier alles weer beetje bij beetje ok. Vloei nog wel, maar geen buikkrampjes meer. Net belde mijn huisarts op, echt geweldig, wat een topmens is dat toch. Als ik dan vorige week die artikelen zat te lezen in het AD dat er zo'n verschil tussen huisartsen zit. Nou ik ben echt super blij met die van mij hoor. Ze toonde zoveel begrip en vertelde waar ik op moest letten. Dat het zowiezo ook nu beter was om maandverband te gebruiken ipv tampons bijvoorbeeld. Wel gaf ze aan dat het idd beter is om toch even een cyclus af te wachten dit voor een goede opbouw van het nieuwe baarmoederslijmvlies. He jammer! Ik heb zo mijn twijfels, want ik heb ook zo vaak gehoord dat je extra vruchtbaar zou zijn na een miskraam??????? Ik mocht eventueel volgende week tussendoor, buiten het spreekuur langskomen als ik het niet vertrouwde. Dan kon ze eventueel kijken hoe het ermee stond.
Nou jullie zijn weer op de hoogte.
He Marina hoe is het nu met jou??
Groetjes Amber

ff klagen,
manlief (eigenlijk even nu niet zo  lief dus) liet net heel duidelijk over de telefoon (belde in zijn pauze, zonder collega's erbij) even merken het even "gehad" te hebben. In het kort komt het hier op neer, dat hij vindt dat we het echt rustig aan moeten doen. Wil het er liever dus ook niet over hebben, als ik dan zeg dat ik mijn verhaal kwijt wil, dan begrijpt hij dat wel, maar liever niet in details. Hij krijgt er zo'n gedwongen rot-gevoel bij. Ik heb het er namelijk hele dagen over, wat hem benauwd. Wat hem betreft was ik eigenlijk ook later pas met mijn mirena gestopt. Ik heb dat ding ivm lichamelijke klachten en omdat ik toch een uitstrijkje moest laten maken, laten verwijderen.  En dat het zo snel raak was, schrok hem eigenlijk ook wel af. Eenmaal hier aan gewend en dan krijg je dit voor je kiezen. Kan hij niet zo goed mee handelen. Ik heb het er eigenlijk minder moeilijk mee, het liefst was ik morgen alweer zwanger, maar ik heb het idee dat ik het beter even er niet over moet hebben. Ik moet heel voorzichtig een dezer dagen maar even pijlen of hij nu al wel echt toe is aan een 2e. Echt een domper dus. Ik ging er automatisch vanuit dat hij net zo graag wilde als ik. Hopen dat het tijdelijk is en dat hij dit idee snel loslaat.
Ik hoop dus dat ik de komende tijd gezellig met jullie kan blijven kletsen, want als het de komende maanden nog niet in zal zitten, dan heb ik hier ook weinig te zoeken natuurlijk.
Op hoop van zegen dus.
Liefs Amber

Hey amber,

klaag maar ff lekker hoor :) kan me voorstellen dat het niet leuk is te horen als vriend(lief) je dit verteld. Wel vind ik het knap van hem dat hij het wel aangeeft ipv te gaan zitten mokken en dat je het dan uit hem moet trekken. Maar ja mannen zijn qua tijdstip kiezen ook niet echt helden. was misschien fijner geweest dat hij je het persoonlijk had verteld ipv over de telefoon.

Ik kan me jou gevoel ook heel erg voorstellen. Je dacht dat hij er net zo over dacht als jou en nu geeft hij je toch een ander gevoel. Misschien inderdaad even de tijd geven en dan er nog een keer over beginnen?

Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen en dat je vriend dit voelt omdat hj geschrokken is van het alles. (let wel...het valt ook niet mee natuurlijk en mannen gaan hier op een andere manier mee om dan vrouwen)

succes!!

Terug
Bovenaan