April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hey meiden,

amber wat ontzettend vervelend dat mannetje dat zo via de telefoon even brengt
nu zijn de meeste mannen hier niet goed in maar via de telefoon vind ik wel heel lomp. hij is waarschijnlijk   geschrokken dat je zo vlug zwanger bent is ie net aan gewend en dan gaat het mis. ik zou gewoon hier spuien dan gaat het over een paar dagen wel weer met hem denk ik.

vandaag nog een paar druppels verloren maar echt weinig, nou wou ik jullie vragen zou ik nog een test doen? Of een paar weken wachten, of wachten of ik half juni dan wel of niet ongesteld wordt? Het zit zo 12 juni gaan we tien dagen met vakantie, als ik wel zwanger ben wilde ik die week de verloskundige bellen voor een eerste afspraak na de vakantie, als ik niet zwanger ben wil ik opnieuw proberen. verder duurde het na mijn miskraam eerder dit jaar 6 weken voor ik ongesteld werd dus dan vraag ik me een beetje heel erg af wanneer je klusweek dan is?

ik hoop dat iemand van jullie een idee heeft wat te doen, alle reacties welkom,
verder wordt komende week erg spannend voor een aantal, ik be benieuwd!

Hier nog steeds niet helemaal mezelf! Heb intussen allerlei verhalen gelezen en ben er niets concreets mee opgeschoten. Dit natuurlijk omdat niemand zijn gevoel kan beschrijven. Iedereen ervaart het anders. Er zit nu echt maar 1 ding op en dat is wachten....
Heb vandaag twee testen besteld. Misschien dat ik een kortere cyclus heb dan 28 dagen zat ik me net te bedenken? Nou ja we zien het morgenochtend wel weer hoe ik me dan voel... ben ook zo moe!
Hoe gaat het met de rest die haar NOD in het zicht heeft?

X

Hoi Amber,

Rottig dat je man dat zo door de telefoon meedeelt. Maar ik denk dat hij ook wel heel erg geschrokken is van de miskraam. Mannen zijn daar toch anders in denk ik...
En over het verhaal dat je sneller zwanger bent als je net een miskraam hebt gehad, ik denk het wel. Ik had in december een miskraam en in januari weer zwanger en weer een miskraam. Dus het zal wel kloppen dat je sneller zwanger bent, maar volgens mij ook sneller een miskraam. Ik ben daarna weer aan de pil gegaan, omdat ik even rust wilde en na 'n paar maanden besloten om er weer voor te gaan.
Ik denk trouwens wel dat dat bij iedereen weer anders is hoor.
En schrijf hier je gevoel van je af en niet te veel bij je man, is voor hem denk even te veel.

liefs Maris

Zo, lekker in bed met de laptop op schoot. Nog een dagje werken en het is weer weekend. Vandaag niet bijster veel gedaan. Zoonlief is, denk ik, vanochtend met zijn verkeerde been uit bed gekropen, want die was de hele dag niet te genieten. Zal hij wel van zijn moeder hebben, die heeft ook last van een ochtendhumeur (hihi). Nu ook pas weer een keertje tijd om op het forum te lezen. Ik zag dat er weer een hoop gebuurt is. Hier alles nog vrij rustig. Morgen over een week is mijn NOD, maar ik verwacht er helemaal niks van. Ik denk dat ik heel graag dingen wil voelen, maar ik weet dat het zo niet werkt. We wachten dus nog maar rustig af, ook al moet ik er iedere dag wel 10 x (of meer) aan denken. Want stel nou dat het wel raak is??? Spannend!

@mariska0808:volgens mij hoef je echt niet lenig te gaan lopen doen na het klussen. Ik heb het ook wel eens gedaan, maar volgens mij is het meer een fabeltje. Ik blijf nu gewoon eventjes liggen en ga dan gewoon weer aan de wandel. Wij hebben het deze ronde ook een paar keer voor het slapen gaan gedaan, daarna lig je toch de hele nacht stil. Misschien een tip?

@marinax:hoe is het met je? Ik las dat je bij de HA bent geweest. Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen of is het gewoon afwachten?

@noompje80: en flink aan de klus geweest?

@summeke:hier nog eentje die soms ook last heeft van een schimmelinfectie. Ik heb me er in het begin best voor geschaamd, maar je kunt er echt niks aan doen. Ik gebruik afentoe een zalfje dat heel goed werkt.

@amber27:wat een ongelooflijk slecht nieuws voor je! Natuurlijk moet je ervan uit gaan dat de natuur zijn werk doet, maar je kunt daarmee je gevoel niet uitschakelen. In ieder geval heel veel sterkte voor jou en je zus. Verder las ik nog dat het voor je man momenteel ook moeilijk is. Hopelijk kunnen jullie er samen goed over praten. En klagen kan hier altijd! Ik denk dat het voor ons allemaal wel herkenbaar zal zijn.

