April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi Marisa: ok, alleen positief vlak voor de eisprong dus. Als ik dan afgelopen donderdag mijn ei heb gehad (dat denk ik namelijk omdat ik woensdag/donderdag heel veel glazige (wit/doorzichtige) afscheiding had waar je van die draden van kunt trekken (sorry voor de onsmakelijke details). Ik had gelezen dat dat een teken is dat je je eisprong hebt.
Nu hebben we donderdag avond nog geklust, dus de kan dat het raak zal zijn deze week is voor mijn gevoel heel klein. Ze zeggen toch dat je het beste voor de eisprong kunt klussen ipv daarna. Maar goed, zoals ik al zei ik weet het dus niet zeker. Vanmorgen was mijn ovulatietest ook nog negatief. Ik denk dat ik deze week om de dag even test en dan zie ik wel. Volgens de berekeningen aan de hand van mijn vorige 2 cyclussen zou ik volgende week zondag of zo mijn eisprong moeten hebben. Ach we wachten het maar af. maar ik zou wel balen als de testen de hele week negatief blijven. Want dan is de kans deze maand volgens mij wel erg klein.....  Maar voor alle zekerheid blijven we wel gewoon doorklussen hoor!!!

Nicoleg: Wat vervelend van je vorige zwangerschap zeg! Bekkeninstabiliteit: dat wordt volgens mij nogal eens onderschat. Een collegatje van mij heeft dat ook gehad bij haar tweede zwangerschap, zij heeft lang in een rolstoel gezeten en loopt nu nog niet helemaal normaal. Hopelijk gaat het de komende zwangerschap beter!
Wel een leuke leeftijd nu he! Praat jou ventje al een beetje?

Misspiggy: Gefeliciteerd trotste mama!!! Ja, als je zoontje een mijlpaal behaalt mogen daar best felicitaties tegenover staan! Wat lijkt me dat een mooi moment als zo'n klein ventje in eens echt aan de wandel gaat! Echt geweldig! Kan me helemaal voorstellen dat je helemaal trots op hem bent! He, ik wens je heel veel succes komende week! En verstandig van je dat je pas wilt gaan testen als je een paar dagen overtijd bent! Hopelijk kun je het ook zolang volhouden! ik duim in ieder geval voor je!!!

Mariska: Ja, welke naam het moet worden weet ik ook niet. Vond er meerdere ontzettend grappig. Maar baarmoeder verven vond ik persoonlijk de minste. Ik krijg zo'n rare beelden bij dat verven. maar dat komt misschien omdat wij door de verbouwing de laatste weken zoveel met de verfkwasten in de weer zijn geweest. Ik vond kippenhokken ook wel lachen. Zoals al eerder door iemand werd gezegd: het gaat tenminste om ons ei! Ach, ik hou het zolang maar bij klussen....

Moest trouwens vanochtend wel ontzettend lachen: Manlief en ik zaten lekekr aan het onbijt. warme broodjes, gekookt eitje. Ik had voor de grap een extra eitje gekookt voor mijn man. Hij vroeg waarom ik dat gedaan had en ik zei: Nou, dat is goed voor je en zul je nodig hebben want we moeten deze week weer flink gaan klussen....... Maar hij begreep de term klussen natuurlijk niet en dacht dat ik weer iets verzonnen had wat hij moest maken of zo, een klusje in huis zeg maar?!?! En hij snapte natuurlijk helemaal niet waarom hij daarvoor extra eieren moet eten!! Dat gezicht van hem, ik moest zo lachen dat de tranen over mijn wangen rolden!!!!

Zo, dadelijk even naar mijn schoonouders!
Spreek jullie van de week wel weer!

Liefs Ellen.

Oh ja, vergeet ik zomaar te zeggen:

Misspiggy: succes met de operatie van je man komende week! Hopelijk is het geen ernstige operatie en knap hij snel weer op!

Mariska1980: Veel succes met inpakken en verhuizen! Dat is altijd een hoop werk, veel meer dan je van te voren vaak denkt! en natuurlijk niet te vergeten:

VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE 1E VERJAARDAG VAN FELINE!!!!!
Maak er een hele leuk dag en een geweldig feest van!!!!!!!!

Liefs,
Ellen

Hallo,

EllenAn: Mijn zoontje praat nog niet echt duidelijk, hij kent een paar woordjes voor de rest is het allemaal onduidelijk gebrabbel. Maar hij weet toch zeer duidelijk te maken wat hij wil en niet wil. Het is een hartstikke mooie leeftijd, hij begrijpt nu wat je bedoelt. Dus vonden we dit een mooie leeftijd om aan een 2de te beginnen.  

Heeft er iemand al kwaaltjes, waardoor  je denkt misschien zwanger te zijn?

Groetjes Nicole

Heej lieve dames, daar ben ik weer!!

Het heerlijke superlange klus-weekend (baarmoeder verven én kleine klusjes in en om het huis) is helaas weer voorbij, maar dat maakt niks. De komende twee weken mogen van mij net zo snel voorbij vliegen, hihi. Ik ben de klusweek goed doorgekomen, kan nog lopen gelukkig, hahaha.
Jullie ook lekker genoten van het heerlijke weer dit weekend?