Verder nog een interessant weetje: ik zat vorige week even te googlen en toen kwam ik per ongeluk op een ander forum terecht. Daar stond een reactie van een moeder van 6 kinderen, waaronder een eeneiige tweeling en een drieeiige drieling. Je moet er toch niet aan denken!!! (afgezien van het feit dat ze er 6 heeft)

Een tweeling lijkt me leuk, maar poeh zeg! Die zal een berg was hebben iedere week (ik ben meer praktisch ingesteld)

Tot snel allemaal!

Hoi allemaal,

Wij zijn ook begin april begonnen voor nummer 2, jammer genoeg ben ik 30 april ongi geworden.  Dus ben benieuwd of het deze maand lukt?
groetjes Nicole

Hey lieve meiden,

Amber wat jammer zeg!! Je gaat er nooit vanuit dat het mis zal gaan maar je weet dat de kans erin zit maar wat een klote zooi! Je mannetje is gewoon geschrokken mijn advies effe een week wachten en dan eens met hem praten! Waarschijnlijk wil hij gewoon een tweede maar ziet jou verdriet als het niet goed gaat!

Marina hoe is het bij jou? Rustig aan doen en het kan natuurlijk zijn dat er een adertje is gesprongen omdat je lichaam eraan moet wennen!

Voor de rest van de meiden lekker klussen vinden de mannen natuurlijk niet erg en het hoofd koel houden hihi!
Nou lukt mij dat niet meer haha ik ga ervan uit dat ik gewoon ongi ga worden maar hoop zo van niet!! Ik heb zere tepels met van die bobbeltjes erop en had gister een soort van slijmprop in mijn onderbroek en dat heb ik nog nooit gehad! In mijn buik is het ook zo aan het rommelen maar denk dat dit allemaal komt omdat ik net met de pil gestopt ben herkennen jullie dit?

Nou meiden het wordt mooi weer dus geniet lekker van de mooie dagen!!

Dikke knuffel

he meiden,
Vandaag toch maar een dagje thuis gebleven... ik was zo moe en duizelig vanmorgen en hoofdpijn. Dus even aan mezelf gedacht. Morgen en overmorgen toch maar weer gaan werken, maar vandaag dus even rustig aan. Ik vloei nog steeds, maar gelukkig een stuk minder. Verder vandaag nog wat lichte buikpijn.

Allereerst welkom Nicoleg. Ik hoop ook voor je dat deze maand voor jou iets moois gaat brengen, wanneer is je nod?? En wil je wat meer over jezelf kwijt??
@allemaal... bedankt voor jullie lieve opbeurende woorden....
Ik moet even een rectificatie plaatsten..... zoals ik gisteren schreef over mijn vriend, kwam idd wel erg bot over. Zo ging het niet helemaal, want zo bot is hij helemaal niet. Hij belde mij op om gewoon even in zijn pauze gezellig te kletsen (iedereen op de zaak gaat namelijk weg tussen de middag, dus hij zit 1 uur alleen) en vroeg of ik nog iets gehoord had. Ik dacht dat hij bedoelde dat mijn huisarts mij zou bellen, maar hij bedoelde van mijn zus. Dus ik ging gelijk weer los, inclusief in details wat betreft adviezen van de HA en tampongebruik beter af te raden, bloedverlies enzo. En dat een nieuwe ronde nieuwe kansen biedt enzo. En toen zei hij dus.... he we doen maar even  rustig aan hoor, kun je nu niet even ergens anders over praten, ik heb het een beetje gehad. Tja het is idd ook niet niets... net aan het idee gewend dat we weer een kindje zouden krijgen, gaat het mis. Plus nog eens de spanning rondom mijn zus. Het "zwanger zijn" geeft op dit moment voor hem dus een negatief beeld. Ik weet wel dat hij inderdaad graag nog een tweede wil, maar het ging nu inderdaad allemaal een beetje in sneltreinvaart. Ik denderde eigenlijk in mijn eigen enthausiastme over hem heen. En draafde vooral lekker door. Dus het is inderdaad nu beter om alles gewoon zijn beloop  te laten en te kijken hoe het gaat lopen. Ik ga in ieder geval nog geen testen van te voren in huis halen! (hihi, dat kost echt een fortuin).
Met mijn zus gaat het de laatste 2 dagen gelukkig iets beter, althans ze voelt zich beter. Haar waardes (bloed en lever) zijn nog wel minder, maar zolang alles acceptabel is en zij zich goed voelt, laten ze het zo. A.s vrijdag is ze 31 weken. Ben gisteren avond nog even op bezoek geweest (2 uur reistijd heen, 1.5 uur bezoek, 2 uur terug!!). Het deed me goed haar beter te zien. We hebben nog even zo de slappe lach gehad, dat ze het haast in haar broek deed van het lachen. Gelukkig is ze ook weer teruggeplaatst naar de gewone afdeling en van de magnesium af.
He Marina, ik weet eigenlijk ook niet of je moet testen, het kan natuurlijk meer zekerheid, maar ook onzekerheid met zich mee brengen. tja moeilijk. Kun je dat niet nog eens met je HA of eventueel de VK overleggen??
Nou het is weer een flink verhaal geworden.... toch ook fijn dat we hier ook even lekker flink kunnen klagen.
Fijne dag nog verder voor iedereen.
Liefs Amber

Terug
Bovenaan