EllenAn, ik heb je NOD aangepast (ik doe ook gewoon copy/paste haha), het nieuwe lijstje staat hieronder. We vergeven je afwezigheid hoor, als je maar wel een beetje aan ons gedacht hebt. Over die ovuatie tests, ik gebruik ze ook, maar ik heb nog geen duidelijke positieve test gehad. Ik heb wel beide keren rond de eisprong 1x een vage tweede lijn gezien, dus volgens mij blijft het toch lastig en kan zo'n hormoonpiek erg tijdelijk zijn. Als de eisprong geweest is test je zoiezo niet meer positief geloof ik (en om de dag testen lijkt me niet zo zinvol, dan kun je hem dus heel makkelijk missen). Ik probeer vanaf volgende maand (als dat nodig zou zijn, hopelijk niet natuurlijk) twee maal per dag te testen, kijken of ik de piek dan wel duidelijk 'in beeld' krijg. Ach ja, baat het niet, schaden doet het ook niet. En ik vind het ook gewoon leuk om er mee bezig te zijn (veel meer kun je toch niet). En je bent vorig jaar 25 kilo afgevallen, wat goed!! Ik heb geen idee hoe het is om met je gewicht bezig te moeten zijn, ben maar een mager 'scharminkel' die met moeite tien kilo is aangekomen een jaar of drie terug. Maar, men zegt dat dat met een zwangerschap wel komt (maar dat zeiden ze ook bij het aan de pil gaan!!) Maar dat is dus wel iets om heel erg trots op te zijn. En natuurlijk heel erg leuk om dan lekker los te gaan in de kledingwinkel! Geniet er van meid!

Amber, hahaha, wat een mutsig  gedoe bij de HEMA, heerlijk, ik heb echt dubbel gelegen. Daar kom je voorlopig zeker niet meer, haha. En met je zus, blijft natuurlijk spannend allemaal. Hopelijk houdt ze het nog een tijdje uit, zou natuurlijk niet gek zijn!

Kimmie, hoe gaat het daar bij jou???? Spannend!!

Nicole, ik heb inderdaad ook gehoord dat je bij de eisprong draderig glazig slijm zou hebben, maar dat kan voor iedereen anders zijn (ik heb altijd wel wat afscheiding, er zijn er ook die dat alleen bij de ovulatie hebben). En om de dag klussen is volgens mij inderdaad het beste. Maar ik moet wel zeggen dat dat lastig is, haha, je wil natuurlijk alles geven en dan lijkt een avondje niet klussen toch wel een beetje zonde, niet? (Haha, vriendlief zegt dat 3x per dag beter is, maar dat is eigenbelang!!) Wel balen dat je bekkeninstabiliteit hebt gehad, dat lijkt me erg vervelend. Het overkomt je terwijl je er eigenlijk geen rekening mee houdt. Wat zei je baas? Ik vind het al 'vervelend' dat ik dan 4 maanden weg ben, laat staan dat ik al eerder weg zou vallen, ook met inwerken van vervanging en dergelijke lijkt me dat best lastig. Hopelijk gaat het deze keer beter!! Wat zeggen ze over bekkeninstabiliteit en een nieuwe zwangerschap, heb je dan verhoogde kans op deze kwaal? Of kun je dan tijdig maatregels nemen?

Misspiggy, jij nog klachten?? Spannnd hoor, dat zou wel gaaf zijn als het raak is natuurlijk!! En lekker geBBQt?? Wij zijn echte BBQ-fans, heerlijk. Jammer dat het dee week niet echt BBQ-weer wordt. Ach ja, de zomer is hopelijk pas net begonnen, dus nog genoeg BBQ-avonden te gaan!

Mariska1980, nog veel plezier met inpakken en natuurlijk morgen met Feline's verjaardag! Geniet er van!!!

Marina, hoe gaat het met jou??? Laat je snel iets horen??

En voor alle anderen:    Veel klusplezier en succes met afwachten tot de NOD!!!

Nog even ons lijstje:

Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy78 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Mariska0808 1e ronde, 1e kindje? NOD ?
Amber 2e ronde 2e kindje NOD??

Wachtbankje: (wat bedoelen we daar eigenlijk mee??)

Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!! ????

Tot snel, dikke

Oei oei, kleine lettertjes en nog lukt het me niet korte berichten te schrijven. Hihi, ach ja, is wel gezellig toch. Ik kan er namelijk geen genoeg van krijgen, gewoon omdat ik nu niks meer kan veranderen en alleen maar kan afwachten, grrrrrrrrrrr (bedoelen ze dat met het wachtbankje???? Ik ga geen 2 weken op het wachtbankje zitten hoor )
Nou ben ik echt weg, tijd om naar bed te gaan .

Hoi,

Lentekriebeltjes: Mijn bazin was natuurlijk niet blij dat ik de ziektewet in ging, maar het ging gewoon niet en dat zag zij ook. Ik heb veel moeten sporten om mijn rugspieren sterker te maken, en dat is eigenlijk het enige wat je kunt doen.  En hoe langer ik wachte met een 2de kindje hoe beter het is.  

Ben ik hier de enige die onregelmatig is, ik weet namelijk niet goed wanneer ik een test moet doen?

Groetjes Nicole

zo ben ik ff in het kort:

wachtbankje is toch als je over je NOD ben en dus aan het wachten bent op de RD's?
afin zo ver is het nog niet want  wij zit in me klusweek :)

morgen kom ik weer ff langs om te kleppen...net gewerkt en was een zware dienst dus ik duik zo lekker me bed in en sleur vriendlief mee :)

truste!!

Terug
Bovenaan